![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En veroordeelden die geen rechtstreeks gevaar betekenen voor de fysieke integriteit vd samenleving mogen wat mij betreft onder electronisch toezicht hun straf thuis uitzitten. (let wel, hun veroordeling blijft een feit, en dat is op zich al niet niks)
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. IK EIS dat het NAVO-HQ blijft en er verder aan gebouwd wordt. Dan hebben we tenminste nog 1 interessante bezienswaardigheid in Brussel. Al die diplomaten en hun slippendragers moeten aanvliegen, overnachten en eten in België. Kassa, kassa ! 3. De enige reden waarom ons land relatief gespaard blijft in de oorlog is omdat dat hoofdkwartier bij ons staat. Het knuddige legertje zonder materiaal of soldaten wordt daarbij enigszins verdragen. Hoogstens Kabul Airport "verdedigen" is denk ik nu wel waar ze slechts toe in staat zijn. Het blijft natuurlijk belachelijk dat een land met 10.000.000 inwoners het moet doen met 30.000 "militairen" en een paar mieterig bepantserde Unimogs en pandurs. Denemarken, Zweden en Noorwegen kunnen wel een deftig leger presenteren, met een pak minder inwoners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is het systeem, het is een bewuste keuze. Het past in de georganiseerde desorganisatie van de overheid en de atomisering van de samenleving. De politici kiezen daarvoor, het staat op hun agenda. En het past perfect in het kader van wat ze economisch doen: het 'vrij' maken van de markt, met andere woorden: het stelen van wat gemeenschappelijk is en dat privatiseren in functie van de winst voor een klein gezelschap. De staat, de overheid en zij die de macht uitoefenen, zijn niet geïnteresseerd in uw welzijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zelfs één van onze ministers durft het (hoewel niet in dezelfde woorden) eindelijk toegeven Het Nieuwsblad: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=G0M2MHU64
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij dan iets te eisen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man houdt z'n woord t.o.v. z'n kiezers. Zij hebben hem verkozen, niet de dikkenekken v.d. Navo. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Correct!
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En aldus breng je me in de verleiding om idd uit de NAVO te stappen. Als de Hollandse Leopards mijn dorp binnenrijden, zal ik met bloemen gooien!
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |