![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het al dan niet bestraft worden van de bestuurder is in deze volledig naast de kwestie.
De kwestie blijft de volgende: Waarom is het slim om vluchtmisdrijf te plegen omdat u over een witte lijn gereden hebt? Waarom is het slim om uw leven en dat van anderen in gevaar te brengen omdat u over een witte lijn gereden hebt. Waarom is het slim om uw eigen of geleende auto te beschadigen omdat u over een witte lijn gereden hebt? |
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En wat is dan een boete in verhouding tot je vrijheid? |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo zien we dat er twee soorten mensen zijn, zij die durven gaan lopen en zij die zich laten pakken. |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is het slim om op de vlucht te zijn voor het gerecht? Is het slim om dag in dag uit te moeten opletten en je leven te moeten riskeren omdat je een verkeersovertreding pleegt? Echt waar, het blijft me nog steeds een immens raadsel waarom mensen die gast slim zouden kunnen vinden. Ik aan de andere kant denk eerder dat die kerel zijn IQ dat van een plant met moeite overstijgt. |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eenders waarom de man gaan lopen is, het is hem gelukt. Is niet durven gaan lopen een teken van slaafsheid? |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#171 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien hij niks op zijn kerfstok heeft, stelt de vraag zich of het slim is om vluchtmisdrijf te plegen omwille van het overschrijden van de witte lijn. U weet wat ik bedoel, dus spelletjes omtrent semantiek spelen is echt niet nodig. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#172 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.youtube.com/watch?v=uQDvWjzUQ0Y
(273.000 hits) Het kan allemaal nog erger, .....en leuker! Dit gebeurde toen twee agenten druk bezig waren een fietsenrijder te beboeten (geen richting aangegeven) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 maart 2010 om 13:32. |
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik noteer bovendien dat je met je mond vol tanden blijft staan na mijn laatste vraag, namelijk volgens welke wet het strafbaar zou zijn om een afkeer van iemand te hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want het is toch niet zo dat als de slimste mens ter wereld iets uitsteekt en dan gaat lopen, dat hij dan plots de domste mens in de wereld wordt nietwaar? |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop toch met die persoonlijke vete jongen, je wordt er ziek van. Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 maart 2010 om 13:46. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#179 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelukkig dat dit systeem, vergelijkbaar met de getrapte aansprakelijkheid, bestaat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|