![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2010 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben nieuwsgierig of een voorstander van het verbod inhoudelijk zal reageren op je "Afschaffen hiervan zal de moslimvrouwen die onvrijwillig een hoofddoek moeten dragen waarschijnlijk alleen uit het daglicht laten verdwijnen en hun huis amper nog zullen verlaten, dus de onderdrukten helpen door hen een verbod op te leggen zal niet werken ." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben hem al van toen ik net op dit forum was aan het posten en nog niemand heeft hier op kunnen reageren dit bewijst genoeg denk ik ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, in zekere zin heb je gelijk. We kunnen niet iedere onderdrukte vrouw helpen, we kunnen ook niet iedere economische vluchteling helpen, we kunnen niet alle negertjes van de hongerdood redden enz. Maar dat wil niet zeggen dat we hier door die gemeenschappen op onze kop moeten laten kakken en gans de boel maar aan hun goesting en willetjes moeten aanpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb al vaker "bevrijders" van moslimas horen uit hun wagen "vuil zwarte" horen schreeuwen..dat zijn de bevrijders van de moslimas. Zelden een bevrijder echt zien luisteren naar een moslima. Zelden een bevrijder gehoord die echt wist wat er in het hoofdje omging van zo'n vrouw... 1 grote cinema is dit en een zwarte dag in onze geschiedenis... Edit: omdat ik je heel beperkte visie ken op mensen als ik, wil je gewoon effe vermelden dat ik geen voorstander ben van de niqaab of zo en absoluut niet beweer te denken dat dit een verplichting of zo is voor die vrouwen. Het gaat me enkel om mensen als u, mensen die zo'n vrouwen echt verafschuwen, maar als sluwe vossen pretenderen hen "te bevrijden"....van die hypocrisie komen men haren recht. Als je ietswat trots en eer hebt, kom er aub gewoon voor uit dat je walgt van hen en helemaal niet zozeer geeft om hen, maar hen gewoon uit het straatbeeld wil. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 31 maart 2010 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg je "Had jij het over beesten?" verwijzend naar de woordenschat die jij pleegt te gebruiken i.v.m. 1 bepaalde bevolkingsgroep. De woordenschat die ik eerder al citeerde : "hun bakkes" "een hoop autochtone kiekens" "een stuk vod op hun kop" "die kippen" "die wijven" "een ziekelijk jaloerse bok" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bakkes verwijst niet naar een dier, dan zou ik muil of bek gebruiken. Een hoop autochtone kiekens, kippen of wijven. Het zijn ook kiekens, kippen die wijven, om zich zo in het verdomhoekje te laten verdringen. En die venten, zijn ook een stel ziekelijke bokken. En het zijn nog dekhengsten ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit komt nogal racistisch over. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor ik het vergeet. Zeer diep gelovig, nochtans weet hij en zijn vrouw heel goed hoe ik over het geloof denk. Ik wikkel er geen doekjes om. Laatst gewijzigd door Garry : 1 april 2010 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"hun bakkes" "een hoop autochtone kiekens" "een stuk vod op hun kop" "die kippen" "die wijven" "een ziekelijk jaloerse bok" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met een verbod van de hoofddoek helpen we die Moslima's niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die moslimvrouwen zonder hoofddoek hun huis niet meer zouden uitkunnen/uitmogen, terwijl ze dat niet willen, dan kunnen ze net als westerse vrouwen een scheiden van hun echthenoot die hen zou onderdrukken. Als ze dat wel zelf willen, dan is dat hun eigen keuze. Straks gaat het nog onze schuld zijn dat moslimvrouwen onderdrukt worden. Wat 'n zever zeg....! Paulus. |
|
![]() |
![]() |