Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2010, 21:32   #661
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Die vrouwen kiezen nergens voor. Die kiezen er zo veel voor als kleine kindertjes er voor kiezen om ook eens met gelakte teennageltjes rond te mogen lopen.

Er zijn ook een stel debiele autochtonen meiden die er voor kiezen die vod te dragen. Dat is kiezen onder invloed, meelopertjes, armen van geest die zich graag ook eens in de kijker stellen en daar niets anders voor hebben.

"vous 'm avez vu"

Juist zoals in de jaren 60 de flower power
Dan moeten we alles verbieden; want volledig vrije keuze bestaat niet!
Zoek de contradictie.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 21:35   #662
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Neen hoor, ik heb al talloze discussies gevoerd (ook met moslims) over God/Allah/Jehova/.... Soms was het hard tegen hard, maar nooit hebben we het gevoel gehad geen respect te hebben voor elkaar.

Het probleem is dat sommige mensen niet inzien dat ze met veel frustratie hun mening uiten. En als je dan woorden gebruikt als "een analfabete pedofiele rovershoofdman" en nog niet beseft dat je beledigend bent, dan is het beter voor je dat je debatten mijdt. Uiteraard ben je daar vrij in en zal je aldus nog vaak mogen horen dat je beledigend bent zonder het daar mee eens te zijn.

Ik volg geen kudde en ik zou heel erg verrast zijn als mr Andev niet op het VB stemt..Het is typisch dat volkje hun praat en beledigende toon.

Wat betreft "jouw waarden" moet ik u teleurstellen. Ik en vele andere Vlamingen delen die waarden absoluut niet. Ik erken moslims wel als echte belgen en ik bind de religie niet aan een nationaliteit. De Islam is een erkende Belgische religie welke alle rechten heeft van de Katholieke religie. Wie halsstarrig wil vasthouden aan het feit dat Islam hier niet thuis hoort, is volgens mij net het volk dat nog in de middeleeuwen leeft. En hun wil leggen ze volgens mij helemaal niet op, ze wensen de vrijheid hun religie te praktiseren en verplichten geen enkele niet moslim die na te leven. Het probleem bij sommige mensen is dat "er op moeten kijken" al teveel is...

Moslims hun vrijheden hangen niet af van jouw voorkeuren of wensen. En je zal bitter weinig "hard" kunnen aanpakken. Ik denk dat jeje dan serieus zal vergrijpen en ik ben er van overtuigd dat jij de laatste zal zijn die zich in een "strijd" zal werpen. Blaffende honden bijten niet...

help liever je landgenoten in de metro of tram als ze aangevallen worden...Volgens jou gebeurt dit dagdagelijks een paar honderd keer dus zo'n feit zal je best wel vinden en "bestrijden". Begin daar alvast mee ipv een meisje met een sluier aan te vallen.
Ik erken moslims ook als echte Belgen, tenminste wanneer het echte Belgen zijn. Overigens is er kennelijk een groot verschil tussen moslims en moslims. Het soort dat ik niet als Belg erken is het zelfde dat de Marokkanen niet als Marokkanen erkennen. Het crapuul, het uitschot, dat ze ginder lieven kwijt dan rijk waren. Ga eens naar Marokko en gaat daar eens uw licht opsteken over de hypocriete bende die hier zit en hier zijn wetten komt stellen.

Nu ben ik zeker weer een racist als ik dergelijke opmerkingen geef? Ik ben anders even hard in mijn uitspraak wanneer het over echt Belgisch crapuul gaat hoor. Dat is ook altijd het eerste dat ge als opmerking krijgt wanneer je voorstander bent om het allochtoons crapuul op te pakken en uit te drijven, "en wat dan met ons Belgische crapuul? ga je dat ook uitdrijven?"

Inderdaad hebben we onder onze bevolking ook crapuul, maar dat wil nog niet zeggen dat we het crapuul van overal elders er hier maar moeten bij nemen.

