![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() soms zegt de buitenlandpolitiek ve partij nog t meeste over de ideologie (mss omdat ze daar sowieso minder opletten om kiezers tegen de haren in te strijken ...) :
Citaat:
lijken mij toch niet echt rechtse standpunten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb ik de essentie weer gemist ?!? allez soit, k zal Xeno zijn feestje vergallen : ge gaat Brepoels toch ni rechts noemen ? of samen met Nelly Maes in de EVA zitten ... is dat dan rechts ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brepoels? Die noem ik noch rechts, noch links. Die noem ik "zeteltje-want-anders-werkloos". Maar goed, haar collega's EP-leden denken er anders over en hebben haar niet zo heel lang geleden een prijsje gegeven voor haar werk. De essentie, wel, er wordt hier niet in twijfel getrokken dat er in de N-VA een linkse vleugel is. De essentie: sommigen hier beweren dat die zelfs extreem-links zou zijn. De essentie: aan die sommigen wordt gevraagd er namen op te plakken enzovoort. Maar goed. Je give up.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 22 februari 2010 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem hier is dat wanneer men het langs de kant van het VB over 'links' heeft, dat men dat dan wel eens verkeerdelijk synoniem stelt aan 'pro-Belgisch'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee Anna, lees eens goed: Nelly Maes en de EVA... een afgelopen avontuur.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoef hier niks aan te tonen: niet dat de N-VA links, noch dat die rechts zou zijn. Nogmaals, een aantal forummers komen hier dingen beweren, wel dat ze die staven en er namen op plakken. Al de rest is een poging tot schijnbewegingen. Nu heeft Txiki lang genoeg gevoetbald om dat te doorzien, hoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 22 februari 2010 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n simplisme had ik van jou nu toch niet verwacht...
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() een stappenplan naar onafhankelijkheid, een onderhandelde onafhankelijkheid ... is pure fictie.
elke stap (staatshervorming) is op zijn minst een verbetering/almélioration de la Belgique ... en in B ook minstens één stap weg van onafhankelijkheid da's de essentie, of gij dat nu simpel wilt noemen of niet da's 50 jaar Belgische politieke geschiedenis in twee zinnen voor u. maar geen spelt tussen te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps: het is "speld", met een d
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() amai, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat overkomt iedereen wel eens. (Behalve Tx...) ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() en ook nog ... ol denk ni dat Zwartengeel het daar per se mee eens is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partijpolitieke welles-nietes spelletjes interesseren mij niet (behalve als het is om de VLD door het slijk te halen, maar dat is een ander verhaal). Het is hier m.a.w. totaal niet mijn bedoeling de verdediging van de N-VA op mij te nemen, voor het geval je dat zou denken. Integendeel zelfs. In het kader van deze discussie intrigeert het mij enkel dat bepaalde daden van de N-VA die tegen Vlaamse staatsvorming zouden ingaan door sommigen hier als 'links' gecatalogeerd worden en dat deze, ook al volgens sommigen hier, het werk zouden zijn van de linkerzijde in die partij. Iemand die hierop een antwoord kan geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor de goeie orde ![]() significant én links en vlaams ![]() |
|
![]() |
![]() |