![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bon Khwajahan, hier wordt het concept van Béchamp nogmaals uitgelegd. Daarvan is iedereen natuurlijk wel op de hoogte. Ook van Pasteur zijn concept zijn we op de hoogte.
Nu komt het erop neer om beide concepten te onderzoeken. Aangezien deze concepten tegengesteld zijn aan elkaar zal er eentje niet correct blijken te zijn. Dat lijkt me logisch. Beide concepten werden dus reeds lang geleden onderzocht. Hier kunnen 1001 links geplaatst worden waardoor blijkt dat Pasteur het bij het rechte eind had. Jij daarentegen hebt nog steeds geen enkel bewijs van Bechamp zijn these gepost. Dus wat zeer belangrijk is in deze. Een these is geen bewijs. |
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat dacht ik toch even niet |
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
zoals ik al stelde khwajagan, ik ben een visueel ingesteld persoon. Ik wil prentjes en foto'tjes zien van microzyma of protits. Geen ellenlange secundaire bronnen die van elkaar gecopieerd zijn.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De oerknal wordt niet als een feit, maar als een hypothese gebracht. Het is niet meer dan de logische gedachte dat als je het uitdijen van het heelal terugdraait, het wel eens uit één punt zou kunnen zijn vertrokken. En meer heb je niet nodig om de mogelijkheid van een oerknal ernstig te nemen. Het is waar dat we als waarneming vooral de roodverschuiving hebben om dat uitdijen te vermoeden. Er is echter geen enkel werkend model voor een statisch heelal. De stuikt onvermijdelijk onder zijn eigen massa en zwaartekracht terug in mekaar. Er is wel het sprookje dat god alles bij mekaar houdt. Maar daar hebben we geen modellen voor, en daar is zelfs geen waarneming als een ondersteunende roodverschuiving voorhanden. Dus. Alle werkende modellen beschrijven een dynamisch heelal. En meer is er niet nodig om een begin te vermoeden. |
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
|
natuurlijk, maar first things first, protits en microzyma
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 30 maart 2010 om 13:31. |
|
|
|
|
|
#388 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#391 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Minister
|
Citaat:
Bekijk dit hier eens, roodverschuiving zou wel eens iets heel anders kunnen zijn dan de snelheid waartegen hemellichamen zich van ons weg bewegen. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 maart 2010 om 13:40. |
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
|
Altijd netjes als je meld wie die me is in je quote:
Peter Bros, the real skeptic http://www.therealskeptic.com/column2.html
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat opwaarderen kan je met geen enkele hypothese over het heelal. Het blijven hypothesen. Elke wetenschapper die zijn wetenschap respecteert weet en beseft dat. Het is pas tijdens het vulgariseren dat alles plots een andere inhoud krijgt. Hypotheses worden plots feiten. En nog straffer. Ge hebt er zoals Khwajagan die nog een stapje verder gaan door er dogma's en een godsdienst van te maken. Nu is de vraag. Wat wil je nu precies weerleggen ? De wetenschappelijke hypothesen. De gevulgariseerde beweringen. Of de super-dogma's van Khwajagan ? Het ene weerleggen betekent niet automatisch het andere weerleggen. Al droomt Khwajagan anders. Tot nog toe heb ik enkel kritiek gezien op de geromantiseerde versies van wetenschappelijke hypothesen die gearomatiseerd zijn met nogal wat vreemde geurtjes. |
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het artikel dat ik gelinkt had is maar één van de vele waarnemingen die Arp gemaakt heeft trouwens en die heel goed aansluiten op voorspellingen uit het elektrische model. Ik claim hier zeker niet de waarheid in pacht te hebben, maar ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik meer gecharmeerd ben door de elegantie van het elektrische model itt het BB model. |
|
|
|
|