Echter, het is al zo ver gekomen dat de politie machteloos staat en niet anders meer kan dan het buitenlands crapuul iedere keer gewoon terug te laten lopen omdat van overheidswege men er terdege van bewust is dat we anders binnen de kortste keren met een ware revolutie te kampen krijgen.

Dat is het verschil tussen de Belgische bevolking en veel allochtonen. Wij distantiëren ons van ons crapuul, zij komen er voor op straat en laten geen gelegenheid voorbij gaan om ons te verwijten dat we racisten zijn. Alles en iedereen zijn bij die gasten racisten. Zelfs een Belgische hond die naar hen blaft is een racist.

Ik wil er ook nog even aan toevoegen, de meeste onder ons die jij als racist zult bestempelen zijn helemaal geen racisten. Daarbij, niemand wordt als racist geboren, racist wordt je gemaakt, en er is maar één plaats waar dat ze racisten maken, en dat is tussen de vreemdelingen. Daar maken ze zelfs van een Groene een racist is onlangs nog gebleken.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 april 2010 om 22:03.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 21:43   #663
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik erken moslims ook als echte Belgen, tenminste wanneer het echte Belgen zijn. Overigens is er kennelijk een groot verschil tussen moslims en moslims. Het soort dat ik niet als Belg erken is het zelfde dat de Marokkanen niet als M

Wat een wartaal .... ....lijkt hierop http://www.youtube.com/watch?v=lzlC_Adeoho of deze http://www.youtube.com/watch?v=w4NxRHjKB8k
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 21:44   #664
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zoals
"hun bakkes"
"een hoop autochtone kiekens"
"een stuk vod op hun kop"
"die kippen"
"die wijven"
"een ziekelijk jaloerse bok"
een kat een kat noemen is?
Bij de les blijven arti, het ging om volgende uitspraak én waarheid.

Citaat:
een analfabete pedofiele rovershoofdman

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 april 2010 om 21:44.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 21:46   #665
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Bij de les blijven arti, het ging om volgende uitspraak.
Het ging om beledigend zijn en beledigingen.
Oud 4 april 2010, 22:13   #666
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Het gaat er om waardóór je je laat beledigen, het gaat er om of je je steeds beledigd 'voelt', het gaat om iemand die 14 eeuwen geleden geleefd zou hebben en de 'levenswandel' van die persoon is klaar en duidelijk opgetekend in islamitische geschriften dóór islamieten zelf, dat die dingen niet zo fraai zijn en tsjah; als 'beledigend' ervaren wordt door henzelf is enkel te wijten aan henzelf, de brave* man dééd nu eenmaal van die minder fraaie dingen in zijn leven!
Dat ze zich daar steeds 'beledigd' door voelen is niet meer dan normaal, ik zou me ook schamen als ik zo'n sujet zou vereren en diens hersenspinsels zou moeten aanhangen.
Dát is inderdaad; een kat een kat noemen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 22:18   #667
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging om beledigend zijn en beledigingen.
Daarom dat ik ook vroeg, sinds wanneer is de waarheid zeggen een belediging?

Voor mij is de waarheid zeggen eerder een vaststelling maar géén belediging.
Of is tegen Detroux pedofiel zeggen ook een belediging?

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 april 2010 om 22:19.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 22:21   #668
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan moeten we alles verbieden; want volledig vrije keuze bestaat niet!
Zoek de contradictie.
Jij zult mij nooit overtuigen, net zomin als dat ik jou zal kunnen overtuigen omdat we beiden vastgeankerd zitten in onze eigen overtuiging.

Ik weet ook wel dat de gelovige uit de maatschappij eeuwig en altijd zullen blijven zich vast klampen aan een of andere mythe en sage. Een eigenschap van de zwakke en onzekere, de angstige welke vrezen voor de dood en op zoek zijn naar een strohalm om zich aan vast te klampen. En dat deze voorkomen in alle mogelijke kringen en lagen van de bevolking is een fijt. De angst voor het onzekere is blijkbaar bij velen veel groter dan het gezond verstand.

