![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() stipuleert...lol
dat ambtenarentaaltje |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan gerust in kilt over't straat hoor, en dat doe ik dan ook regelmatig.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat alles wat je in te brengen hebt? Woordenschat?
Povertjes bjorn, zèlfs voor jou... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die draag je over je hoofd, die kilt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou pas een idioot zicht zijn.
Maar daar zijn we het dan wel over eens, rondwandelen als een tent kan alleen met carnaval of tijdens het begeven van en naar de zeldzame verkleedfeestjes.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor. Helemaal eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Gemaskerd rondlopen moet verboden kunnen worden. Dit is een zaak van openbare orde en veiligheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
|
![]() Citaat:
Ligt uw politiekantoor op straat misschien? Maar nu terug mezelf citerend: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of was't maar om als zelfverklaarde relnicht wat aandacht te trekken? ![]() Let op hé lieve Raffie: ik ben daar niet tegen hé schatje...je bent enkel mijn type niet... Wat voor mij wél belangrijk is is het feit dat als een moslima een nijaab aandoet dat dit dan ineens geen invloed zou hebben op de "herkenbaarheid". Ik blijf dus tegenstander van verbod op boerka voor een "non-reden" die enkel uit intellectuele en ideologische lafheid wordt bovengehaald. Schaf die tent af maar om de échte reden namelijk om openlijk aan te tonen dat discriminatie niet kan, niet van vrouwen, niet van homo's, niet van niet gelovigen, niet van anderskleurigen enz... ook al zou er één of andere mystieke oorzaak aan ten grondslag liggen.
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() De sjah verbood de hijab in Iran destijds. Dit is een van de redenen geweest waarom de Islamitische revolutie is kunnen doorbreken.
Hoewel ik absoluut voorstander ben voor het toelaten van de hoofddoek, stiekem hoop ik toch dat de autochtonen de hoofddoek gaan verbieden... dan weten de toekomstige erfgenamen van dit land (en dat zijn niet de Vlamingen overigens) waar ze aan toe zijn in wat er vandaag als maatschappij & normen wordt beschouwt in deze streken, en dat Islam hier nooit aanvaard zal worden en, per definitie, Dar El Harb is
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan ik mee leven, maar wat zoeken ze dan hier? Hun soort zit elders ergens in een of andere zandbak, dat ze dan daar naar hun soort op zoek gaan he en van hun klote gaan maken om alles te mogen wat ze willen mogen. Wie of wat houd er hun hier eigenlijk tegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt nog bij, wanneer ze het niet zouden verbieden is de volgende ambras al op komst. Zie je ze zo al ergens tewerkgesteld worden in een of ander fabriek bvb. 't Zal niet mogen van de veiligheid omwille dat loshangende kledij nu eenmaal taboe is op de werkvloer.
Het volgende waarover ze dan kunnen gaan zeveren, dat in strijd zou zijn met hun geloof, een baas die eist dat ze hun tent afleggen. Op de duur wordt het een gegronde reden om in de werkloosheid te blijven vanwege hun geloofsovertuiging. En wij maar dokken. Bereid u maar al voor om tot uw 85'ste te gaan werken dan. Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2010 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sociale zekerheid.
Nochtans mogen ze volgens hun heilig boekske geen geld aannemen dat niet uit arbeid voortkomt. Laatst gewijzigd door daiwa : 31 maart 2010 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, zelfs in de meest obscure middeleeuwen is er hier niet zoiets geweest als de boerka. |
|
![]() |
![]() |