Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2009, 00:58   #41
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ik weet niet waar u de logica vadaan haalt als u zegt dat ik iemand beschuldig. als ik zeg dat er bijvoorbeeld

"er is veel criminaliteit in België" dan beschuldig ik de Belgen toch ook niet dat ze crimineel zijn?
Voorbeelden werden er gevraagd Sywen.

V-O-O-R-B-E-E-L-D-E-N

Als u niet met concrete voorbeelden komt van de zaken die u in uw openingspost van deze draad noemde, kunt u wat mij betreft verder gerust terug opsodeflikkerstralen naar de onderaardse krochten waar inquisiteurs, GeDaPo-leden en zelfbenoemde Gutmenschen zoals u aan allerlei enge censuurwetjes en -regeltjes werken, teneinde de door hen ongewenste vrije gedachten van mensen zoveel mogelijk te beknotten.

Of u kunt natuurlijk ook naar mij thuis komen waar nog een paar kuub hout ligt dat gezaagd moet worden. Een waar eldorado voor een zagevent als u.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 01:09   #42
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

zo te zien heeft u genoeg tijd om er maar over te blijven zeuren, dan heeft u ook genoeg tijd om ze zelf te zien.. er zijn er talloze

als ik hier voorbeelden geef, zullen ze toch onderwerp van discussie vormen of ze nu wel of niet kloppen, of ze zullen uit de context worden gerukt, of er zal discussie zijn over het thema waarover ze gaan etc etc, daarom ook dat ik niemand beschuldig, er zou alleen maar discussie van komen of ze het nu express of niet deded, of ze zullen mij dan beschuldigen dat ik het doe om persoonlijke redenen, etc etc

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 01:20   #43
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
zo te zien heeft u genoeg tijd om er maar over te blijven zeuren, dan heeft u ook genoeg tijd om ze zelf te zien.. er zijn er talloze
Nee vervelende vent. Als u met al dan niet verkapte 'algemene' aantijgingen, beschuldigingen en insinuaties meent te moeten komen, dan moet u die gewoon even waarmaken door eens wat concrete voorbeelden te geven van "haatzaaiende topics/posts of topics/posts met de bedoeling een bevolkingsgroep te kleineren en/of te beledigen" (sic)
Want wat voor u wellicht haatzaaiend is, is dat voor anderen in het geheel niet. Overigens, wat u hier zelf aan het doen bent, grenst toch ook al aan haatzaaierij, maar dat wist u natuurlijk al wel, he?

Citaat:
als ik hier voorbeelden geef, zullen ze toch onderwerp van discussie vormen of ze nu wel of niet kloppen, of ze zullen uit de context worden gerukt, of er zal discussie zijn over het thema waarover ze gaan etc etc, daarom ook dat ik niemand beschuldig, er zou alleen maar discussie van komen of ze het nu express of niet deded, of ze zullen mij dan beschuldigen dat ik het doe om persoonlijke redenen, etc etc
Lekker vaag rond de pot lullen, dat kunt u, maar als er om voorbeelden wordt gevraagd, probeert u uit alle macht om die vooral niet te hoeven geven en tracht u uw keutel weer snel in te trekken.

Trouwens, als u zo bang bent voor discussies, vraag ik me oprecht af wat u hier op een discussieforum aan het doen bent.
Oud 4 juni 2009, 01:26   #44
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

...
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 4 juni 2009, 01:36   #45
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Sus Iratus, als het u niet aanstaat wat ik post, dan kunt u die gerust negeren. u doet dat door op mijn naam te klikken en mij toe te voegen aan uw negeerlijst.

en doe geen moeite om hier op te reageren, ik heb u nu ook aan mijn negeerlijst toegevoegd. uw kinderlijke discussies hangen mij de keel uit.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Oud 4 juni 2009, 01:43   #46
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Sus Iratus, als het u niet aanstaat wat ik post, dan kunt u die gerust negeren. u doet dat door op mijn naam te klikken en mij toe te voegen aan uw negeerlijst.
Neen Sywen, zo werkt het dus niet. Als u meent hier van alles en nog wat te kunnen spuien, is dat uw goed recht, net zoals het mijn goed recht is om daarop te reageren - ook, en vooral als ik het niet met u eens ben.

