![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die statistieken die zijn alleen maar leuk en nuttig als ze in het kraam passen of men ze doet in het kraam passen... Zoals "criminaliteit op plaats X met 30% verminderd" en vergeten te vermelden dat het 10 km verder met 30% gestegen is! Want die crimineeltjes, die zijn niet verdampt natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() U denkt vast iets als "welk een fijne verrijking toch weer". Dat dacht ik namelijk ook toen ik 's nachts een Marokkaan in mijn woonkamer tegenkwam met mijn DVD-speler onder zijn arm. Ik dacht toen meteen: "toch wel fijn dat ik tegenwoordig hier om de hoek echte couscous kan eten en daarvoor niet meer naar Marokko hoef. Wat een verrijking! En dat die arme man mijn DVD-speler onder mijn neus vandaan probeert te stelen, is eigenlijk mijn eigen schuld omdat ik niets van zijn verrijkende cultuur begrepen heb."
Mijn vriendin denkt ook altijd meteen "wat een fijne open en gezellige mensen toch", als haar op straat 'hoer' toegeroepen wordt door een groepje sissende Marokkanen. Ze zei gisteren nog tegen me dat ze het wel fijn vond dat die racistische Nederlanders eindelijk systematisch weggepest worden en dat daarvoor in de plaats meer van die vriendelijke, gezellige mensen komen die het beste met je voorhebben. En dat de straat in één grote vuilnisbelt veranderd is, neemt ze maar voor lief, want zij is gelukkig geen raciste en ten zeerste verblijd met de zegeningen die de Marokkaanse medemens dagelijks, soms letterlijk, over haar uitstort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gewone "eindoplossing" voor een probleem kan vanalles zijn en hoeft niet iets te maken te hebben met moorden! Het is dus wel degelijk jij die met dat ideetje afkomt, met de bedoeling de discussie daarmee stil te laten vallen? Vergeet het... Lees eventjes post 36, voeg er nog een aantal zaken bij zodat er hier voor een bepaald soort lieden niets meer te rapen en ze zullen vanzelf afdruipen naar plaatsen waar ze denken hun spelletjes opnieuw te kunnen beginnen! Een ganse groep keiharde maatregelen kunnen best zorgen voor de "eindoplossing" van een probleem! Je hoeft er de crematoria niet bij te sleuren. Laatst gewijzigd door andev : 15 maart 2010 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...als de multiculpest nog moest uitgevonden worden dan stond onze (en andere) maatschappij er stukken beter voor! Ik denk hierbij niet aan "alle vreemdelingen" maar aan die bepaalde groepen die nu overal last veroorzaken waar er vroeger amper of helemaal geen was, met de vreemdelingen die er toen waren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Blanken..."??? Ga toch weer ergens in een bananenboom gaan kruipen, vent! Wat kom jij hier eigenlijk aanvangen in die rotwereld van die "blanken"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat binnengewaaide allochtonen meestal in dat geval zijn en dat daardoor onze eigen inwoners die het niet breed hebben nog een beetje langer mogen wachten op een sociale woning? Zoiets? Dat noem ik dan een voorrangsregel, precies op hun lijf geschreven! Een pure schande tov onze eigen bevolking. Laatst gewijzigd door andev : 15 maart 2010 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sywen : 15 maart 2010 om 18:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry - dubbel
Laatst gewijzigd door andev : 15 maart 2010 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen zouden inderdaad willen dat diegenen die hier geen zakens hebben hier niet zomaar zouden binnenwaaien en meteen een aantal rechten en centen naar hun hoofd gegooid krijgen. Sommigen zouden willen dat men in bepaalde landen de mensen zou vertellen dat ze hier een kartonnen doos gaan krijgen ipv hetgeen Leterme is moeten gaan rechtzetten in een bepaald land, waar men groepsreizen aan het organiseren was naar het land van de sociale woningen en geld om niets te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is wel erg veranders hoor,ik heb de eerste allochtonen hier zien toekomen,ze woonden op amper 50m van mijn deur en gedroegen zich voorbeeldig,ik zou zelfs zeggen dat zij zelf niet zo voorbeeldig behandeld werden met affiches zoals verboden aan nord africain ou etranger. ondertussen is er veel water door de zee gelopen en misdrijven of het nu witteboordcriminaliteit of straatterreur of andere zullen altijd gebeuren,wat nog niet wil zeggen dat we ze niet meer moeten vervolgen.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welk land weten ze niet dat Marokkanen grotere lastposten zijn dan andere groepen die het niet beter hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Ja want het voorstellen van een definitieve oplossing (=eindoplossing) voor een groot maatschappelijk probleem staat gelijk aan Endlösung nazi-style.
Citaat:
In dat geval zouden de treinen wel eens kunnen gaan rijden ja, om het onaangepast tuig terug richting heimweeland te vervoeren. Dat hoeft overigens niet met speciaal een Duitse maatschappij te gebeuren, maar ik vrees dat bijvoorbeeld de Nederlandse Spoorwegen zelf een capaciteitsprobleem zouden kunnen gaan krijgen. Daarbij heeft de Deutsche Bundesbahn wat mij betreft dan de voorkeur omdat die zowel capaciteit als de nodige expertise op dit gebied hebben. Dat is uiteindelijk stukken goedkoper, én millieuvriendelijker, dan ze op het vliegtuig te zetten. Ze kunnen dan tevens al hun bezittingen meenemen zodat ons naderhand niet kan worden aangewreven dat we ze bestolen hebben ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het niet die er de zotste dingen over schrijf. Maar ga gerust je gang; zoek de criteria op en toon aan dat asielzoekers en allochtonen voorrang krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Als ik er niet in slaag om iemand te benaderen in zijn menselijke eigenheid, als ik hem alleen of voornamelijk beoordeel op kenmerken die hij deelt met een groep die ik in haar globaliteit of vereer of misprijs, ben ik racist." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het woordenboek staat er gewoon dit: ra·cis·me het; o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras Uitgaande van de definitie die het woordenboek ons geeft, is er dus geen sprake van racisme. Marokkanen zijn immers geen ras. Of heb ik iets gemist en heeft men een speciaal soort gen gevonden dat enkel Marokkanen hebben,waarmee ze dan als eigen ras gekwalificeerd zouden kunnen worden? |
|
![]() |
![]() |