![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gewoonlijk kan je weer niet antwoorden op de vraag en roep je zomaar wat in het wilde weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met iemand die in zelfverdediging handelde doen ze dat niet. En dan dat de man staat te roepen, "ik ben onschuldig!" Ik zal hier op reageren met de woorden van de politie zelf: Jaja, dat zeggen ze allemaal. Ok? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat zit je weer te liegen. De procureur wil hem in verdenking stellen, niet veroordelen en opsluiten. Stop met liegen kerel! Voor de rest blijkt uit alle feiten dat het om zelfverdediging gaat. Dus nogmaals, uit welk feit blijkt dat er een reukje aan zit? Dit staat los wat 1 persoon in het onderzoek wil. De feiten zijn bekend voor iedereen en als hieruit blijkt dat het zelfverdediging was...waar is dan het reukje. Als er een reukje aanzit zal deze persoon ook moeten aangeven wat het reukje is Citaat:
![]() ![]() ![]() Als dat echt jou mening is...zeg het dan nu meteen want dan stop ik met de discussie. Als ik jou op je gezicht klop en jij klopt terug dan doe jij dit niet uit zelfverdediging en moet jij de straf krijgen. Kerel, wat een denkwijze. Volgens mij mis je een paar miljoen hersencellen dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs voor kleinere zaken worden ze veroordeeld.
http://www.hbvl.be/limburg/maaseik/1...enstroper.aspx
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tzal weer niets worden zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees daar maar zeker van.
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen werd het weer stil. Eerst een hoop beweringen spuien en als men dan naar de bronnen vraagt druipen ze af. Kindjes!
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de logica van dit verhaal is dat de logica voor de ene geen logica voor de andere is.