Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2010, 12:27   #15181
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
tuurlijk deze was ik nog vergeten de onderzoekers zaten ook nog mee in de conspiracy inside job!!!

mochten jullie niet steeds afkomen met maffe theorien, flagrante leugens en de nodige verdraaiingen zou de publieke opinie hier misschien nog begrip voor (nog maar eens een nieuw onderzoek) kunnen opbrengen ... maar aangezien alles hiervan gedebunked wordt zullen jullie een marginaal klein groepje blijven
gelukkig maar
Nochtans heb ik niemand van diegenen die volgens U tot Uw clubje behoren ook maar tot een zinnige repliek zien komen wat betreft de posts van Micele...

Het manco is nétjes blootgelegd en alles behalve gedebunked....

Sterker nog,de luchtvaartsector op zich heeft één van de strengste veiligheidsprocedures wat betreft het navolgen en het verzekeren van een beveiligd luchtruim door radaroperatoren én verkeersleiders ,zowel burgelijk als militair...

Zowat alles wordt opgenomen om later via een onderzoek bij een incident te kunnen onderzoeken waar en wanneer ,en vooral wie zich heeft bezondigd tegenover de veiligheidsprocedures.....

Hebt U zo'n diepgaand onderzoek zien gebeuren wat het incident betreft mijn beste, en hebt U diegenen die aan de basis liggen van het falen van zowel civiele als militaire veiligheidsprocedures ter verantwoording zien roepen om hun eigenlijke schuld in dit incident te bepalen én hen te zien bestraffen....

Ik nog altijd niet mijn beste.....

Daar waar in andere incidenten met vliegtuigen steeds wordt verder gezocht tot men haarfijn kan bepalen wie ,wat en vooral wanneer in de fout zijn gegaan en die onverbiddelijk zullen worden veroordeeld en vervolgens de dienst zullen worden uitgetrapt,blijft het hier op dit gebied angstwekkend stil....

Laatst gewijzigd door Svennies : 19 maart 2010 om 12:33.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 12:33   #15182
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Er was in dat plan ook sprake van het plegen van terroristische acties tegen openbare doelwitten in de VS zélf mijn beste....

En die worden dan volgens U gepleegd op tijdstippen waarop er géén onschuldige slachtoffers zouden kunnen vallen...

Natuurlijk tieners, studenten met name....
Enne mijn beste, stel dat dit incident had plaatsgevonden met de verwisselde boeings ,tja dan waren die "studenten" destijds officieel dood verklaard....

Gelezen in Uw glazen bol mijn beste....

O nee mijn beste, en de inzittenden van dat zogezegde neergehaalde vliegtuig dan....

Zijn die dan niet officieel doodverklaard ,en zullen ze later spectaculair verrijzen...Of kregen ze gewoon een nieuwe identiteit op een plaats vér buiten de VS en een jaarlijkse toelage om onbekommerd tot het einde hunner dagen in alle rust te slijten...

En wat ze toen met die zogezegde slachtoffers wilden doen,denkt U écht dat ze dit nu niet meer zouden kunnen....

En wat met de slachtoffers van die terroristische acties die er op eigen bodem zouden vallen tijdens die aanslagen ...

Gewoon dikke pech gehad...
dan nog zou men VEEL MINDER volk nodig hebben om dit te plannen en zeker uit te voeren dan voor 9/11

dit was een plan zoals er 1000den wordt bedacht door allerlei inlichtingendiensten overal ter wereld... maar daarom worden ze nog niet uitgevoerd

hoe meer volk men er voor nodig heeft hoe minder de kans dat deze worden uitgevoerd zo ook met dit plan

Citaat:
Feit is zeker dat alhoewel operation Northwoods nooit is uitgevoerd de Bush regering er alles aangedaan heeft om te voorkomen dat dit voormalig top secret document openbaar zou gemaakt worden....

Welke reden zou hier achter zitten mijn beste...

En denk verder maar eens na over het feit hoelang de toenmalige president nog geleefd heeft nadat hij dit voormalig geheim document had afgewezen,nét zoals zijn weigering om in de clinch te gaan met de USSR wat betreft het cuba-incident...
wat de bush regering met dit 'geheim' document uit de jaren 60 te maken heeft is mij een raadsel, dit document was geheim in de jaren 60 en later en blijkbaar niet meer zo geheim onder de bush administration

het is duidelijk dat je kennis over kennedy heel beperkt is
hij was niet zo vredelievend wat betreft cuba hoewel hij dit geerfd had van zijn voorganger hoefde hij hiermee niet door te gaan (ik bedoel de geheime oorlog tegen cuba en dan vooral de bay of pigs) wel wou hij de oorlog(en) vooral laten doorgaan met een minimum aan amerikaanse troepen cuba (cubaanse bannelingen) vietnam (zuid vietnamese troepen) door geen amerikaanse ondersteuning te geven werd de bay of pigs een fiasco!

wat betreft de ussr sla je de bal nog misser de kennedy broers hebben toen zeer hoog spel gespeeld en zwaar in de clinch gegaan met de russen (de wereld stond op de rand van wwIII) en gelukkig voor ons trokken de russen zich terug...

dat je dan nog suggereerd dat, het niet doorvoeren van operation northwoods de reden was om kennedy te vermoorden is helemaal te gek
zoek het maar eerder in de volgende zaken bay of pigs fiasco, strijd tegen maffia, poging tot hervorming heilige huizen cia, fbi en military en het hierbij ontslagen van bepaalde topfunctionarissen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 12:44   #15183
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan Bekijk bericht
Wat bedoel je nou eigenlijk precies? Wat is een maffe theorie en waarom?
WAT is een flagrante leugen en waarom? WAT is gedebunked?
En marginaal klein groepje? Ik ben bang dat we uitdijen juist! Dus steeds groter worden! Mensen in mijn omgeving van wie ik het echt nooit gedacht heb komen nu informatie bij me halen en dvds en boeken lenen terwijl ze er vroeger niets van moesten weten. Ik heb nu meer dan 200 dvd's 'en 300 boeken die ik uit kan lenen. En voor veel mensen met een open of iets openere geest gaan nu ook de ogen open
maffe theorie bvb geen vliegtuigen crashten in torens maar waren luchtspiegelingen
flagrante leugen bvb global hawk in pentagon
debunked is dat alles weerlegd wordt door BEWIJZEN EN GETUIGEN

en ik maak de omgekeerde beweging zo heb ik al heel wat vrienden overtuigd dat loose change en andere zaken volledige onzin en leugens, verdaaiingen zijn...
en gelukkig zijn deze dan ook zo slim om geen geld aan charlatans te spenderen op de kap van de 9/11 slachtoffers door aankopen van dvd of boeken hierover!
Oud 19 maart 2010, 13:03   #15184
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans heb ik niemand van diegenen die volgens U tot Uw clubje behoren ook maar tot een zinnige repliek zien komen wat betreft de posts van Micele...

Het manco is nétjes blootgelegd en alles behalve gedebunked....

Sterker nog,de luchtvaartsector op zich heeft één van de strengste veiligheidsprocedures wat betreft het navolgen en het verzekeren van een beveiligd luchtruim door radaroperatoren én verkeersleiders ,zowel burgelijk als militair...

Zowat alles wordt opgenomen om later via een onderzoek bij een incident te kunnen onderzoeken waar en wanneer ,en vooral wie zich heeft bezondigd tegenover de veiligheidsprocedures.....

Hebt U zo'n diepgaand onderzoek zien gebeuren wat het incident betreft mijn beste, en hebt U diegenen die aan de basis liggen van het falen van zowel civiele als militaire veiligheidsprocedures ter verantwoording zien roepen om hun eigenlijke schuld in dit incident te bepalen én hen te zien bestraffen....

Ik nog altijd niet mijn beste.....

Daar waar in andere incidenten met vliegtuigen steeds wordt verder gezocht tot men haarfijn kan bepalen wie ,wat en vooral wanneer in de fout zijn gegaan en die onverbiddelijk zullen worden veroordeeld en vervolgens de dienst zullen worden uitgetrapt,blijft het hier op dit gebied angstwekkend stil....
yep alles is gedebunked en staat hierin http://www.historycommons.org/projec...ct=911_project
ook de vele flaters en tekortkomingen staan hierin ...
ik blijf bij mijn standpunt namelijk dat er geen insidejob was en zal de tegenstrevers hiervan blijven bestrijden omdat ze de echte daders namelijk de zelfmoordterroristen 'uit de wind zetten' (zeer vaak ingegeven door een haat tegenover de VS,de joden,bush of het westen) en op de kap van de slachtoffers van 9/11
Oud 19 maart 2010, 13:17   #15185
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dan nog zou men VEEL MINDER volk nodig hebben om dit te plannen en zeker uit te voeren dan voor 9/11
Dacht U dat écht,welke dienst was cruciaal in de aanslagen op 9/11 mijn beste...

NORAD mijn beste...

Citaat:
dit was een plan zoals er 1000den wordt bedacht door allerlei inlichtingendiensten overal ter wereld... maar daarom worden ze nog niet uitgevoerd
En hoevéél landen plannen daarbij aanslagen tegen eigen bevolking én binnen de eigen landsgrenzen....

Citaat:
hoe meer volk men er voor nodig heeft hoe minder de kans dat deze worden uitgevoerd zo ook met dit plan
Nee meneer,de president was er finaal tegen...
Dat was het einde van dit plan,zeker na het Fiasco in de varkensbaai...

Citaat:
wat de bush regering met dit 'geheim' document uit de jaren 60 te maken heeft is mij een raadsel, dit document was geheim in de jaren 60 en later en blijkbaar niet meer zo geheim onder de bush administration
Zozo ,waarom heeft diezelfde Bush regering zich dan tot in het hooggerechtshof verzet tegen de vrijgave van die voormalige top secret documenten...
Het had immers volgens U toch géén enkele binding met die documenten...

Citaat:
het is duidelijk dat je kennis over kennedy heel beperkt is
hij was niet zo vredelievend wat betreft cuba hoewel hij dit geerfd had van zijn voorganger hoefde hij hiermee niet door te gaan (ik bedoel de geheime oorlog tegen cuba en dan vooral de bay of pigs) wel wou hij de oorlog(en) vooral laten doorgaan met een minimum aan amerikaanse troepen cuba (cubaanse bannelingen) vietnam (zuid vietnamese troepen) door geen amerikaanse ondersteuning te geven werd de bay of pigs een fiasco!
Zozo, hij was volgens U niet zo vredelievend tegenover Cuba, en toch steunde hij de cubaanse bannelingen en hun varkensbaaiplannen niet...
Blijkbaar kent U wat Kennedy betreft nog véél minder dan ik...

Citaat:
wat betreft de ussr sla je de bal nog misser de kennedy broers hebben toen zeer hoog spel gespeeld en zwaar in de clinch gegaan met de russen (de wereld stond op de rand van wwIII) en gelukkig voor ons trokken de russen zich terug...
Het spelletje blufpoker tussen de communisten en de kapitalisten....
Natuurlijk moest Kennedy een zéér hoog spel spelen tegenover de russen...
Het communisme was immers vijand nummer één...

En wat denkt U dat als Kennedy oorlogszuchtiger was geweest en operation Northwoods had goedgekeurd én laten uitvoeren inclusief de steun aan de cubaanse bannelingen en het actief meehelpen aan een geslaagde invasie in de varkensbaai ....
Denkt U écht dat de russen dan alléén maar toegekeken hadden zonder te reageren...

Man,man,dan had de wereld maar pas écht in brand gestaan...

Blijkbaar was Kennedy alvast véél slimmer dan U,en gelukkig maar...

Citaat:
dat je dan nog suggereerd dat, het niet doorvoeren van operation northwoods de reden was om kennedy te vermoorden is helemaal te gek
zoek het maar eerder in de volgende zaken bay of pigs fiasco, strijd tegen maffia, poging tot hervorming heilige huizen cia, fbi en military en het hierbij ontslagen van bepaalde topfunctionarissen
President Kennedy was blijkbaar niet oorlogszuchtig genoeg...
Na zijn dood zijn ze pas goed van start gegaan in Vietnam ,dit tot het grote geluk van de militaire kliekje,gedaan met alleen maar met de spierballen te rollen,actie.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 13:22   #15186
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retribution Bekijk bericht
Te beginnen bij de moneytrail. Maar we moeten ons geen illusie maken, een serieus onderzoek zal er nooit komen, er zouden veel te veel koppen rollen. Dat is tegen de interesses van national security.
Van money gesproken, en bepaalde "oorlogs"-intenties 1 dag voor 9/11..., 1 dag na 9/11 was het "War on Terror"...

2.300.000.000.000 $ of 8.000 $ per inwoner ... was missing.... en Donald Rumsfeld verklaart de oorlog aan ... geldverspilling door "the militairy ? Golf Oorlog... Oorlogsindustrie ... Secret Bunkers & UFO´s, whatever stolen... " maar het duurde maar 1 dag....

http://www.youtube.com/watch?v=3kpWq...eature=related
Donald Rumsfeld says 2.3 Trillion Dollars missing at Pentagon 1 DAY before the 9/11 tragedy.

Het offic. onderzoek... naar hét geld... De Federal Reserve zal wel enkele overuren moeten maken voor het bijdrukken zeker ?

http://www.youtube.com/watch?v=_rRqeJcuK-A&NR=1
This video became interesting to me simply because of the fact it was announced 1 day prior to the September 11th terrorist attacks in the U.S. Why has there been no mention of the massive amount of the taxpayers money gone missing? It is almost as though after the 9/11 tragedy it was forgotten. I don't know about the other citizens of the United States but I would like to know where 2.3 TRILLION dollars has gone. I believe when we as taxpayers give our hard earnings to the government is it not their responsibility to explain where the money is being spent? Was this case forgotten? If so, WHY? I would like to know where this money has gone. Wouldn't you?

Wat info:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_...tary_decisions

Donald Henry Rumsfeld (born July 9, 1932) is a United States businessman, retired Navy Fighter Pilot, diplomat, and politician who served as the 13th Secretary of Defense under President Gerald Ford from 1975 to 1977 and as the 21st Secretary of Defense under President George W. Bush from 2001 to 2006. He is both the youngest (43 years old) and the oldest (74 years old) person to have served as Secretary of Defense as well as the only person to have served in the position for two non-consecutive terms.

Military service
Rumsfeld served in the United States Navy during peacetime, from 1954 to 1957, as a naval aviator and flight instructor. His initial training was in the North American SNJ Texan basic trainer after which he transitioned to flying the Grumman F9F Panther fighter. In 1957, he transferred to the Naval Reserve and continued his naval service in flying and administrative assignments as a drilling reservist until 1975.
Raar, ex-minister van Landsverdediging Cheney, tijdens 9/11 vice-president, zat wel in de "Battle Control Center" tijdens de aanslagen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dick_Ch...ary_of_Defense

en waar was Rumsfeld ? De Irak oorlog aan het voorbereiden...
http://www.youtube.com/watch?v=ipxiGjgA5Xs

Citaat:
September 11, 2001

Rumsfeld's activities during the September 11, 2001 attacks were outlined in a Pentagon press briefing on September 15, 2001.
Within three hours of the start of the first hijacking and two hours of American Airlines Flight 11 striking the World Trade Center, Rumsfeld raised the defense condition signaling of the United States offensive readiness to DEFCON 3; the highest it had been since the Arab-Israeli war in 1973.[42]

On the morning of 9/11, Rumsfeld spoke at a Pentagon breakfast meeting, where he stated "sometime in the next two, four, six, eight, ten, twelve months there would be an event that would occur in the world that would be sufficiently shocking that it would remind people again how important it is to have a strong healthy defense department that contributes to... that underpins peace and stability in our world. And that is what underpins peace and stability."[43]

After the strike on the Pentagon, Rumsfeld went out to the parking lot to assist with rescue efforts.[44] He stated; "I wanted to see what had happened. I wanted to see if people needed help. I went downstairs and helped for a bit with some people on stretchers. Then I came back up here and started -- I realized I had to get back up here and get at it."[43]

