Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2010, 16:10   #41
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Idd. Zelf denk ik meer aan een quotum van bijna 100 %.
En dan 24/7 de Eberhard youtube top 1000.
Oud 9 maart 2010, 16:12   #42
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ok.
Lady Gaga.
Ligt een beetje gevoelig.
En dat komt zo.

Vorig jaar op reis in de VS kochten de bengels (deels achter mijn rug, maar ach...) een cd van -toen nog- dat mens.

Om kort te gaan; vergeet heel die coole roadsongs die je steevast hoort als je op tv een harley door de woestijn ziet stoffen, ne hedendaagse huisvader doorkruist de Mohave Desert met Lady Gaga op de achtergrond. Overigens; de radio bracht op dat punt wel uitkomst maar na de veertiende 'coole roadsong' na elkaar werd het voor deze kleine vlaam allemaal een beetje te cliche. Dan maar Lady Gaga.
En toen na 1 luisterbeurt de bengels jekkerden om een tweede dacht ik bij mezelf:"Yep, doe nog maar eens want het is een pak minder bagger dan ik verwacht had. Eens een beetje aandachtiger luisteren." Samen met heel mijn stam, cruise op 70, ramen open, eindeloze woestijn en Gaga door de speakers. Ik wil er zo terug voor tekenen.
En al bij al; Lady Gaga valt goed mee. Het is geen muziek die je 's avonds bij het haardvuur wilt horen maar dat zijn Queens of the stone age bijvoorbeeld ook niet. Elke muziek heeft zijn plaats. En tijdens lange woestijntochten met mijn bengels mag dat gerust Lady Gaga zijn. Schrijf maar op. En of de songs nu beter worden als blijkt dat ze ze zelf geschreven heeft of niet laat mij alvast koud. Voor de anderen; ze schrijft haar songs wel degelijk allemaal zelf. En ze schrijft voor anderen zoals Britney en de Pussycat Dolls. Je houdt ervan of niet, ze verkopen miljoenen. Op dat punt waren Elvis of de Beatles dus in feite geen haar beter.

Lady Gaga is gewoon leuke pop.
Mijn bengels hebben wel smaak ze...
*Foo Fighters opzet, bengels huilen laat, evil smiley post.*
Oud 9 maart 2010, 17:29   #43
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Lady Gaga is een knap staaltje van pure marketing, maar muzikaal gewijs is het huilen met de pet op.

Door middel van geschifte outfits en af en toe wat uitspraken te doen, zal ze voorlopig echter wel een constante blijven in de "boekskes", zodat velen zullen denken dat ze toch wel tot de groten behoort.

Terwijl het een kleutertje is.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 17:55   #44
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.
Boycotten is misschien overdreven maar ik vind ze alvast maar niets en ik heb niets tegen commerciële muziek maar er is commerciële muziek en commerciële muziek.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 17:57   #45
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik weet niet of ik er al iets van gehoord heb. Veel zal'k niet missen.
Haar grootste hit tot nu toe :
http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

Haar laatste hit :
http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I
Oud 9 maart 2010, 18:00   #46
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Eens per jaar is ook regelmatig.

Voor de rest is het oubollige Clouseau nummer 'Belgie' gebruikt om de Nederlandse cultuur belachelijk te maken.
Je kunt zeggen wat je wil, maar de Franstalige staatsomroep snapt het wél.
Niet akkoord. Om de Nederlandstalige cultuur belachelijk te maken, hebt u Jo Vally, Luc Steeno, Christoff, Laura Lynn en compagnie. Die zijn nog in de 19de eeuw gebleven. De broers Wauters zingen tenminste hedendaagse muziek.
Oud 9 maart 2010, 18:03   #47
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik de Stoute Bekijk bericht
Het startbericht hier dat Lady Gaga geboycot zou worden door het RTBF omdat ze in een zwart/geel dus vlaams-nationalistisch pakje durft rond te lopen is natuurlijk een grap maar niet zo ver van de realiteit. Een belangrijk deel van de Franstalige pers schept er een duivels genoegen in om de Vlaamse regering, Vlaamse politici, het Vlaams parlement en zowat alles wat maar van ver of dichtbij (te) Vlaams is te associëren met extremisme. En het resultaat is dan ook dat veel Franstaligen extreem paranoia zijn geworden want hun Nederlands is veelal volledig ontoereikend om ook eens de Nederlandstalige media te volgen en aldus een objectievere kijk op de zaak te vormen. Zo zijn vele Franstaligen er "dankzij" hun media ervan overtuigd dat het Vlaams Gewest de palen voor signalisatie heeft overschilderd in zwart en geel om wille van nationalistische motieven. Niemand in de Franstalige pers heeft hun uitgelegd dat zwart/geel internationaal gebruikt wordt voor signalisatie. Of neem die Franstalige Brusselaar die een GPS koopt maar blijkt bij gebruik dat die alle straten in het Nederlands brengt. Ik kan mij niet inbeelden dat een Vlaming met een gelijkaardig voorval hiermee naar de pers stapt en dan ook nog eens tijdens prime-time op antenne geraakt. Maar aan Franstalige kant dus wel. Daar werd die man ten tonele gebracht als slachtoffer van een flamingantisch complot in de grootste Franstalige krant van België en dan ook nog eens op het TV-journaal van RTL. En zo kweek je natuurlijk jaar na jaar rabiate anti-Vlaamse Franstalige Belgen.

