![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 10 maart 2010 om 18:22. |
||
|
|
|
|
|
#402 |
|
Europees Commissaris
|
Correctie: de mens is de naakte aap.
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fonne : 10 maart 2010 om 20:28. |
|
|
|
|
|
|
#404 | |
|
|
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#405 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja jong, wat is het verschil tussen de mensapen en de mens? Da's toch hetzelfde? Denk je nu echt dat ik dat niet zou geweten hebben?
|
|
|
|
|
|
#406 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#407 | ||
|
|
Citaat:
http://physiologyonline.physiology.o...t/full/17/3/93 edit: interessant artikel trouwens, aangezien het stelt: Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 10 maart 2010 om 20:48. |
||
|
|
|
|
|
#408 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Andere types van ontvangers zouden het signaal waarschijnlijk zelfs beter detecteren in de ruis, alleen zijn die op nano-schaal niet zo gemakkelijk te maken. Noisy channel coding theorem Laatst gewijzigd door fonne : 10 maart 2010 om 20:50. |
||
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En daarnaast: een gen-verdubbeling heeft in het begin geen enkel voordeel, in het beste geval is dat een neutrale operatie. Dus waarom wordt dat dan toch behouden? |
|
|
|
|
|
|
#410 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 10 maart 2010 om 21:22. |
|||
|
|
|
|
|
#411 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Minder dieren betekende minder competitie voor de anderen, en meer eten vermits de planten en algen floreerden bij gebrek aan grazers. Het is pas in dat soort gunstige omstandigheden dat soortenvorming snel kon doorzetten. Mogelijkerwijze omdat de overlevende diersoorten ook verzwakt waren en dus vatbaar voor allerhande infecties, waarbij DNA kan verstoord of uitgewisseld zijn. Van zodra de aarde weer volzit stabiliseert alles en gebeurt er nog amper evolutie. Dus: hoe lager de selectie-druk, hoe meer nieuwe soorten! Nogmaals wel, 3werf Citaat:
Hoe lager de selectie-druk, hoe meer nieuwe soorten! Dat wil niet zeggen dat de natuurlijke selectie 'uitgeschakeld' is. Eventueel kan je nog aannemen dat de groteske genetische mutanten door de natuurlijke selectie werden fijngeslepen tot een optimalere vorm. In zoverre genetische drift en epigenetica daarvoor niet volstonden. Laatst gewijzigd door fonne : 10 maart 2010 om 21:19. |
|||
|
|
|
|
|
#412 | |
|
|
Citaat:
Het is in mijn ogen trouwens een voorbeeld van een initiele mutatie (die neutraal is) die gaandeweg, door additionele mutaties een voordeel opleverde.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#413 | ||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#414 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ten opzichte van de "ideale ontvanger", zal het toevoegen van ruis wel degelijk een verhoogd aantal fouten in de detectie veroorzaken. Die je alleen kunt tegengaan door redundantie in te bouwen in het signaal, en dus de nuttige overdrachtssnelheid te beperken. Laatst gewijzigd door fonne : 10 maart 2010 om 22:19. |
||
|
|
|
|
|
#415 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ook bij nylon- en andere afvalvreters gaat het steeds over het activeren van al bestaande mechanismen: om een molecule kapot te snijden in hapklare brokjes moet je niet voor elke molecule iets anders uitvinden hoor. Een heel beperkt aantal operaties volstaat daarvoor. En die hebben bacteriën blijkbaar onder de knie, gezien de reproduceerbaarheid van dergelijke aanpassingen. En daar hebben we het dus ook al over gehad, maar jij verkiest steeds weer om dat te negeren. Citaat:
Citaat:
Je bent weer even inhoudsloos als altijd. Hopeloos. |
|||
|
|
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#417 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door fonne : 10 maart 2010 om 23:20. |
|||
|
|
|
|
|
#418 | ||||||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
IETS (vraag me niet wat, want weet het zelf nog niet zeker) heeft de mens op massa bewustzijn afgestemd. We begonnen steden, wetten, scholen, bibliotheken etc uit te bouwen. Dat is toch zo'n +/- 10 duizend jaar geleden. U zegt onderaan idd dat dat geen menselijke evolutie is. Maar toch... wat weten we van ervoor? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er heeft een hogere intelligentie ons geschapen. Zij is voor mij de stroming doorheen het hele zijn. Overal en altijd tegelijk. Het wilt alles uiten, zijn, beleven, bekijken, ... zonder oordeel. Enkel en alleen U dienen, want als gij en ik niet zijn, is Zij nog minder. Samen zijn WIJ. Citaat:
OK, evolutie heeft de mens gemaakt. Maar als we ALLES zouden terugdraaien tot ver voor de big bang, waar kom je dan uit? Bij God. Knocking on heaven's door Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan het werkelijk niet gepaard gaan bij iets goddelijk? Als dat voor de meesten niet zo is, dan ben ik maar anders ^^ Ik zie daar goddelijkheid in. Maar bovenal, hoe bewijst ge dat dat het cruciaal punt was voor het leven zoals we dat vandaag kennen. Citaat:
Citaat:
Waarom: ik heb nooit één theorie uitgesloten over het ontstaan van de mens. Toch vind ik dat er mystieke dingen op de aarde gebeurd zijn doorheen de geschiedenis. Toen de mens nog centraal met de natuur leefde leek deze meer kennis te hebben dan de huidige mens. Zie wat voor dingen gebouwd zijn, wat voor sterren kennis de mens had en zoveel meer dat de mens vroeger verwezenlijkte. (Ik spreek niet over regeringen met grote wetenschappelijke onderzoeken achter zich) Ik spreek als mens. Wij als burger zijn eigenlijk niet meer en niet minder dan moderne slaven, dat is al millennia zo. Vroeger was er een andere cultuur among the people. Maar opeens richtten we ons tot wetgevingen, economie (money & power), goden, ... Wat was het volgens U dan Nyquist dat alles plots zo'n draai gaf? En ook al ben ik verkeerd van mening, vind U ook niet dat er verdacht rare dingen gebeurd zijn in het verleden?
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 10 maart 2010 om 23:49. |
||||||||||
|
|
|
|
|
#419 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#420 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
|
|
|