Citaat:
en doe geen moeite om hier op te reageren, ik heb u nu ook aan mijn negeerlijst toegevoegd. uw kinderlijke discussies hangen mij de keel uit.
Oh, maar mijn beste Sywen, die moeite getroost ik me uiteraard wel, speciaal voor u. Vindt u het trouwens niet een beetje kinderlijk van uzelf, om zo op deze manier te reageren?

Ik hoop verder dat andere posters zo vriendelijk zijn dit bericht van mij even te citeren opdat ook u, Sywen de Opperinquisiteur, alsnog mee kan genieten van wat ik u te melden heb.
Oud 4 juni 2009, 08:24   #47
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik laat het over aan de administrators en moderators om daarover te oordelen, daarom deze oproep aan hen

niet aan u
Misschien toch maar eens verduidelijken wat we moeten verstaan onder haatzaaiende topics.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 09:55   #48
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals je wel goed weet is het centrum voor gelijke kansen en racisme bestrijding een erkende instelling. erkend van zowel de Vlaamse, de Belgische regering en het Europees parlement. als jij dat niet erkent is dat een stropop-argument om toch maar niet te moeten antwoorden op de argumenten. en het is ook niet nodig of je hem erkent of niet, zolang er een concensus is dat die word erkent.
Die consensus is er niet. Ik wil graag het bestaan van het CGKR tot onderwerp van een referendum maken. Naar mijn aanvoelen haalt het in Vlaanderen geen meerderheid. Het is een door de Belgicistische particratie opgedrongen uitzonderingsrechtbank.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 09:57   #49
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is er u dus om te doen zelf buiten schot te blijven en ondertussen een sfeertje van criminalisering, wantrouwen en angst te creëren. Gelukkig werken noch de posters noch de forumleiding daaraan mee.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 10:53   #50
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Die consensus is er niet. Ik wil graag het bestaan van het CGKR tot onderwerp van een referendum maken. Naar mijn aanvoelen haalt het in Vlaanderen geen meerderheid. Het is een door de Belgicistische particratie opgedrongen uitzonderingsrechtbank.
Het CGKR is helemaal geen rechtbank en al zéker geen uitzonderingsrechtbank. Het CGKR velt geen vonnissen. Het klaagt aan.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 11:09   #51
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals je wel goed weet is het centrum voor gelijke kansen en racisme bestrijding een erkende instelling. erkend van zowel de Vlaamse, de Belgische regering en het Europees parlement. als jij dat niet erkent is dat een stropop-argument om toch maar niet te moeten antwoorden op de argumenten.

en het is ook niet nodig of je hem erkent of niet, zolang er een concensus is dat die word erkent.
Kijk, je mag er van vinden wat je wil maar als je toehoorders die autoriteit niet erkennen bezondig je je wel degelijk aan een ad verecundiam.
Dit wil niet zeggen dat jouw beginopstelling verkeerd is, het wil gewoon zeggen dat je een ander argument zal moeten vinden om je stelling te bewijzen.

Door aan te nemen dat ik persoonlijk deze wetten en instellingen niet erken ( wat jij onmogelijk kan weten) en daarbij zelfs de beschuldiging uiten dat mijn poging om uw erbarmelijke kennis van de logica (oh, ironie) wat op te waarderen een poging was om niet op uw argument in te gaan (Dit terwijl je enige argument uit die post een ad verecundiam was), heb je jezelf ook nog eens schuldig gemaakt aan het gebruiken van een kanjer van een stropop.