"Le GPS Flamingant" op het RTL Televisiejournaal :
http://www.youtube.com/watch?v=WLnStCo325o
Die reportage over "de Vlaamsgezinde GPS" was op RTL-TVI uitgezonden.............op 1 April! Ik laat u dus raden wat het was maar ja, dat kon u ook niet weten.
Oud 9 maart 2010, 18:47   #48
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Die reportage over "de Vlaamsgezinde GPS" was op RTL-TVI uitgezonden.............op 1 April! Ik laat u dus raden wat het was maar ja, dat kon u ook niet weten.
Een zijlink: http://www.youtube.com/watch?v=oFl2rR-K82U en die mensen kom je nog tegen aan de Marollen?
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 18:58   #49
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ok.
Lady Gaga.
Ligt een beetje gevoelig.
En dat komt zo.

Vorig jaar op reis in de VS kochten de bengels (deels achter mijn rug, maar ach...) een cd van -toen nog- dat mens.

Om kort te gaan; vergeet heel die coole roadsongs die je steevast hoort als je op tv een harley door de woestijn ziet stoffen, ne hedendaagse huisvader doorkruist de Mohave Desert met Lady Gaga op de achtergrond. Overigens; de radio bracht op dat punt wel uitkomst maar na de veertiende 'coole roadsong' na elkaar werd het voor deze kleine vlaam allemaal een beetje te cliche. Dan maar Lady Gaga.
En toen na 1 luisterbeurt de bengels jekkerden om een tweede dacht ik bij mezelf:"Yep, doe nog maar eens want het is een pak minder bagger dan ik verwacht had. Eens een beetje aandachtiger luisteren." Samen met heel mijn stam, cruise op 70, ramen open, eindeloze woestijn en Gaga door de speakers. Ik wil er zo terug voor tekenen.
En al bij al; Lady Gaga valt goed mee. Het is geen muziek die je 's avonds bij het haardvuur wilt horen maar dat zijn Queens of the stone age bijvoorbeeld ook niet. Elke muziek heeft zijn plaats. En tijdens lange woestijntochten met mijn bengels mag dat gerust Lady Gaga zijn. Schrijf maar op. En of de songs nu beter worden als blijkt dat ze ze zelf geschreven heeft of niet laat mij alvast koud. Voor de anderen; ze schrijft haar songs wel degelijk allemaal zelf. En ze schrijft voor anderen zoals Britney en de Pussycat Dolls. Je houdt ervan of niet, ze verkopen miljoenen. Op dat punt waren Elvis of de Beatles dus in feite geen haar beter.

Lady Gaga is gewoon leuke pop.
Mijn bengels hebben wel smaak ze...

cool wijf

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 19:08   #50
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En dan 24/7 de Eberhard youtube top 1000.
Wat zullen de platenpooiers boos zijn op de VRT.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 20:12   #51
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
brrrr, misschien als ik echt poepeloerezat ben en mezelf niet meer in de hand heb, zou het kunnen dat ik dit wel eventjes leuk zou kunnen vinden... maar ik vrees ervoor...

zet den Helmut nog eens op!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 20:40   #52
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

lady gaga is geen playbackende poppemie �* la britney spears, maar een zeer getalenteerde dame.

http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4

Laatst gewijzigd door Mitgard : 9 maart 2010 om 20:41.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 20:46   #53
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
lady gaga is geen playbackende poppemie �* la britney spears, maar een zeer getalenteerde dame.

http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4
Dat was knap! Waarom spelen ze dat niet op de radio in plaats van die technorommel? Ale zeg, dit is stukken aangenamer om naar te luisteren...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 9 maart 2010, 20:52   #54
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Er is al grotere rommel verkocht uit de JewSA dan Lady Gaga, vooral dan uit zwarte R&B (gebrabbel) en soul hoek (kattegejank).

