![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EDIT: En om het nog even in het absurde door te trekken: stel de politie heeft mijn geweer aan een moordzaak gelinkt, het is duidelijk dat de betreffende kogel door dat geweer is afgevuurd, volstaat het dan om als verdediging te zeggen dat ik het geweer had uitgeleend, maar niet wil zeggen aan wie? Op die manier komen er weinig mensen meer chter de tralies zeg...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 24 maart 2010 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Raf sprak - zoals steeds - ondubbelzinnig de waarheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het inderdaad niet laten om jouw leugenachtig gedrag aan de kaak te blijven stellen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik kan dat voorspellen aan de hand van het gedrag van Raf. Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 maart 2010 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() ik heb het over uw gewoonte om semantische spelletjes te beginnen spelen op een moment dat je eigenlijk zou moeten stellen : ok wat ik schreef was niet helemaal waar. of ok gij hebt meer gelijk dan ik ...
maar ik neem aan dat dat om één of andere reden moeilijk voor je is ... geen probleem, t is ne weet, op t moment dat jij semantisch gaat, weet ik voor mezelf : ok, hij heeft het gesnapt. Laatst gewijzigd door Anna List : 24 maart 2010 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge zult het toch goed moeten kunnen uitleggen ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Piet had dat ook, op het laatste dat hij hier was kon hij alleen nog maar zure gal spauwen als het over mij ging. Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 maart 2010 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eigenaar (misschien tegelijkertijd tevens de weggelopen bestuurder) gaat zeggen dat zijn auto die dag weggenomen was door een hem niet bekend persoon. Als dat is gebeurd tijdens zijn afwezigheid die dag, wat hij uiteraard gaat beweren, hoe zou hij dat dan hebben moeten melden? De mocro-bijrijder gaat niet vertellen wie de bestuurder was. Auto komt netjes terug dus. Zoals het hoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je hem doen verdwijnen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Precies, "It wasn't me" is niet vanzelfsprekend goed genoeg.
Jouw sperma is gevonden in het slachtoffer. "Ja, ik had een vol condoom uitgeleend, maar ik zeg niet aan wie."
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tegenstrijdige verklaringen gaan de eigenaar hier niet uithelpen hoor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten dat kan de bijrijder wel verteld zijn door de bestuurder dat deze de auto had geleend ipv gestolen. Zou ook logischer zijn. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 maart 2010 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |