Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2010, 08:04   #181
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Mijn haar is ook zo kort maar ik rook niet. Zo'n bad ass ben ik niet.
Ja ik rook ook niet, en da brilleke mis ik ook, maar ik heb wel zo nen ouden IBM op mijne zolder staan, met full hight 5 1/4 inch floppy`s. , en zo een emmeken heb ik ook nog wel ergens in mijn kas hangen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 08:11   #182
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die keer met die 3, dan zag je duidelijk dat die meer schrik hadden van mij, ik zei niks, stond alleen vies te kijken, mijne maat was met hun aan t discusieren, (wat grietjes aan het verdedigen, ) nu had een van die onzolaars nog maar met zijne neus gewiebeld, dan was die binnen de 10 seconden compleet pert totale geweest.

Nu ge moet wel de situatie inschatten, als die gasten gewapend zijn met messen en stokken , dan moet ge zien dat ge zelf ook gewapend zijt, of gaan lopen Als daar een paar berzerkers tussen staan en ge hebt er zelf geen in uw gezelschap dan blijft ge er ook best af. (zeker als het schuim al op hun lippen staat, )

Als ge ziet dat zij schrik hebben van u, dan moet ge zelf niet toeken, dan gaan ze vanzelf weg. Nu dat is alleen in het geval ge indruk maakt, als ge niet bij de Hells Angels, zijt, deel uitmaakt van een groepke skinheads of een kleerkast met een bijzonder onvriendelijke blik zijt is die kans echter klein.
bij mij zijn er eens drie gaan lopen omdat ik kort haar had
ik was nogthans alleen maar gaan zeggen dat ze onbeleefd geweest waren tegen een meisje, en heb gevraagd of ze niet beter een wandelingske zouden gaan doen ...
verder heb ik geen woord meer gezegd ... ineens begint er ene zenuwachtig te insinueren dat ik een para-kapsel had ... en twee minuten later waren ze weg

en nu weten ze nog altijd niet wat ik eigenlijk van t leger denk ! ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 08:39   #183
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Nu ja, ik ben in het bezit van een groene gordel judo (zij dat ik het al wel enkele jaren niet meer doe), maar ik zou toch 2 keer nadenken om een groep jongeren aan te pakken. Ook al kan ik me verdedigen, ik zal altijd een gevecht proberen te ontwijken.
en alst ooit zover komt, laat dan uwe judo achterwege ... zo rap mogelijk ene zijne neus goe raken ... dat is al regel genoeg
Oud 23 maart 2010, 08:40   #184
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Net van die types heb ik nooit schrik, zie. Types die zich uiterlijk moeten manifesteren om indruk te maken, die mep je er meestal van tussenuit. Ne keer 'boe' roepen is al genoeg. Je moet vooral rekening houden met Jan Modaal, die je gewoon staat aan te kijken terwijl jij je dreigerij afsteekt. Zo'n ventjes gelijk ik
ik moet eerlijk zeggen, zo ene die niks zegt en eigenlijk maar staat te kijken, maar toch blijft staan en niet achteruit schuifelt ... daar wandel ik toch ook liever van weg hoor

nu ja, ik wandel t liefst gewoon van iedereen weg
Oud 23 maart 2010, 08:46   #185
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

K weet niet of kort haar tegenwoordig nog wel voldoende zou zijn, maar het geeft inderdaad wel zekere indrukken naar onze vrienden toe.

Een hond heeft ook zo een effect, ... ze steken er de straat zelf voor over, en mijden u als de pest, zeker als het om een groot exemplaar gaat. Den hond in kwestie een vriendelijk beestje snapte niet waarom iedereen van hem ging lopen want hij is gewoon om serieus wat aandacht te krijgen... Allee ge zou het kunnen vergelijken met Paris Hilton die een dancing binnenkomt en ziet dat iedereen plots de WC induikt of aan den toog gaat hangen als ze in de buurt komt.
Oud 23 maart 2010, 08:48   #186
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
K weet niet of kort haar tegenwoordig nog wel voldoende zou zijn, maar het geeft inderdaad wel zekere indrukken naar onze vrienden toe.

Een hond heeft ook zo een effect, ... ze steken er de straat zelf voor over, en mijden u als de pest, zeker als het om een groot exemplaar gaat. Den hond in kwestie een vriendelijk beestje snapte niet waarom iedereen van hem ging lopen want hij is gewoon om serieus wat aandacht te krijgen... Allee ge zou het kunnen vergelijken met Paris Hilton die een dancing binnenkomt en ziet dat iedereen plots de WC induikt of aan den toog gaat hangen als ze in de buurt komt.
nu, niet voor t een of t ander, maar als Paris Hilton ergens binnenkomt, ik zou precies toch ook aan den toog gaan hangen

met sletterig gedoe is het als met overdreven macho gedoe van skins enzo zoals je daarnet beschreef he, ik geloof daar ook niet in

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 maart 2010 om 08:50.
Oud 23 maart 2010, 08:56   #187
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kort haar is tegenwoordig onvoldoende, ge moet nu ook een viking-helm opzetten met horens in masief staal , geslepen door een echte hoefsmid .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 08:57   #188
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Kort haar is tegenwoordig onvoldoende, ge moet nu ook een viking-helm opzetten met horens in masief staal , geslepen door een echte hoefsmid .
tegenwoordig is mijn bolleke 'rasiert' ...