Maar fan ben ik nu ook weer niet .

Geef mij maar dit:

http://www.youtube.com/watch?v=YQqV2oBkKqs

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 20:53   #55
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Niet akkoord. Om de Nederlandstalige cultuur belachelijk te maken, hebt u Jo Vally, Luc Steeno, Christoff, Laura Lynn en compagnie. Die zijn nog in de 19de eeuw gebleven. De broers Wauters zingen tenminste hedendaagse muziek.
Onzin.

Oud 9 maart 2010, 20:58   #56
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Geef mij maar dit:

http://www.youtube.com/watch?v=E_llU...eature=related

leve de boeren!
Oud 9 maart 2010, 21:01   #57
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik de Stoute Bekijk bericht
Het klopt dat de aanwezigheid van het Nederlandstalige lied op het RTBF dicht bij quasi nul staat. Als ze Vlaamse artiesten draaien zijn het bijna altijd Franszingende Vlamingen zoals Arno of Axelle Red. Maar onlangs hoorde ik wel een special over Laïs op het RTBF en toen werden er wel 2 Nederlandstalige nummers gedraaid. Maar om even in eigen boezem te kijken : op de Vlaamse radiozenders is het ook wel huilen met de pet op. StuBru bv. lijkt wel een 99% Engelstalige zender. In Frankrijk hebben ze radio's verplicht miminum 40% Franstalige muziek te draaien. Nu ben ik niet zo'n fan van alle soorten regels maar radio's die met onze belastingsgeld betoelaagd worden kunnen we misschien wel dergelijke programmatiepolitiek opleggen. Of niet?
Op televisie is het nog erger. Er komt dit jaar zelfs geen muziekprogramma meer in de zomer op VTM. Een ramp voor onze Vlaamse artiesten dreigt.

Het wordt hoog tijd dat het Vlaams Parlement de VRT verplicht om zowel op radio als televisie Vlaamse muziek, en dan niet alleen Vlaamse pop, maar ook ruime aandacht te schenken aan Vlaamse schlagermuziek.

Oud 9 maart 2010, 21:17   #58
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Op televisie is het nog erger. Er komt dit jaar zelfs geen muziekprogramma meer in de zomer op VTM. Een ramp voor onze Vlaamse artiesten dreigt.
geen TOTZ in blankenberge meer?
ik hoop dat het de hele zomer pijpestelen regent, n�*.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 21:20   #59
kgeefgenefok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er is al grotere rommel verkocht uit de JewSA
Stouterik !

Dat die Vlaamse beenhouwersmuziek van het toneel verdwijnt, is geen dreiging maar een zegen. Hou dit rotzooi toch voor de pensenkermis van Ardooie...
Hele generaties zijn geterroriseerd geweest met Luc Steeno, Willy Sommers, Jo Vally en Bart Kaëll, met de nodige hersenschade vandien ... ça suffit!

Laura Lynn heeft nog een Von Rundstedtje ingezet ergens medio dit decennium, maar het heeft op termijn niet gepakt

Als ge zo graag Schlagerdinges hoort, moet ge naar de TROS kijken in't weekend. Ge zult wel anders piepen na een liedje of 3
kgeefgenefok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 21:49   #60
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Lady Gaga is een knap staaltje van pure marketing, maar muzikaal gewijs is het huilen met de pet op.

Door middel van geschifte outfits en af en toe wat uitspraken te doen, zal ze voorlopig echter wel een constante blijven in de "boekskes", zodat velen zullen denken dat ze toch wel tot de groten behoort.

Terwijl het een kleutertje is.
Ik heb eigenlijk al enkel haar geschifte outfits gezien en nog geen nummer van haar gehoord. Ik weet niet of ik moet huilen of lachen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be