Neemt niet weg dat ik mag blijven vinden dat men geloofsbelijdenis aan banden zou moeten leggen. Vrijheid van geloof kan maar betekend niet vrijheid van geloofsbelijdenis en het naar buiten brengen van de geloofsovertuiging.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 april 2010 om 22:23.
Oud 4 april 2010, 22:29   #669
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn de argumenten op?
Ik kan zo nog uren doorgaan, artisjok, maar de vraag is : heeft het nut ? Ga je het ooit begrijpen ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 22:30   #670
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat is alleen maar wartaal voor personen die de inhoud niet willen aanvaarden maar hem evenmin niet kunnen weerleggen. En als de rest die wartaal begrijpt en jij niet, dan vertelt dat alleen heel veel over U, niet over mij.

Kijk, ook viaSanctus blijkt taalmachtig genoeg te zijn om die wartaal te kunnen ontcijferen

Laatst gewijzigd door Garry : 4 april 2010 om 22:42.
Oud 4 april 2010, 22:32   #671
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach...teveel woorden zijn hier al aan vuil gemaakt.

Laat ons gewoon onszelf verwachten aan een "wij tegen zij" situatie...Samenleven wordt nog moeilijker. Dank u extreem rechts, dank u extreem gelovig, dank u extreem idioot.
Dank u Politiek Ultracorrecte laffe struisvogelkaviaarlinkse nuttige idioten.
Oud 4 april 2010, 22:32   #672
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik erken moslims ook als echte Belgen, tenminste wanneer het echte Belgen zijn. Overigens is er kennelijk een groot verschil tussen moslims en moslims. Het soort dat ik niet als Belg erken is het zelfde dat de Marokkanen niet als Marokkanen erkennen. Het crapuul, het uitschot, dat ze ginder lieven kwijt dan rijk waren. Ga eens naar Marokko en gaat daar eens uw licht opsteken over de hypocriete bende die hier zit en hier zijn wetten komt stellen.

Nu ben ik zeker weer een racist als ik dergelijke opmerkingen geef? Ik ben anders even hard in mijn uitspraak wanneer het over echt Belgisch crapuul gaat hoor. Dat is ook altijd het eerste dat ge als opmerking krijgt wanneer je voorstander bent om het allochtoons crapuul op te pakken en uit te drijven, "en wat dan met ons Belgische crapuul? ga je dat ook uitdrijven?"

Inderdaad hebben we onder onze bevolking ook crapuul, maar dat wil nog niet zeggen dat we het crapuul van overal elders er hier maar moeten bij nemen.

Echter, het is al zo ver gekomen dat de politie machteloos staat en niet anders meer kan dan het buitenlands crapuul iedere keer gewoon terug te laten lopen omdat van overheidswege men er terdege van bewust is dat we anders binnen de kortste keren met een ware revolutie te kampen krijgen.

Dat is het verschil tussen de Belgische bevolking en veel allochtonen. Wij distantiëren ons van ons crapuul, zij komen er voor op straat en laten geen gelegenheid voorbij gaan om ons te verwijten dat we racisten zijn. Alles en iedereen zijn bij die gasten racisten. Zelfs een Belgische hond die naar hen blaft is een racist.

Ik wil er ook nog even aan toevoegen, de meeste onder ons die jij als racist zult bestempelen zijn helemaal geen racisten. Daarbij, niemand wordt als racist geboren, racist wordt je gemaakt, en er is maar één plaats waar dat ze racisten maken, en dat is tussen de vreemdelingen. Daar maken ze zelfs van een Groene een racist is onlangs nog gebleken.
Ik moet je 100% gelijk geven dat wanneer een allochtoon hierheen komt en keet begint te schoppen dat die onmiddellijk moet worden terug gestuurd. En je hebt 100% gelijk dat bepaalde allochtonen hier in België bepaalde zaken denken te kunnen doen, wat ze in eigen land niet moeten proberen te doen. Al moeten we daar wel objectief in blijven. We mogen bijvoorbeeld niet het voorbeeld nemen aan bepaalde landen, maar wel het voorbeeld stellen. Zijn we anders een haar beter? Hebben we anders het recht om hen te bekritiseren?

