![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke dagen gaat u kijken? | |||
geen enkele |
![]() ![]() ![]() |
26 | 70,27% |
de eerste |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,22% |
de tweede |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,51% |
de derde |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,51% |
de vierde |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,92% |
de vijfde |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,92% |
de zesde |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
de zevende |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,22% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De toekomst. Onder druk van het volk, waarvan de wijsheid niemand nog durft te betwisten, wordt de doodstraf heringevoerd. Bij referendum wordt beslist dat het eerste slachtoffer Marc Dutroux wordt.
Om deze historische vooruitgang met de nodige luister te vieren, opteren de machthebbers voor een publieke executie. Deze moet toekomstige kindermoordenaars afschrikken en tegelijkertijd de rituele vernietiging van het kwaad symboliseren. Omdat mensen in de loop der tijden wat verwekelijkt zijn geraakt als het op geweld aankomt, besluiten de machthebbers niet meteen de guillotine boven te halen, maar stapsgewijs op te bouwen naar het Grote Moment. Dutroux zal eerst een week lang te midden van een plein aan een schandpaal worden gebonden. Op de eerste dag mag het publiek hem openlijk en luidkeels verwensen, verwijten naar zijn hoofd slingeren, beledigen en bedreigen. Op de tweede dag van de week mag hij ook worden bespuwd. Op de derde dag is het toegestaan sigaretten op zijn lichaam te doven, hem te krabben, insecten op zijn lichaam te laten kruipen en hem kaal te scheren. Op de vierde dag mag hij worden bekogeld met kleine steentjes. Het is toegestaan hem in het gezicht te slaan en in de maagstreek te stompen. Op de vijfde dag mag het volk kerven in zijn huid maken. Een tandarts zal al zijn tanden verwijderen (zonder verdoving) en hij wordt plaatselijk gecastreerd. Op de zesde dag worden in een volksarena grootse publieke spelen gehouden waarin Dutroux het moet opnemen tegen middelgrote roofdieren en apen. Op de zevende dag wordt hij levend gevild, de ogen uitgestoken, de oren en penis afgesneden en ten slotte door de winnaar van een tombola met een kleine bijl in stukken gehakt. Mijn vraag is tamelijk eenvoudig: Gaat u kijken? Alle dagen of alleen de eerste twee? Of misschien alleen dag zeven? En waarom eigenlijk? Uit nieuwsgierigheid? Neemt u uw kinderen mee? Of volgt u het liever via televisie of internet? Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 24 maart 2010 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw lijst is niet volledig, op woensdag na 18.00 uur mogen de homo's hun lusten botvieren op Dutroux die aan de schandpaal toch al gebogen staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() geen executies. Dan ben je geen haar beter dan de misdadigers
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dillemma. Wil ze eeuwig laten rotten in een cel. Maar wil niet betalen om hem in leven te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral het 6de vind ik tof.
Stierenvechten zonder zwaard of doek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb geen enkele dag gekozen, omdat ik daarvoor geen tijd heb. Maar indien ik wel de tijd had: lees:tijd in overvloed, dan kwam ik op dag één om hem te verwensen en hem te zeggen dat hij een grote onnozelaar is! ![]() Verder, je openingspost wordt hoe verder hoe degoutanter. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie is Dutroux ?
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De maatschappij zo rot als haar slechtste lid ?
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn er mini-abo's voor de gehele week van het spektakel "te genieten"
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Ik ben wel voorstander van de doodstraf, maar NIET van doodmartelen en andere beest8igheden.
Soit, ik neem aan dat de topicopener niet zat te w8en op genuanceerde reacties. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Alle dagen behalve de 6de, die is dieronvriendelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Te lang cyberchatten met prille tienermeisjes laat zijn sporen na blijkbaar...
Of is dit een subtiele verwijzing naar de duivelse 88? ![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 24 maart 2010 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een simpel spuitje is voldoende, men moet daar geen circus van maken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De zesde dag. Wat de Romeinen deden, is toch niet te min voor ons?
![]() Alleen vind ik niet dat we daar onschuldige diertjes voor mogen gebruiken. ![]() Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 24 maart 2010 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() gewoon luiheid, trouwens met tienermeisjes chatten is zo langzaamaan strafbaar voor mij
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Op de zevende ga ik sowieso niet kijken, want na de zesde is iemand wel dood. Ik zou hooguit de vijfde dag kunnen gaan om te zien hoe dat nou werkt, zo'n plaatselijke castratie.
![]() |