![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als er publiek is voor hetgeen VRT maakt, dan zal een privé zender dat heus wel maken. En dan kost ons dat niets; integendeel, het zal geld opbrengen. Laatst gewijzigd door Sammael : 25 februari 2010 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
EDIT: sorry voor het zoveel na mekaar posten, maar de multi-quote functie schijnt hier niet te werken. Laatst gewijzigd door Sammael : 25 februari 2010 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft wel. Ik heb ooit eens geprobeerd TV te kijken in Amerika, waar zoals bekend enkel commerciële zenders zijn, wel het heeft juistgeteld een uur geduurd. Om de twaalf minuten een "commercial" is niet echt mijn opvatting van een leuke TV-avond.
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als er genoeg mensen van jouw mening zijn ... dan zal wel een of andere betaaltv opgericht worden (dan kan jij betalen als jij geen reclame wil) ik zap die reclame wel door op mijn digicorder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen ben ik niet bereid om programm's in x-aantal stukjes te bekijken, wegens de gedurige onderbrekingen voor reklame.
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, behoort u een fijne tv of radio avond (hetgeen dus zeer subjectief is, niet iedereen vindt Eén of MNM geweldig) bezorgen tot het takenpakket van de overheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Sure..Telenet bv. is dan ook een zeer goedkope provider die tonnen reclame maakt en dividenten rondsmijt..
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 februari 2010 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik alleen ??? Waarom scoort de VRT dan zo goed, ondanks de bereikbaarheid van zoveel andere zenders ???
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Die commercieel zenders zijn maar wat blij met de openbare omroep. Alle goede acteurs en omroepers starten hun leerschool bij de openbare omroep als ze dan echte kijkcijfer kanonnen zijn gaan ze naar een of andere duffe zender om tuin/kook programmakes te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() omdat ze teveel middelen krijgen en omdat de de gemiddelde vlaming een conservatieve kloot is die van bucht als De Kampioenen, Familie, Witse etc houdt ? (en dat dan als noodzakelijk te subsidieren cultuurdoel van zijn zender ziet ?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2) Telenet beschouw ik niet echt als een speler op een vrije markt, vermits die markt niet bepaald vrij kan genoemd worden wegens gedomineerd door wel zeer weinig spelers. EDIT: bon, tot hiertoe beperken de antwoorden op de vraag "Waarom hebben we überhaupt een staatszender nodig?" zich tot een ontwijkend "De VRT is goed". Laatst gewijzigd door Sammael : 25 februari 2010 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
commerciëlen in Vlaanderen worden bewust gesabotteerd de VRT wordt zoveel middelen toegestoken waardoor ze een groot marktaandeel hebben en dan nog eens met een groot stuk van de reklamekoek gaan lopen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Dat is nu net wel een argument, een serie zoals 'van vlees en bloed' of 'het eiland' dat zou geen enkele commerciele zender maken. Die zenden liever een film uit die ze aankopen voor een klein bedrag en waar ze ook genoeg kijkcijfers mee halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |