![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ma pokeren voor echte poen: vergeet het maar Voor de rest blijf ik erbij dat pokeren met echt geld een gok"spel" is
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 22 maart 2010 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er 2 spelers 100K handen tegen elkaar spelen dan is het onvermijdelijk dat de betere speler wint. Daarom mag je bij poker nooit op korte termijn denken, want dan zal je te gefrustreerd raken en kap je er beter mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat maakt het natuurlijk plezant ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de regels anders bij strip poker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga hier geen hele namiddag liggen quoten dus;
@degenen die het precies maar een saai spel vinden; mij leek het eerst ook niet veel soeps maar hoe langer je het speelt hoe meer en meer het me meevalt. Het is echt niet zomaar in het wilde weg gokken op goei kaarten. @degenen die het gaan vergelijken met schaken; waarom moet poker vergeleken worden met schaken? Ik schaak ook regelmatig maar dat wil niet zeggen dat ik ooit nog wel eens (met veel plezier) Wie is het of Vier op een rij speel met de bengels. Het ene spel sluit het andere niet uit eh? En overigens; kwestie denkwerk komt poker dicht in de buurt van schaken hoor. Bij schaken doe ik ook altijd een zet op het moment dat ik denk: "Ik kan hier nog een uur over denken, ik doe gewoon een zet." Ik ben gewoon niet clever genoeg om alle mogelijke zetten door te nemen. Dat is bij poker ook zo. Dat doe ik ook iets op een moment dat ik eigenlijk nog gerust een half uurke verder zou kunnen denken en rekenen. Beter worden in poker of schaak komt er gewoon op neer om zo snel mogelijk alle mogelijke zetten of handen na te gaan. Degene die dat het snelste kan is de beste. Ook bij poker, gokspel of niet. De beste rekenaar wint op lange termijn met poker altijd. Gelukkig zijn die rekenaars ook vrij goed te herkennen. Helmutt is er bijvoorbeeld zo eentje. Doodsaai om naar te kijken. Anderzijds zijn er mensen als Durrrr, die helemaal geen rekenaar is maar die over zo'n geweldige hoop guts beschikt dat ik er gewoon niet tegen zou durven spelen. Heerlijke televisie is dat. @degenen die les willen gaan geven; zoals jullie al zeggen, op internet is er massa's pokermateriaal te vinden. Voor mij blijft het voorlopig gewoon een leuk spelletje, ik heb niet de ambitie om pro of wereldkampioen te worden ofzo. Al ga ik op verlof dit jaar in Las Vegas toch eens 500 dollar aan een 1-2 No Limit tafel vergooien.
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Poker is een leuke bijverdienste
![]()
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb zelfs enkele maten die halftijds zijn gaan werken omdat ze er meer dan genoeg mee winnen. Er zijn er zelfs die het voltijds doen, en loopbaanonderbreking hebben genomen.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 22 maart 2010 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als er winnaars zijn, zijn er ook verliezers.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() Pokeren is toch iets speciaals vind ik.
Roept bij mij altijd de sfeer op van ruwe cowboys of obscure maffiosi die in een rokerig hol met een whisky binnen handbereik voor grof geld spelen. Waar de spanning te snijden is en er elk moment ééntje zijn revolver kan trekken en die tegen het hoofd drukt van een medespeler van wie hij vals spel vermoed. En ook ik amuseer me wel eens op Facebook met een spelletje Zinga Poker, aan een tafel met een Turk, Italiaan, Mexicaan en Engelsman. Dikke fun en morgen gezond weer op haha.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Toen ik nog studeerde waren wij voornamelijk aan het manillen, wiezen, kingen.
Maar nu poker ik ook regelmatig en ik moet zeggen ik vind het heel interessant, alhoewel ik onlangs wel ontdekt heb dat je er best niet te veel alcohol bij drinkt ![]()
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar poker, dat heb ik nog nooit gedaan, zou ik daar iet mee kunnen verdienen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als ik hoor dat bij sommige tornooien het inschrijvingsgeld 10.000 dollar is, en dat maar een fractie van de deelnemers geld wint, dan vraag ik me toch af hoeveel er door het pokeren arm zijn geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Begin met heel erg lage limieten (ik spreek dan van 2cent/4cent blinds). Leer de basisbeginsel van het spel. Daarmee beat je die levels doodeenvoudig 2. Doe aan bankroll management. Zorg dat je ten alle tijde minsten 25 buy inns achter de hand hebt. Zak je daaronder, dan zak je ook weer van level. 3. Schrijf je in op pokerforums en leer van de handen die anderen posten. 4. Post zelf ook gespeelde handen waarvan je niet weet of je ze nu wel goed gespeeld hebt of niet 5. Denk altijd op lange termijn. Staar je niet blind op korte termijn winsten of verliezen. 6. Koop pokersoftware om elke hand die je speelt bij te houden. Zo krijg je een idee van hoe je tegenstanders spelen en kan je ook je eigen leaks opsporen zodat je daaraan kan werken. 7. Als je poker speelt dan mag je je niet bezig houden met andere zaken. Surfen op politics.be terwijl je pokert is geen goed idee. Je moet je altijd 100% focussen 8. Speel geen te lange sessies. Als je voelt dat je focus vermindert, stop dan. Hoeveel je al gewonnen of verloren hebt speelt geen rol. En blijf altijd studeren! Vroeger studeerde ik ongeveer 2 uur, voor elke 2 uur dat ik speelde |
|
![]() |
![]() |