Citaat:
en als je daar ook niet in te vinden bent heb ik hier al een paar postjes eerder gezegd dat ik een beroep op de wet deed (dat is duidelijk als je de 2de zin van mijn originele post leest) of bedoelde je dat met de "ad verecundiam" ? en erken je de Belgische wet dan ook niet?
Dat was inderdaad de reden waarom je je schuldig maakt aan een ad verecundiam. Het is niet omdat het centrum voor gelijke kansen en racisme bestrijding en de Belgische wet aan jouw kant staan dat je gelijk hebt.

Citaat:
en omdat je dan ook mijn signatuur aanvalt en/of belachelijk maakt is dat een ad hominem, dat is duidelijk met jouw woorden "eat this"
Tja, als iemand de arrogantie heeft om in haar onderschrift te zetten dat ze niet wil discussiëren met mensen die de regels van de logica niet kennen terwijl ze tegelijkertijd zelf een drogreden te gebruikt, dan kan ik niet anders dan reageren.

En zelfs als ik mij vergis en mezelf nu hopeloos belachelijk maak met mijn opmerkingen heeft u nog altijd een drogreden gebruikt.

Mijn opmerking ging nergens over uw persoon (ad hominem) maar enkel over het gebruik van een drogreden(ad rem).
Zodoende heeft u zichzelf net schuldig gemaakt aan uw derde drogredenering.
Oud 4 juni 2009, 11:13   #52
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het CGKR is helemaal geen rechtbank en al zéker geen uitzonderingsrechtbank. Het CGKR velt geen vonnissen. Het klaagt aan.
Het CGKR is eerder een soort tussenpersoon, tussen mensen die een klacht wensen neer te leggen en het gerecht. (niet iedereen kent de weg naar het gerecht. En er is en blijft voor sommigen nog steeds een soort drempelvrees)
Hooguit stelt het CGKR zich burgerlijke partij in bepaalde zaken.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 12:17   #53
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Het CGKR is eerder een soort tussenpersoon, tussen mensen die een klacht wensen neer te leggen en het gerecht. (niet iedereen kent de weg naar het gerecht. En er is en blijft voor sommigen nog steeds een soort drempelvrees)
Hooguit stelt het CGKR zich burgerlijke partij in bepaalde zaken.
en ze hebben zeker reden van bestaan, alleen spijtig dat ze niet optreden tegen het linguistiek racisme van sommige Franstaligen.
Oud 29 maart 2010, 13:58   #54
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kunt u aub geen haatzaaiende topics/posts of topics/posts met de bedoeling een bevolkingsgroep te kleineren en/of te beledigen meer toleren? naar mijn mening is dit in strijd met de wet, ook al is dit een private website.
nu bijna 2 jaar later en nog zie ik geen verbetering van dit, jammer, misschien is het wel tijd om een paar stappen te ondernemen tegen tijd soort praktijken.

Laatst gewijzigd door Sywen : 29 maart 2010 om 13:59.
Oud 29 maart 2010, 20:39   #55
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
nu bijna 2 jaar later en nog zie ik geen verbetering van dit, jammer, misschien is het wel tijd om een paar stappen te ondernemen tegen tijd soort praktijken.
Ik heb ooit een gelijkaardige vraag gesteld.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=121010

Dit is het antwoord dat toen gegeven werd.
http://forum.politics.be/showthread....65#post4337765

Ik heb nog geopperd
"Het is dus niet mogelijk op zijn minst alle openingsberichten (uitgezonderd die van K&K) te lezen?"
maar daarop kreeg ik geen antwoord meer.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 21:13   #56
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gestapo
Oud 29 maart 2010, 21:18   #57
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
If you can"t stand the heat, stay out of the kitchen !
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 21:21   #58
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit het forumreglement:

Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:
dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)

Adios.

Laatst gewijzigd door Dajjal : 29 maart 2010 om 21:21.
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 21:23   #59
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Uit het forumreglement:

Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:
dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)

Adios.
Voor dat kreeg de Piano een permban. (Drosophila ook, meen ik me te herinneren)
Vaar wel, het ga je goed...

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 maart 2010 om 21:25.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 21:25   #60
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Voor dat kreeg de Piano een permban.
Vaar wel, het ga je goed...
Wie ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be