![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel hoor.
![]() |
#844 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ondanks het feit dat hij ook deze keer de essentie van het middeleeuwse foltertuig "hoofddoek" niet durft benoemen heeft hij wel gelijk als hij zegt dat hij moet verboden worden. Dit verbod is een criminele beperking op onze vestimentaire vrijheid waarbij genoegdoening met zware belastingen zou moeten worden verhaald op de belijders van de discriminerende godsdienst die de oorzaak is van deze beperking.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 maart 2010 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet hem ook niet hebben.
Maar eerlijk is eerlijk, gisterenavond ging hij in Ter Zake fel in de aanval tegen een moslima. Tot drie keer toe vroeg hij aan haar of ze één vers uit de koran kon aanhalen die het dragen van een hoofddoek verplichte. Het enige verweer dat ze had was '' ik ben hier niet gekomen om lessen in theologie te krijgen''. Ook toen ze dragen van een hoofddoek op school verdedigde met als argument vrijheid van godsdienst replikeerde hij sterk. Hij zei '' als volgens u iedereen op school mag dragen wat hij wil zal u er dus ook geen probleem mee hebben als iemand met een T- shirt afkomt met van voor op zijn borst het opschrift '' Mo had seks met een kind van negen jaar''? Laatst gewijzigd door daiwa : 13 maart 2010 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() touriya haoud Het mooiste meisje van de Nederlanden draagt dan weer géén burka. Ga mij nu niet vertellen dat u deze er niet heel graag bij heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemen ze dan weer; "Westerse verloedering en decadentie"!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat mensen dit bedoelen als ze het over verrijking hebben.
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 maart 2010 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om eerlijk te zijn, ze zegt me geen moer. Als ik ze zo bekijk doet ze me eerder denken aan een griet die per ongeluk bij het wassen mee door de mangel gedraaid is. Dan toch maar liever een boerka. Hare kop al eens goed bekeken? Als ge er een brood naar gooit komt het gesneden terug.
Laatst gewijzigd door Garry : 13 maart 2010 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou je er willen tussen krijgen. Er betaat slechts één passende gezegde voor," zalig zijn de armen van geest", of hoe noem je anders mensen die zich zelf vele genoegens des levens ontzeggen op basis van waanvoorstellingen. Mensen die menen dat ze om in de gratie te vallen van een (God) in het openbaar zich niet mogen vertonen zonder van kop tot teen ingepakt te zijn zoals een mummie, en dit enkel omdat er ooit ergens een idioot zou geschreven hebben dat die (God) dit van hen wenst. ALS het al zo zou zijn dat er een (God) bestaat en ALS het al zo zou zijn dat die (God) dat van hen wenst, dan is die (God) een dikke smeerlap die zelf niet anders doet dan die personen verdrukken en discrimineren en dan moet ge al bijzonder domme teven zijn om daar aan toe te geven en dit na te leven.
Laatst gewijzigd door Garry : 13 maart 2010 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God schiep eerst de man naar zijn eigen evenbeeld, en na afloop bekeek hij zijn creatie en hij was tevreden over het eindresultaat. Zelfs zo tevreden dat hij meende dit nog maals te kunnen evenaren en toen schiep hij de vrouw. Toen hij er mee klaar was en zijn tweede creatie bekeek was hij teleurgesteld. Na enige tijd misnoegt de creatie bekeken te hebben sprak hij in zich zelf," 't Is helemaal niet wat ik er van verwacht had, maar ja, ze kan haar altijd nog schminken hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God schiep de man, keek ernaar en was niet tevreden, hij/zij/het dacht;"Och, 't is maar een probeersel, ik doe het nog eens over", schiep de vrouw en zag . dat het goed was deez keer. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Excuseer, SDX, je was mij voor! ![]()
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! Laatst gewijzigd door Luddo : 14 maart 2010 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |