![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Minister
|
Goed voor u.
Ah, waar gaf ik dat aan?
|
|
|
#402 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
#403 |
|
Minister
|
En u concludeert uit bovenstaande dat ik hiermee competentie bedoel. Ik bedoel wat er staat, uw conclusie is totaal verkeerd. U kan echter wel iets anders concluderen, maar het is minder mooi dan u wil zien. Ik zal u even op weg helpen: we hebben met mensen te maken.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 4 april 2010 om 13:13. |
|
|
|
|
|
#404 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Educati...e_Soviet_Union Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 april 2010 om 13:20. |
||
|
|
|
|
|
#405 |
|
Minister
|
Tussen theorie en werkelijkheid bevindt zich bij tijd en stonde een kloof. De Belgische grondwet bijvoorbeeld bepaalt dat elke Belg gelijk is voor de wet. Nochtans - en om bij het onderwijs te blijven - zijn de middelen die de overheid beschikbaar stelt voor een kind dat school loopt in het vrije onderwijs niet dezelfde als de middelen voor een kind in het gemeenschapsonderwijs. Dan heb ik het nog niet eens over kinderen die thuisonderwijs genieten.
Uw tekstje hierboven is louter theorie. Tegenover die theorie stel ik de realiteit van het nepotisme dat eigen is aan mensen.
|
|
|
#406 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#407 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het vrije onderwijs zijn eigenlijk prive ondernemingen die staatssteun krijgen. De theorie van het liberale onderwijs is dat enkel kinderen van rijke ouders degelijk onderwijs kunnen krijgen/betalen. Leuke theorie alvast.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 april 2010 om 13:57. |
|
|
|
|
|
|
#408 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het is dus niet correct om het communisme dictatoriaal te noemen. Dat is gewoon niet zo.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 april 2010 om 14:01. |
||
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Minister
|
Citaat:
EDIT, sorry zat even te prutsen... De uitwerking van de communistische hypothese heeft nog nooit tot een bewijs ervan geleverd omdat ...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 4 april 2010 om 14:16. |
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denk aan de leefwereld waarbinnen de analyse van Marx tot stand kwam (opkomst van fabrieken/industrie).
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien.
|
|
|
#412 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Veel geluk met de melding! |
|
|
|
|
|
|
#413 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door grievous : 4 april 2010 om 18:38. |
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het water komt mij al in de mond. In Centraal Azië kun je ook lekker Koreaans eten, vooral in Tashkent en Bishkek organiseren etnische Koreanen bij hen thuis eetkamers waar hond op het menu staat. |
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
gelooft wat U wil. De grootste natie ter wereld is communistisch, en in de meeste landen die communistisch geweest zijn kent de ideologie een enorme opleving. (in Rusland zijn enkel de communisten erin geslaagd het putin regime uit te dagen en in sommige provincies zelfs te verslaan)
|
|
|
|
|
|
#419 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt, er gaapt een gigantische kloof tussen wat ze in het Westen denken te weten over de Sovjet Unie en hoe de ex Sovjet burgers er over denken.
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|