Neen, nu klink je voor de eerste maal dat ik je lees niet racistisch. En ik vind dat je dat meer de nadruk moet leggen om het feit dat je 1 bepaalde specifieke groep viseert en niet de gehele moslim bevolking. Je mag denken dat je dat niet doet, maar aub vertrouw er me op, als je zegt "moslims" bedoel je er echt wel alle moslims mee.

De politie is volgens mij niet machteloos. Indien de huidige politie de baas niet kan zijn over die jeugdcriminelen, moeten zij vervangen worden door echte mannen welke werkelijk om de veiligheid geven ipv een manier hebben gevonden om een inkomen te verkrijgen. Goedmenende moslims hebben evenzeer last van die jeugdcriminelen. Mogelijk niet rechtstreeks op straat, maar dagdagelijks tijdens sollicitaties, debatten, buren, familie van de vriend/vriendin welke niet moslim is, ...

Net zoals een allochtoon meteen kan roepen dat iemand racist is, moet jejezelf ook niet in dat slachtoffer rolletje plaatsen als je er van overtuigd bent dat je dat niet bent. Maar voor diegene die in hun hart echt wel weten dat ze racist zijn, kom er dan ook voor uit! Wees niet laf en ga je niet gedragen als bvb bevrijder van de moslima of de vrijvechter van de belg zijn rechten. Het is een laffe instelling en pas echt middeleeuws!
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 22:33   #673
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dank u Politiek Ultracorrecte laffe struisvogelkaviaarlinkse nuttige idioten.
moedig hoor
Oud 4 april 2010, 22:43   #674
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
moedig hoor
Wat is er nu weer moedig aan gewoon de waarheid zeggen ?
Oud 4 april 2010, 23:01   #675
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik moet je 100% gelijk geven dat wanneer een allochtoon hierheen komt en keet begint te schoppen dat die onmiddellijk moet worden terug gestuurd. En je hebt 100% gelijk dat bepaalde allochtonen hier in België bepaalde zaken denken te kunnen doen, wat ze in eigen land niet moeten proberen te doen. Al moeten we daar wel objectief in blijven. We mogen bijvoorbeeld niet het voorbeeld nemen aan bepaalde landen, maar wel het voorbeeld stellen. Zijn we anders een haar beter? Hebben we anders het recht om hen te bekritiseren?

Neen, nu klink je voor de eerste maal dat ik je lees niet racistisch. En ik vind dat je dat meer de nadruk moet leggen om het feit dat je 1 bepaalde specifieke groep viseert en niet de gehele moslim bevolking. Je mag denken dat je dat niet doet, maar aub vertrouw er me op, als je zegt "moslims" bedoel je er echt wel alle moslims mee.

De politie is volgens mij niet machteloos. Indien de huidige politie de baas niet kan zijn over die jeugdcriminelen, moeten zij vervangen worden door echte mannen welke werkelijk om de veiligheid geven ipv een manier hebben gevonden om een inkomen te verkrijgen. Goedmenende moslims hebben evenzeer last van die jeugdcriminelen. Mogelijk niet rechtstreeks op straat, maar dagdagelijks tijdens sollicitaties, debatten, buren, familie van de vriend/vriendin welke niet moslim is, ...

Net zoals een allochtoon meteen kan roepen dat iemand racist is, moet jejezelf ook niet in dat slachtoffer rolletje plaatsen als je er van overtuigd bent dat je dat niet bent. Maar voor diegene die in hun hart echt wel weten dat ze racist zijn, kom er dan ook voor uit! Wees niet laf en ga je niet gedragen als bvb bevrijder van de moslima of de vrijvechter van de belg zijn rechten. Het is een laffe instelling en pas echt middeleeuws!
Het verheugt me dat we het toch nog over een paar punten eens geraken, alleen wat de politie betreft ben ik het niet met u eens. Ga jij daar maar eens staan met uw plastieken deksel en een wapenstok, en dat dan voor een armzalig loontje van niemendalle. Ik ben nooit zo bang aangelegd geweest maar ik in hun plaats, zou de overheid feestelijk bedanken en mijn stokje en plastieke scheel op den dorpel gaan leggen bij de premier met de melding dat hij zijn vuile troep zelf mag gaan opkuisen.

