![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Vreemdeling
|
ok... misschien een heel domme vraag :
Ik gebruik geen drugs (zelfs geen alcohol), maar ik vindt een canabisplantje wel mooi en het kan mij niet schelen of dat nu een mannetje of een vrouwtje is (van de vrouwtjes maakt m'n dus cannabis) MAG ik dat nu planten of niet ??? Ik oogst niet, ik gebruik niet, ik verdeel het niet,.... Want als ik dat niet mag, dan vraag ik me af waarom er wel andere planten mogen geplant worden, waarvan m'n veel straffer spul kan maken ! Laatst gewijzigd door mikey32 : 5 maart 2010 om 13:06. |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, daar gaat men een veroordeelde voor naar huis sturen met een bandje. |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee, ik had een gelukkige jeugd. Ik ben communist omdat dat in mijn belang is. Heeft niets met emoties te maken.
|
|
|
|
#206 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Is het verdedigen van je belang dictatoriaal? Zou kunnen.
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zeker. En in mijn geval is dat een klassenbelang. En het staat diametraal tegenover het belang van een andere klasse. Jammer maar helaas.
U dacht toch niet dat communisten idealisten waren? Idealen kunnen me gestolen worden.
|
|
|
|
#210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat weet ik wel.
|
|
|
|
|
|
#211 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Fred. |
||
|
|
|
|
|
#212 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik moet niks. Maar mensen zien als individuen is niet in tegenspraak met de vaststelling dat ze tot een klasse behoren. Zoals het niet in tegenspraak is met de vaststelling dat sommigen vrouwen zijn en anderen man.
|
|
|
|
#213 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat verwacht jij van het illegaal houden? |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe baken je die klassen af? |
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Roken wordt zowiezo wettelijk méér en méér naar de privésfeer verdrongen, daar zitten de cannabissers al.. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het proletariaat wordt gevormd door zij die uitsluitend van hun arbeid leven en niet van de winst van een of ander kapitaal.
|
|
|
|
#217 |
|
Banneling
|
Verspilzuchtige CEO's, artsen, advocaten, EU-ambtenaren zonder spaarekening behoren volgens uw definitie tot het proletariaat?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 maart 2010 om 18:17. |
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dopgeld trekken = Kapitalisme ? Dwangsom voor illegalen = Kapitalisme ? Het communistisch manifest is al bijna zo actueel als de koran en de bijbel.. |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik verwacht minder gezondheidsrisico's en minder criminaliteit. Dit werd hier al uitvoerig aangetoond met bronnen; maar ik betwijfel dat die argumenten doordringen; gezien de dogma's waar men zo halsstarrig aan vasthoudt. Mag ik nu nog weten wat jij verwacht van het illegaal houden? |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat de doorsneegebruiker een stuk minder principiëel is als u denkt..standaard consumentenverwachtingen zoals een makkelijke bevoorrading, betere prijzen en (nog) minder risico op boetes of vervolging lijken me aannemelijker.. Werk zoeken én houden blijft moeilijk omdat ook alcohol niet toegestaan is op het werk en er op veel bedrijven actieve controles zijn.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 maart 2010 om 19:07. |
|
|
|
|