![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 |
|
Banneling
|
Zionist Biden rebukes Israel.
Het moet enigzins geloofwaardig blijven ook, dat hebben de redders van de vrede ook wel door. http://www.theatlantic.com/politics/...250/?rss=37250 |
|
|
|
|
|
#902 |
|
Banneling
|
Maar we weten allemaal dat dit een farce is. Eenmaal teug in de US, gaat alles weer door zoals ervoor, wederom ongestraft. Imago poetsen, waar geen hond nog intrapt.
Hilarisch ook weer het excuss. "The district committees approve plans weekly without informing me," Yishai told Israel Radio. Woops, zaten we al aan 1600 nieuwe gebouwen? En ik weet van niks. Ik ben gewoon een incompetente klungel, het zal niet meer gebeuren, ik beloof het. |
|
|
|
|
|
#903 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De veroordeling door Joe Biden was ongezien scherp en goed in de media aan bod gekomen. Het is duidelijk : de Israelis zijn de agressor en saboteren elk vredesplan op voorhand. Absoluut nooit te vertrouwen.
|
|
|
|
|
#904 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#905 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#906 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat wisten we hier al wel hoor.
|
|
|
|
|
#907 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#908 |
|
Minister-President
|
Klopt. Hoog tijd dus dat de 'Palestijnen' hun krotten afbreken en het daar afbollen.
|
|
|
#909 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Grapjas. Het is de bezetter verboden, niet de autochtoon...
|
|
|
|
#910 |
|
Minister
|
Welke internationale rechtsregels? Is er een die zegt dat je rakketjes mag afvuren op
de burgerbevolking van een stad? Is er een die zegt dat je snotapen mag uitrusten met een bom en de opdracht zichzelf tot ontploffing te brengen in autobus vol burgers? Ik bedoel maar, mensen die in glazen huizen wonen gooien beter niet met stenen. Als de Palestijnen zo gesteld zijn op het respecteren van 'internationale rechtsregels' dan suggereer ik dat ze beginnen met het goede voorbeeld te geven. LOL |
|
|
|
|
|
#911 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Biden aanvaardt de excuses van Netanyahu en zegt dat de zaak nu gesloten is... "Israël is de beste vriend van de VS", zei Biden daarna aan de universiteit van Tel Aviv, "maar toch moet men onder vrienden kritiek durven te uiten en te aanvaarden", zei hij. Voor uw plezier, het volledig artikel: Israël en de VS strijken de plooien glad ![]() |
|
|
|
|
|
|
#912 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zou Israel er niet mogen bouwen? |
|
|
|
|
|
|
#913 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Waarmee ik wil aantonen dat jou quote totaal naast de kwestie is. |
|
|
|
|
|
|
#914 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#915 |
|
Banneling
|
Ja, je zou kunnen stellen dat de Palestijnen de joden zijn op dit moment. Laat ons hen een thuis geven. Israel lijkt me geschikt. Die zullen wel onderdak krijgen en mogen bouwen in de vs. Probleem opgelost.
|
|
|
|
|
|
#916 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#917 |
|
Banneling
|
Afspraak voor de moskee naar keuze, ik kom filmen
|
|
|
|
|
|
#918 |
|
Minister
|
Als ik jullie was zou ik over wat anders ruzieen dan godsdienst. Please!
Want dat brengt écht geen aarde aan de dijk. Het eindigt altijd met het schofferen van mensen die dat niet hebben verdiend. Laatst gewijzigd door Francientje : 12 maart 2010 om 12:34. |
|
|
|
|
|
#919 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo lang er islamitische landen bestaan waar islam de staatsgodsdienst is, heeft Israël recht op bestaan, maar ik ben wel bereid om concessies te doen, álle slaven van allah in Europa en de rest van het westen ontruimen en naar zandbakistan, ze mogen zelfs de hele infrastructuur en faciliteiten van Israël hebben, in no time hebben ze dat moderne, welvarend land toch terug omgetoverd tot een troosteloze woestijn, alle Joodse inwoners van Israël naar het westen, bvb. schurkenstaten als Albanië, Kosovo, Bosnië en overal waar de slaven van allah de boel naar de filistijnen helpen, ontruimen en plaatsmaken voor de joden, die troosteloze schurkenstaten zullen dan in geen tijd op hun beurt weer omgetoverd worden tot welvarende, moderne staten - probleem opgelost!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#920 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat apparaat waar jij mee gaat filmen is een uitvinding van het verwerpelijke westen!
|
|
|
|