Nee, aan de moed van de politie ligt het niet, dat er geen orde op zaken wordt gesteld. De politie pakt er wel regelmatig op van dat schorem maar moet ze even later dik tegen hun zin, van bovenaf, weer laten lopen, gewoon omdat men anders het ergste vreest. Men heeft de toestand al lang niet meer in de hand. Was het dat het aan gebrek aan mans zijn van de politie lag, dan zouden ze wel het leger in zetten en het opgepakte schorem niet een uur later terug laten lopen.
Oud 4 april 2010, 23:11   #676
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Het verheugt me dat we het toch nog over een paar punten eens geraken, alleen wat de politie betreft ben ik het niet met u eens. Ga jij daar maar eens staan met uw plastieken deksel en een wapenstok, en dat dan voor een armzalig loontje van niemendalle. Ik ben nooit zo bang aangelegd geweest maar ik in hun plaats, zou de overheid feestelijk bedanken en mijn stokje en plastieke scheel op den dorpel gaan leggen bij de premier met de melding dat hij zijn vuile troep zelf mag gaan opkuisen.

Nee, aan de moed van de politie ligt het niet, dat er geen orde op zaken wordt gesteld. De politie pakt er wel regelmatig op van dat schorem maar moet ze even later dik tegen hun zin, van bovenaf, weer laten lopen, gewoon omdat men anders het ergste vreest. Men heeft de toestand al lang niet meer in de hand. Was het dat het aan gebrek aan mans zijn van de politie lag, dan zouden ze wel het leger in zetten en het opgepakte schorem niet een uur later terug laten lopen.
Als ik zeg de politie, bedoel ik niet de agent zelf, maar onze uitvoerende macht in België. Als een wapenstok niet voldoende is moeten onmiddellijk andere middelen ter beschikking worden gesteld welke zullen garanderen dat de agressor ontmoedigd raakt om zijn wanpraktijk te herhalen. Ik denk dat de politiek hierdoor mede verantwoordelijk is voor de polarisatie en verrechtsing van onze maatschappij. Ze hadden al veel eerder moeten de mogelijkheden geven aan onze politie om onverbiddelijk hard op te treden tegen dat uitschot!

Anderzijds moeten ze (na een goed pak slaag van mijn part) resocialiseren en heropgevoed worden. De ouders moeten aangesproken worden en er moet nagegaan worden of ze wel voldoende hebben gedaan om de goede opvoeding van hun kind te garanderen.

U ziet dat we niet hoeven te verschillen van mening omtrent de aanpak van criminaliteit of de kritiek welke we kunnen hebben op onze huidige regering.

Ik heb enkel een grondige, maar dan echt grondige hekel aan alles wat extreem is in onze maatschappij en een goede samenleving in de weg staat!
Oud 4 april 2010, 23:26   #677
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik zeg de politie, bedoel ik niet de agent zelf, maar onze uitvoerende macht in België. Als een wapenstok niet voldoende is moeten onmiddellijk andere middelen ter beschikking worden gesteld welke zullen garanderen dat de agressor ontmoedigd raakt om zijn wanpraktijk te herhalen. Ik denk dat de politiek hierdoor mede verantwoordelijk is voor de polarisatie en verrechtsing van onze maatschappij. Ze hadden al veel eerder moeten de mogelijkheden geven aan onze politie om onverbiddelijk hard op te treden tegen dat uitschot!

Anderzijds moeten ze (na een goed pak slaag van mijn part) resocialiseren en heropgevoed worden. De ouders moeten aangesproken worden en er moet nagegaan worden of ze wel voldoende hebben gedaan om de goede opvoeding van hun kind te garanderen.

U ziet dat we niet hoeven te verschillen van mening omtrent de aanpak van criminaliteit of de kritiek welke we kunnen hebben op onze huidige regering.

