![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat begrijp je niet aan het concept "niet letterlijk"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Semantische spelletjes van jouwentwege, omdat je beseft dat je je niet onder je uitspraken kan wurmen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Banneling
|
Citaat:
één ding moet ik je geven Raf, je bent blijkbaar onvermoeibaar bonne chance nog ! |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Banneling
|
Bij het politioneel gedrag in de 'cops' serie heb ik zo mijn bedenkingen..in dit geval zou dit wel volkomen acceptabel zijn, die arrogante kinnebakken even over het asfalt laten schuren bij 'the arrest'..GET ON THE FLOOR!!!! PUT YOUR FUCKING HANDS WHERE I CAN SEE THEM!!! en dan een obees knietje van 150 kg in het nekje..
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In het verzet tegen de platte achterbaksheid waarvan we in dit topic getuige mochten zijn, ben ik inderdaad onvermoeibaar.
|
|
|
|
|
#208 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijf maar proberen om je er met een grapje vanaf te maken. Je hebt je ware gelaat getoond en het is niet fraai.
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die eigenaar van de auto loopt 's avonds rustig naar de politie om te vragen of men toevallig zijn Ford Ka heeft gesignaleerd. Bij thuiskomt, zo vertelt hij op rustige toon, trof hij helaas zijn auto niet meer aan voor de deur. De sleutels waren ook weggenomen. Hij vermoedt dus dat de auto gestolen is. |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eigenlijk wel om te kotsen zoveel K***politie voor een vrouwke...zijn er geen echte crimis te vangen ? Deze is echt wel lachen .... http://www.youtube.com/watch?v=tHWtQ...eature=related Laatst gewijzigd door Wisord : 25 maart 2010 om 01:45. |
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo trommelde men eens op een nacht het half politiekorps van Antwerpen op omdat een groene Antwerpse politica haar handtas was gestolen toen ze in een restaurant zat. Bleek achteraf dat ze niet gestolen was maar dat haar man die vroeger naar huis was gegaan ze had mee genomen. Diezelfde politica die in een sociale woning woonde omdat ze zogezegd te weinig verdiende om een huis te huren op de reguliere markt. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2010 om 02:07. |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Scheefgaan |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Banneling
|
Citaat:
waarschijnlijk heeft die op haar kosten eens goed gaan feesten. |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wat de personen uit het filmpje van strafrecht weten weet ik niet, maar jij lijkt in ieder geval niet erg veel verstand van zaken te hebben.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 maart 2010 om 09:57. |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Banneling
|
|
|