maar k ga ook ni rap meer in zo'n situaties verzeilen denk ik zo
Oud 23 maart 2010, 08:58   #189
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

gewoon kop omhoog en schouders recht zou ook al veel mensen ne ferme stap vooruit helpen eigenlijk :s
Oud 23 maart 2010, 09:28   #190
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Soms is een gevatte repliek al voldoende,
Om een lang verhaal kort te maken, we hadden eens een schaap dat telkens weer van de weide uitbrak om bij een buur zijn groententuin met een bezoek te vereren maar 's avonds altijd braaf weer op haar plaats stond, we wisten het dus niet. Zegt die kwispel : als ik ze kan pakken zal je goei papieren moeten hebben om ze weer te krijgen. Den dezen stond juist een putje te graven en antwoordde : Mijn spade op uw bakkes zulle goei papieren genoeg zijn zeker? Hij draaide zich om en bolde het af....van mijn surrogaat-kinderen moeten ze afblijven of ik doe ongelukken.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 09:38   #191
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Soms is een gevatte repliek al voldoende,
Om een lang verhaal kort te maken, we hadden eens een schaap dat telkens weer van de weide uitbrak om bij een buur zijn groententuin met een bezoek te vereren maar 's avonds altijd braaf weer op haar plaats stond, we wisten het dus niet. Zegt die kwispel : als ik ze kan pakken zal je goei papieren moeten hebben om ze weer te krijgen. Den dezen stond juist een putje te graven en antwoordde : Mijn spade op uw bakkes zulle goei papieren genoeg zijn zeker? Hij draaide zich om en bolde het af....van mijn surrogaat-kinderen moeten ze afblijven of ik doe ongelukken.
als kik met u en met Xeno op café gaan , brengt die schup dan mee hé
Oud 23 maart 2010, 09:47   #192
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als kik met u en met Xeno op café gaan , brengt die schup dan mee hé
des wel een raar zicht he .... die schup meebrengen bedoel ik.

Laatst gewijzigd door lantjes : 23 maart 2010 om 09:48.
Oud 23 maart 2010, 09:54   #193
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
des wel een raar zicht he .... die schup meebrengen bedoel ik.
ge zet uwen elleboog daarop hé

mensen gaan gewoon denken dat ge aan de gemeente werkt.
Oud 23 maart 2010, 10:01   #194
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ge zet uwen elleboog daarop hé

mensen gaan gewoon denken dat ge aan de gemeente werkt.
Werken zo'n lelijke woorden van 's morgens vroeg.

en eens in mijn handen spuwen voor ik mijn pint neem, 'k zie ons al zitten...
Oud 23 maart 2010, 10:13   #195
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

'k Heb nog nooit kletsen gekregen of gegeven, ben nog nooit lastig gevallen geweest, nog nooit moeten gaan lopen, nog nooit bestolen... en ik kom nochtans regelmatig in "gekleurde" buurten. Aan mijn auto is nog nooit geprutst. Niet in Mechelen, niet in Antwerpen, niet in Brussel noch ergens anders. En d'er plakt nochtans een Vlaams leeuwke op.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 10:19   #196
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
'k Heb nog nooit kletsen gekregen of gegeven, ben nog nooit lastig gevallen geweest, nog nooit moeten gaan lopen, nog nooit bestolen... en ik kom nochtans regelmatig in "gekleurde" buurten. Aan mijn auto is nog nooit geprutst. Niet in Mechelen, niet in Antwerpen, niet in Brussel noch ergens anders. En d'er plakt nochtans een Vlaams leeuwke op.
dat heeft me dunkt weinig met 'gekleurde' buurten te maken denk ik, veeleer met uitgaan, macho gedrag, testosteron en een pak frustraties bij sommigen ... t is te zeggen zo heb ik het toch altijd aangevoeld ...

over dat leeuwke, rij daar ook al heel mijn leven mee rond, nooit problemen mee gekend, ook niet toen ik in Brussel studeerde ...
ooit heeft er iemand wel een keltisch kruisje van mijn auto afgetrokken, maar verder heel braaf niks beschadigd of niks, en ik was dat stikkertje eigenlijk toch beu heb dan maar een berkenkruisje in de plaats geplakt
Oud 23 maart 2010, 10:27   #197
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

In feite is dat toch gewoon een territoriumstrijd.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 10:33   #198
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nu, niet voor t een of t ander, maar als Paris Hilton ergens binnenkomt, ik zou precies toch ook aan den toog gaan hangen

met sletterig gedoe is het als met overdreven macho gedoe van skins enzo zoals je daarnet beschreef he, ik geloof daar ook niet in
Zijde gij content met nen Gin-Fizz of drinkt ge liever iets anders, nu die griet is ook mijn type niet, maar ge verstaat wel wat ik wil zeggen he, ...
Oud 23 maart 2010, 10:35   #199
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Waar vind ge tegenwoordig nog nen echten hoefsmid...

Nu ik prefeer zo ne stevige metsershammer, dat trekt wat op dat ding dat Thor overal mee naartoe sleurde...
Oud 23 maart 2010, 10:37   #200
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijde gij content met nen Gin-Fizz of drinkt ge liever iets anders, nu die griet is ook mijn type niet, maar ge verstaat wel wat ik wil zeggen he, ...
gin fizz lol waar is den tijd !!! heb dat wel nog gedronken hoor ... maar kwas toen 14 15 jaar

doe mij maar een Vedettje of een Duvelke aan den toog
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be