![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat verkiezen jullie? | |||
Bioscoop |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,68% |
Thuis de DVD bekijken |
![]() ![]() ![]() |
13 | 34,21% |
Soms het ene, soms het andere (motiveer) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Geen van beide |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,26% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was meer dan 100€ krijt en heb de film daarna toch thuis moeten kijken, omdat er een stel jongeren voor ons steeds zat de tetteren en te smeken met hun snoepgoed. Zonden van dat mooie geld. Mij zien ze daar NOOIT MEER. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Veul kinderen.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je omschrijft het een beetje plastisch,maar inderdaad,pipo betaalt 10 euro's om "mee" te genieten van het gevreet van de buren..... In plaats van 3 keer per maand is het tot 3 keer per jaar teruggevallen....mijn bioscoopbezoek...en dan liefst op een weekavond als de film al een tijdje draait,kwestie van niet tussen hordes vreetbeesten en onbeschofte "voeten leg je overal" kemels te zitten...(en nee,het zijn zeker niet altijd jongeren die zo....idioot" doen in de cinema..Ik moet toegeven al enkele films "gemist" te hebben omdat ze net uit roulatie waren.... Merkwaardig eigenlijk,het is dus teveel gevraagd om anderhalf uur NIKS te eten of te drinken,maar ik vermoed dat Kinepolis al evenveel omzet uit dat "vreten" haalt als uit de tickets ..... Laatst gewijzigd door kelt : 16 februari 2010 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ge moet ook niet in brussel of antwerpen naar de cinema gaan hé... je bent blank, dat is gewoon vragen voor motten & geschreeuw op uw vrouw & dochter(s)
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
In Antwerpen is Cinema Zuid een aanrader (voorheen Muhka Film en Filmmuseum: http://www.cinemazuid.be/nl/cinemazuid). Iedere maand wordt rond een aantal thema's een reeks films van vroeger en nu getoond. Veel klassieke regisseurs: Eisenstein, Polanski, Tarkovski, Kubrick, Bergman, Pasolini, Truffaut, etc., maar ook curiosa, documentaires, nieuwe films die elders geen kans krijgen, hedendaagse cinema (Almodovar, Haneke, Zvyangintsev, etc.). Een ideale manier om te ontdekken hoe rijk de filmgeschiedenis eigenlijk is, hoe actueel zelfs nog, en hoe weinig we er vaak maar van kennen. Toegegeven: het is nog een pak aantrekkelijker als je een korting geniet (3 i.p.v. 5 euro). ![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 16 februari 2010 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, dat was dan enkel voor mij en 4 kinderen. Als vriendin en haar 3kids ook nog eens waren meegegaan dan had ik al een kleine TV betaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weliswaar wel naar de luide kant, maar bij een explosie, moet ge de bass wel voelen, Er zullen zeker home systemen zijn die beter kunnen, maar de opstelling is ook belangrijk, ge kunt uw speakers niet eender waar zetten. Maar bij een echte audiofiel die serieus wat geld en moeite in zijn systeem wil steken zal de kwaliteit inderdaad wel beter kunnen zijn. Wat bvb belangrijk is, en dat lijken misschien onnozelheden is bvb, dat al uw apparaten op het zelfde circuit zijn aangesloten, om alle stroombronnen synchroon te hebben, verder mogen er dan natuurlijk ook geen storende afnemers opzitten , dus een circuit specifiek voor uw audio en video apparatuur. Bij sommige installaties gaat dat tot in het extreme overigens, kabels die evenveel kosten als een goedkope DVD speler etc... En als je het kot dan echt eens goed wil opendraaien, ga je toch wel ambras krijgen met de geburen, ... Nog een goeie reden om af en toe naar de cinema te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar eten ze hotdogs, en popcorn met gesmolten boter over, ... nu ik snap wel wat ge bedoelt , voor mij moet het ook stil zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Zijn er GSM's toegestaan ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar inderdaad, veel geld, 2 cinema bezoekjes in uw geval, daar kunt ge toch al een deftige DVD speler voor kopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het gaat om filmbeleving kan er m.i. niets tippen aan een bioscoop.
Alleen spijtig dat je niet kan pauzeren om naar het toilet te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() De meerwaarde van de bioscopen zullen weldra de 3D-films zijn...totdat Blu-Ray 3D uitkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die genummerde plaatsen is zo wat t enige positieve innovatieve van de laatste tien jaar ... |
|
![]() |
![]() |