![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen ze veroordeeld werden zei dien Chiko tegen de rechter, u hebt net twee onschuldigen veroordeeld want ik heb de moord gepleegd. De rechter antwoorde toen, "dan hadden ze het maar moeten zeggen." Begrijp je? In Belgie betekent gebruik maken van de rechten van de verdediging: schuldig! In Nederland kan zoiets niet want het is een rechtstaat. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien omdat je je dagen hier voor het grootste deel vult met sommige mensen het bloed onder de nagels uit te halen. "Haten" is trouwens een al te sterk woord. "Afkeer" lijkt me hier meer op zijn plaats. Afkeer voor de kinderachtige pestspelletjes die je hier met sommige mensen speelt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hebben ze u hiervoor nog niet voor racist uitgemaakt?
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al een geluk dat ik geen homo ben want dan was je strafbaar. |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar er zitten er in elk geval (zitten ze nog binnen eigenlijk?) idd twee veroordeeld voor een moord die ze vermoedelijk niet gepleegd hebben. laat t ons dus houden op twee onterecht veroordeelden ik geloof dat we daar destijds trouwens een draad over hadden waarin ik die rechtsgang ook schandalig heb genoemd ... alhoewel dat dat blijkbaar niet voor de meeste forummers zo aangevoeld werd ... |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pasop, ik merk wel dat je tegen mij reageert vanuit uw emotie. Zoals eerder toen je schreef dat ik geschreven had dat ik een expert was. Je was toen ronduit aan het liegen maar ik vergeef je omdat de emotie je blijkbaar te sterk is.
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en dan zijn er nog die beweren dat dit een racistisch forum is Laatst gewijzigd door Anna List : 24 maart 2010 om 11:45. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#153 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij zijn dus goede Belgen zeker? Want niet rascistisch, ben nochtans voor het VB. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ok ik was u wat aan t jennen met ha en outlaws en onschuldig enzo, maar toch, k vind het niet in verhouding staan ... beetje dimmen dus ... , alstublieft. |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|