![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 februari 2010 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 februari 2010 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7545 | |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Uw antwoorden zijn allesbehalve bij de les: Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 februari 2010 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7547 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 16 februari 2010 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag: wie begint nu weer te zaniken over 'droogkuis'? Antwoord: Sus Iratus. ___ Laatst gewijzigd door system : 16 februari 2010 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7549 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe jij snel op je paard zit ! ![]()
![]() |
![]() |
#7550 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar terzijde, nu het onderwerp te berde is gebracht; als ik tegenwoordig een bericht van uw hand lees, met uw naam er boven en zo, dan komt telkens weer het woord 'droogkuis' onwillekeurig in me op. Ik kan er ook niets aan doen. Het is sterker dan mezelf. En ik vrees met grote vreze dat ik niet de enige ben die dit soort onwillekeurige gedachten krijg. Het droogkuisspook zal nog lang in dit subforum blijven rondwaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag: wie begint er nu voor de 2de keer te emmeren over 'droogkuis'? Antwoord: Sus Iratus. ___ Laatst gewijzigd door system : 16 februari 2010 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7552 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7553 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier wat professor Brouckaert over Uw leo belgicus zoal te zeggen heeft als voetnoot in dit artikel... Citaat:
Overigens mijn beste besloeg het aloude gallia belgica nochtans een vrij groot deel van zuidelijk Nederland aangezien de rijn de grens van deze provincie was.... En daarmee wordt dan ook Uw bewering onderuit gehaald dat belgen én Nederlanders historisch gezien nooit echt verbonden zijn geweest,uitgezonderd de periode 1815-1830.... De Nederlanders beneden de rijn alvast wél,sterker nog die stammen behoorden ook tot de belgae waarvan caesar zei dat die belgae dapperder waren naargelang ze verder van de beschaving afwoonden.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ik terugdenk aan alle irrelevante onzin en arrogante boertigheden die je hier gedurende het voorbije jaar uit je toetsenbord hebt geklopt, niet alleen tegenover Nederlanders, maar evenzeer tegenover Vlamingen die jouw reactionair en infantiel tricolor Belgicisme niet wensen te volgen...dan, ja dan is het zondermeer voor iedereen zonneklaar wie zich hier bij uitstek manifesteert als "kletsmajoor". Je hebt eigenlijk nog geluk dat de grote meerderheid van de forumdeelnemers zo verstandig is jouw postings op hun werkelijke waarde in te schatten. Namelijk als pseudo-intellectueel gemeier waarvan je dan zelf gaat beweren dat het moet toegemeten worden aan je zelfverklaarde status van "neutraal waarnemer". Hou op met dat oeverloos gezwam en ga fietsen.
![]() |
#7555 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "neutraal waarnemer" heb ik al een tijdje niet meer gezien. De laatste dagen is dat een beetje weggedrukt door de term "halfgod".
![]() |
#7556 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7557 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tot zolang kan U hier beweren wat U wil.... Overigens heeft Caesar tijdens latere opstanden tegen het romeinse rijk enkele van de stammen van de Belgae uitgeroeid... Citaat:
Citaat:
Die belgen én het belgië dat destijds door die documenten werden omschreven was alléén gebaseerd op de oorspronkelijke latijnse naam ,en niet op de inwoners van een land waar zo'n kleine 1500 jaar eerder na eerst door de romeinse legioenen te zijn gedecimeerd en sommige vrijwel zijn uitgeroeid,het restant van de resterende stammen werden verdrongen en of ingelijfd in germaanse stammen die door de hunnen tot over de rijn werden teruggedreven en die het gebied van de belgae overnamen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7558 | |
Europees Commissaris
|
![]() Uit het NRC Handelsblad van 17 februari 2010:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 17 februari 2010 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7559 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw repliek gaat trouwens niet in op de kern van de zaak: Studio100 laat in haar productie Vlamingen als Nederlanders optreden. Ieder spreekt er zoals hij gebekt is, iets wat schijnbaar voor de jeugdige kijkertjes geen enkel probleem vormt. Noord- of Zuid-Nederlandse tongval, het is voor hen even begrijpbaar. En dat weet ik uit de praktijk, bij m'n eigen kinderen. |
|
![]() |
![]() |