Military decisions
Rumsfeld stirred controversy by quarreling for months with the CIA over who had the authority to fire Hellfire missiles from Predator drones, although according to The 9/11 Commission Report, the armed Predator was not ready for deployment until early 2002.[47]

Daniel Benjamin and Steven Simon note:

“ These quarrels kept the Predator from being used against al Qaeda.... The delay infuriated the terrorist hunters at the CIA. One individual who was at the center of the action called this episode "typical" and complained that "Rumsfeld never missed an opportunity to fail to cooperate. The fact is, the Secretary of Defense is an obstacle. He has helped the terrorists."[48] ”

Following September 11, 2001, Rumsfeld was in a meeting whose subject was the review of the Department of Defense's (Contingency) Plan in the event of a war with Iraq (U.S. Central Command OPLAN 1003-98). The plan (as it was then conceived) contemplated troop levels of up to 500,000, which Rumsfeld opined was far too many. Gordon and Trainor wrote:

“ As [General] Newbold outlined the plan ... it was clear that Rumsfeld was growing increasingly irritated. For Rumsfeld, the plan required too many troops and supplies and took far too long to execute. It was, Rumsfeld declared, the "product of old thinking and the embodiment of everything that was wrong with the military."
[T]he Plan ... reflected long-standing military principles about the force levels that were needed to defeat Iraq, control a population of more than 24 million, and secure a nation the size of California with porous borders. Rumsfeld's numbers, in contrast, seemed to be pulled out of thin air. He had dismissed one of the military's long-standing plans, and suggested his own force level without any of the generals raising a cautionary flag.[49]

In a September 2007 interview with The Daily Telegraph, General Mike Jackson, the head of the British army during the invasion, criticised Rumsfeld's plans for the occupation as "intellectually bankrupt," adding that Rumsfeld is "one of those most responsible for the current situation in Iraq," and that he felt that "the US approach to combating global terrorism is 'inadequate' and too focused on military might rather than nation-building and diplomacy." [50]
http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_...tary_decisions
2,3 billion dollars die verdwenen waren; maar toch heel dure oorlogen opstarten tegen de as van het kwaad... ?

Laatst gewijzigd door Micele : 19 maart 2010 om 13:38. Reden: invoegen
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 13:27   #15187
Retribution
Banneling

Standaard

Citaat:
yep alles is gedebunked en staat hierin http://www.historycommons.org/projec...ct=911_project
ook de vele flaters en tekortkomingen staan hierin ...
ik blijf bij mijn standpunt namelijk dat er geen insidejob was en zal de tegenstrevers hiervan blijven bestrijden omdat ze de echte daders namelijk de zelfmoordterroristen 'uit de wind zetten' (zeer vaak ingegeven door een haat tegenover de VS,de joden,bush of het westen) en op de kap van de slachtoffers van 9/11
De zelfmoordterroristen zijn vrij onbelangrijk. Dat is ook gebleken volgens het officieel verhaal, want anders zou men Saudi Arabie moeten platgebombardeerd hebben. Je mag strijden zoveel je wil, het maakt weinig indruk, omdat je er allemaal weinig van begrijpt, zo blijkt.
Retribution is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 13:37   #15188
Retribution
Banneling

Standaard

Wie natuurlijk ook vragende partij was voor de Irak oorlog, was Saudi Arabie, zodat zogoed als enkel hun olie in omloop was. Daar is ook geld weergevonden tot naar de zelfmoordterroristen.

Maar zover mocht de onderzoekscommissie wellicht niet gaan, rara

Oud 19 maart 2010, 13:41   #15189
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zelfmoordterroristen zijn vrij onbelangrijk. Dat is ook gebleken volgens het officieel verhaal, want anders zou men Saudi Arabie moeten platgebombardeerd hebben.
Idd, totaal onbelangrijk, ttz men kan er altijd een draai aangeven en zeggen dat die Arabieren opgeleid zijn net in die landen waar Olie, Gas en respectievelijke pijpleidingen moeten gelegd worden, desnoods met een brok WMD erboven op.

