![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de vijftien jaar dat ik nu bewust met politiek bezig ben ben ik eigenlijk nog nooit gevraagd voor zo'n peiling.
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze hun publiek kiezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() U weet wellicht ondertussen dat ik niet zo op peilingen ben gesteld. Ik vind dat maar allemaal maar koffiedik kijken. Maar als men toch met peilingen schermt, ja dan scherm ik er ook mee.
Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, maar dat is opportunisme en zondigen tegen uw eigen opvattingen ontrent de waarde van peilingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Neen, dat is de (politieke) vijand bestrijden met zijn eigen 'vermeende' wapens.
Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, het is zondigen tegen uw eigen principes. Ik heb nooit de peiling van La libre Belgique misbruikt omdat ze voor ons toevallig gunstig was. Politieke peilingen zijn waardeloos ; de enige peiling die telt is de verkiezing zelf.
Laatst gewijzigd door Pericles : 3 april 2010 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Als ik u met een riotgun wil bevechten, maar u verkiest waterpistooltjes, tja, dan zal ik me wel moeten beperken tot waterpistooltjes indien u niets anders hebt. Dat noem ik zelfs fairplay.
Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft u geen principes dan ? In intelectuele eerlijkheid dan zonder belang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Mijn principes zijn echt. Uw principes zijn klatergoud. Want u weet heel goed dat die peilingen niets of niet zo heel veel om het het lijf hebben en toch (mis)gebruikt u ze.
Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is hier de hypocriet ? U zit te veel op dit forum, dat is blijkbaar niet goed voor uw gezondheid en het heldere denken. Bent u werkloos, gezien de tijd die u hier doorbrengt ? www.spele.nl kan u ontspannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo objectief ben u nu ook weer niet: Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 20:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een debiele reactie, maar kom je mag het laatste woord hebben , hoe stupiet het ook mag zijn , anders ga je slecht slapen denk ik.
Ik heb een zaak met 3 man personeel (verzekeringskantoor) en als ik geen goesting heb om te werken , werk ik niet, iemand anders doet dat wel in mijn plaats en ik betaal hem - haar daarvoor. Bovendien heb ik 5 berichten gemiddeld per dag , jij meer dan 4 keer zoveel . Ben je werkloos ? Laatst gewijzigd door Pericles : 3 april 2010 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom , ik betaal goed (beter dan gemiddeld denk ik) en nee ik ga waarschijnlijk niet overlaten aan de kinderen, het interesseert hen niet. Het is voor mij 20 jaar hard geweest om de zaak op te bouwen (nagenoeg zonder verlof), nu leg ik de rien er af en toe eens af. Nog ca. 10 jaar en dan verkoop ik, er zijn nu al kandidaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VB houdt dus zelfs stand bij de pocolinkies van de VRT en de Standaard...goe nieuws dus.
De meest Vlaamse postjespartij gaat vooruit....weer goe nieuws... De derde V partij houdt ook stand...geen slecht nieuws.... De drie V partijen ook in deze Belgicistische peiling op bijna 40%... Vandaag heeft Kim gewonnen... STVV staat vierde... Morgen Ronde Van Vlaanderen.... Mijn mama ontslagen uit het ziekenhuis.... Wat wil een mens nog meer...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 april 2010 om 20:50. |
![]() |
![]() |