![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
V-O-O-R-B-E-E-L-D-E-N Als u niet met concrete voorbeelden komt van de zaken die u in uw openingspost van deze draad noemde, kunt u wat mij betreft verder gerust terug opsodeflikkerstralen naar de onderaardse krochten waar inquisiteurs, GeDaPo-leden en zelfbenoemde Gutmenschen zoals u aan allerlei enge censuurwetjes en -regeltjes werken, teneinde de door hen ongewenste vrije gedachten van mensen zoveel mogelijk te beknotten. Of u kunt natuurlijk ook naar mij thuis komen waar nog een paar kuub hout ligt dat gezaagd moet worden. Een waar eldorado voor een zagevent als u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() zo te zien heeft u genoeg tijd om er maar over te blijven zeuren, dan heeft u ook genoeg tijd om ze zelf te zien.. er zijn er talloze
als ik hier voorbeelden geef, zullen ze toch onderwerp van discussie vormen of ze nu wel of niet kloppen, of ze zullen uit de context worden gerukt, of er zal discussie zijn over het thema waarover ze gaan etc etc, daarom ook dat ik niemand beschuldig, er zou alleen maar discussie van komen of ze het nu express of niet deded, of ze zullen mij dan beschuldigen dat ik het doe om persoonlijke redenen, etc etc
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Want wat voor u wellicht haatzaaiend is, is dat voor anderen in het geheel niet. Overigens, wat u hier zelf aan het doen bent, grenst toch ook al aan haatzaaierij, maar dat wist u natuurlijk al wel, he? Citaat:
Trouwens, als u zo bang bent voor discussies, vraag ik me oprecht af wat u hier op een discussieforum aan het doen bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() ...
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Sus Iratus, als het u niet aanstaat wat ik post, dan kunt u die gerust negeren. u doet dat door op mijn naam te klikken en mij toe te voegen aan uw negeerlijst.
en doe geen moeite om hier op te reageren, ik heb u nu ook aan mijn negeerlijst toegevoegd. uw kinderlijke discussies hangen mij de keel uit.
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hoop verder dat andere posters zo vriendelijk zijn dit bericht van mij even te citeren opdat ook u, Sywen de Opperinquisiteur, alsnog mee kan genieten van wat ik u te melden heb. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het CGKR is helemaal geen rechtbank en al zéker geen uitzonderingsrechtbank. Het CGKR velt geen vonnissen. Het klaagt aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit wil niet zeggen dat jouw beginopstelling verkeerd is, het wil gewoon zeggen dat je een ander argument zal moeten vinden om je stelling te bewijzen. Door aan te nemen dat ik persoonlijk deze wetten en instellingen niet erken ( wat jij onmogelijk kan weten) en daarbij zelfs de beschuldiging uiten dat mijn poging om uw erbarmelijke kennis van de logica (oh, ironie) wat op te waarderen een poging was om niet op uw argument in te gaan (Dit terwijl je enige argument uit die post een ad verecundiam was), heb je jezelf ook nog eens schuldig gemaakt aan het gebruiken van een kanjer van een stropop. Citaat:
Citaat:
En zelfs als ik mij vergis en mezelf nu hopeloos belachelijk maak met mijn opmerkingen heeft u nog altijd een drogreden gebruikt. Mijn opmerking ging nergens over uw persoon (ad hominem) maar enkel over het gebruik van een drogreden(ad rem). Zodoende heeft u zichzelf net schuldig gemaakt aan uw derde drogredenering.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hooguit stelt het CGKR zich burgerlijke partij in bepaalde zaken.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() nu bijna 2 jaar later en nog zie ik geen verbetering van dit, jammer, misschien is het wel tijd om een paar stappen te ondernemen tegen tijd soort praktijken.
Laatst gewijzigd door Sywen : 29 maart 2010 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=121010 Dit is het antwoord dat toen gegeven werd. http://forum.politics.be/showthread....65#post4337765 Ik heb nog geopperd "Het is dus niet mogelijk op zijn minst alle openingsberichten (uitgezonderd die van K&K) te lezen?" maar daarop kreeg ik geen antwoord meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() If you can"t stand the heat, stay out of the kitchen !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Onmiddellijke verbanning In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties: dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen) Adios.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 29 maart 2010 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vaar wel, het ga je goed... Laatst gewijzigd door filosoof : 29 maart 2010 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Wie ?