Natuurlijk is daar dan een minimum aan militaire controle nodig, ttz "politieke stabiliteit in het belang van de USA"...

Laatst gewijzigd door Micele : 19 maart 2010 om 13:43.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 13:41   #15190
Retribution
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Van money gesproken, en bepaalde "oorlogs"-intenties 1 dag voor 9/11..., 1 dag na 9/11 was het "War on Terror"...

2.300.000.000.000 $ of 8.000 $ per inwoner ... was missing.... en Donald Rumsfeld verklaart de oorlog aan ... geldverspilling door "the militairy ? Golf Oorlog... Oorlogsindustrie ... Secret Bunkers & UFO´s, whatever stolen... " maar het duurde maar 1 dag....

http://www.youtube.com/watch?v=3kpWq...eature=related
Donald Rumsfeld says 2.3 Trillion Dollars missing at Pentagon 1 DAY before the 9/11 tragedy.

Het offic. onderzoek... naar hét geld... De Federal Reserve zal wel enkele overuren moeten maken voor het bijdrukken zeker ?

http://www.youtube.com/watch?v=_rRqeJcuK-A&NR=1
This video became interesting to me simply because of the fact it was announced 1 day prior to the September 11th terrorist attacks in the U.S. Why has there been no mention of the massive amount of the taxpayers money gone missing? It is almost as though after the 9/11 tragedy it was forgotten. I don't know about the other citizens of the United States but I would like to know where 2.3 TRILLION dollars has gone. I believe when we as taxpayers give our hard earnings to the government is it not their responsibility to explain where the money is being spent? Was this case forgotten? If so, WHY? I would like to know where this money has gone. Wouldn't you?

Wat info:

Raar, ex-minister van Landsverdediging Cheney, tijdens 9/11 vice-president, zat wel in de "Battle Control Center" tijdens de aanslagen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dick_Ch...ary_of_Defense

en waar was Rumsfeld ? De Irak oorlog aan het voorbereiden...
http://www.youtube.com/watch?v=ipxiGjgA5Xs

2,3 billion dollars die verdwenen waren; maar toch heel dure oorlogen opstarten tegen de as van het kwaad... ?
Imperialisme kost geld.
Oud 19 maart 2010, 13:55   #15191
Retribution
Banneling

Standaard

En welke context zien jullie met SA wetende dat Irak al een done deal was voor 9/11 om een steverige positie te kweken in het MO met Iran in het vizier? De zelfmoordterroristen van SA kwamen en Bush Sr met de Bin Ladens op 9/11 aan het onderhandelen was. Geld is weergevonden van de prinses van SA tot aan de terroristen.

Er is geen verbeelding nodig om aan een samenzwering te denken.

Wat denken jullie? Toeval dan maar, een ongeluk dat beide heel goed uitkwam?

Laatst gewijzigd door Retribution : 19 maart 2010 om 13:58.
Oud 19 maart 2010, 16:00   #15192
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zelfmoordterroristen zijn vrij onbelangrijk. Dat is ook gebleken volgens het officieel verhaal, want anders zou men Saudi Arabie moeten platgebombardeerd hebben. Je mag strijden zoveel je wil, het maakt weinig indruk, omdat je er allemaal weinig van begrijpt, zo blijkt.
ik begrijp het beter dan jij dat is duidelijk waarom SA aanvallen? kregen ze opdracht vanuit SA neen, werden ze getraind in SA neen, zaten de leiders/planners is SA neen, buiten dat het merendeel een saoudische pas hadden bin laden heeft ie ook

jij bent zo iemand die denkt dat er alleen afghanen in de taliban zitten en alleen irakezen vechten tegen de VS in irak

by the way wie waren de moordenaars van mashoed belgen waarschijnlijk zeker (van het nieuwe soort dan wel)
Oud 19 maart 2010, 16:09   #15193
Retribution
Banneling

Standaard

Citaat:
ik begrijp het beter dan jij dat is duidelijk
Dat etaleer je idd. Te gek om los te lopen. Zijn er voorts nog normale mensen aanwezig?
Oud 19 maart 2010, 16:12   #15194
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ff een denkoefening stel men kon voorkomen dat flight 77 chrashte in het pentagon hoe denk je dat men de kapers kon tegenhouden juist ja door hen neer te halen in de lucht denk je nu echt dat er dan geen doden vallen op de grond misschien (remember lockerby) + de passagiers

nog een grotere stel dat men zelfs de 2de toren kon redden schitterend...
alleen pech voor de vele honderden van de 1ste toren maar he het is de fout van de amerikanen ze moesten maar niet zo'n hoge torens bouwen

jouw verdediging voor deze moslimterroristen is zum kotzen...
zij alleen hebben 3000+ doden op hun geweten en niet de VS
Oud 19 maart 2010, 16:12   #15195
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat etaleer je idd. Te gek om los te lopen. Zijn er voorts nog normale mensen aanwezig?
zeikstraal ga ergens anders zeiken
Oud 19 maart 2010, 16:15   #15196
Retribution
Banneling

Standaard

Citaat:
ff een denkoefening stel men kon voorkomen dat flight 77 chrashte in het pentagon hoe denk je dat men de kapers kon tegenhouden juist ja door hen neer te halen in de lucht denk je nu echt dat er dan geen doden vallen op de grond misschien (remember lockerby) + de passagiers

nog een grotere stel dat men zelfs de 2de toren kon redden schitterend...
alleen pech voor de vele honderden van de 1ste toren maar he het is de fout van de amerikanen ze moesten maar niet zo'n hoge torens bouwen

jouw verdediging voor deze moslimterroristen is zum kotzen...
zij alleen hebben 3000+ doden op hun geweten en niet de VS
Men kon ze oppakken voor ze ooit op een vlieger kwamen te zitten.
Oud 19 maart 2010, 16:17   #15197
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En welke context zien jullie met SA wetende dat Irak al een done deal was voor 9/11 om een steverige positie te kweken in het MO met Iran in het vizier? De zelfmoordterroristen van SA kwamen en Bush Sr met de Bin Ladens op 9/11 aan het onderhandelen was. Geld is weergevonden van de prinses van SA tot aan de terroristen.

Er is geen verbeelding nodig om aan een samenzwering te denken.

Wat denken jullie? Toeval dan maar, een ongeluk dat beide heel goed uitkwam?
geen, enkel dat er een deel van de terroristen van SA kwamen zoals reeds boven vermeld maar getraind in Afghanistan en hun opdracht kregen van uit ditzelfde afganistan door de AQ leiding...
Oud 19 maart 2010, 16:19   #15198
Retribution
Banneling

Standaard

Hoezo verdediging terroristen? Ja, die zijn schuldig, had je verder nog een punt?

Jij zit hier maar te lallen omdat je hen alleen de schuld wil geven, wegens je haat. Al goed dat we daar kunnen doorkijken. Het maakt bitter weinig indruk.
Oud 19 maart 2010, 16:23   #15199
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men kon ze oppakken voor ze ooit op een vlieger kwamen te zitten.
en in guatanamo zetten zeker
men volgde er een deel en kon niet ingrijpen omdat ze niets strafbaar deden, niemand buiten de AQleiding wist van hun juiste plannen tot ze in vliegers zaten ... ineens pleit je dat men iedereen oppakt die men verdenkt van terrorisme een draai van 180 % graden
Oud 19 maart 2010, 16:23   #15200
Retribution
Banneling

Standaard

Citaat:
geen, enkel dat er een deel van de terroristen van SA kwamen zoals reeds boven vermeld maar getraind in Afghanistan en hun opdracht kregen van uit ditzelfde afganistan door de AQ leiding...
Nogthans zijn ze getraind in de VS om te leren vliegen, dankzij de SA visa fraudes.

Onder leiding van wie? Waar haal je dat van? Het witgewaste onderzoek? Je zal toch met iets beter moeten afkomen. Graag het bewijs van geld van de opdrachtgever. Precies, je hebt helemaal niets.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be