Ik heb enkel een grondige, maar dan echt grondige hekel aan alles wat extreem is in onze maatschappij en een goede samenleving in de weg staat!
't Is maar wat ge extreem noemt hé. Als het VB groot wordt is dat niet ten gevolgen van het VB noch van haar kiezers maar veeleer ten gevolge van het huidige wanbeleid, het niet naar behoren ingrijpen waar nodig. Zou je dan niet meer een grondige hekel moeten hebben aan hen die door hun laksheid het VB helpen groot worden?

Laatst gewijzigd door Garry : 4 april 2010 om 23:34.
Oud 5 april 2010, 05:43   #678
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het gaat er om waardóór je je laat beledigen, het gaat er om of je je steeds beledigd 'voelt', het gaat om iemand die 14 eeuwen geleden geleefd zou hebben en de 'levenswandel' van die persoon is klaar en duidelijk opgetekend in islamitische geschriften dóór islamieten zelf, dat die dingen niet zo fraai zijn en tsjah; als 'beledigend' ervaren wordt door henzelf is enkel te wijten aan henzelf, de brave* man dééd nu eenmaal van die minder fraaie dingen in zijn leven!
Dat ze zich daar steeds 'beledigd' door voelen is niet meer dan normaal, ik zou me ook schamen als ik zo'n sujet zou vereren en diens hersenspinsels zou moeten aanhangen.
Dát is inderdaad; een kat een kat noemen.
Het gaat niet over waardoor je je laat beledigen; het gaat over doelbewust beledigen.
Het gaat niet over iemand die 14 eeuwen geleden leefde; het gaat om de mensen die nu Moslims zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daarom dat ik ook vroeg, sinds wanneer is de waarheid zeggen een belediging?

Voor mij is de waarheid zeggen eerder een vaststelling maar géén belediging.
Of is tegen Detroux pedofiel zeggen ook een belediging?
Welke waarheid?
Maria was 13 toen ze beviel van Jezus. Waarom noemt niemand God en bij uitbreiding de Christenen pedofielen? Omdat het een "onbevlekte ontvangenis" betreft?

Dit :
"hun bakkes"
"een hoop autochtone kiekens"
"een stuk vod op hun kop"
"die kippen"
"die wijven"
"een ziekelijk jaloerse bok"
is een kat een kat noemen?, de waarheid? Of de bedoeling om te beledigen?
Oud 5 april 2010, 05:54   #679
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij zult mij nooit overtuigen, net zomin als dat ik jou zal kunnen overtuigen omdat we beiden vastgeankerd zitten in onze eigen overtuiging.

Ik weet ook wel dat de gelovige uit de maatschappij eeuwig en altijd zullen blijven zich vast klampen aan een of andere mythe en sage. Een eigenschap van de zwakke en onzekere, de angstige welke vrezen voor de dood en op zoek zijn naar een strohalm om zich aan vast te klampen. En dat deze voorkomen in alle mogelijke kringen en lagen van de bevolking is een fijt. De angst voor het onzekere is blijkbaar bij velen veel groter dan het gezond verstand.

Neemt niet weg dat ik mag blijven vinden dat men geloofsbelijdenis aan banden zou moeten leggen. Vrijheid van geloof kan maar betekend niet vrijheid van geloofsbelijdenis en het naar buiten brengen van de geloofsovertuiging.
Daar gaat het helemaal niet over.

Citaat:
Door niets te doen zul je zeker niet helpen. Is juist het zelfde als op je werk. Een eigen beslissing nemen kan fout zijn, geen nemen is altijd fout.

Die vrouwen kiezen nergens voor. Die kiezen er zo veel voor als kleine kindertjes er voor kiezen om ook eens met gelakte teennageltjes rond te mogen lopen.

Er zijn ook een stel debiele autochtonen meiden die er voor kiezen die vod te dragen. Dat is kiezen onder invloed, meelopertjes, armen van geest die zich graag ook eens in de kijker stellen en daar niets anders voor hebben.

"vous 'm avez vu"

Juist zoals in de jaren 60 de flower power
Hier beweer je dat er geen echte volledige vrije keuze is, dat er steeds beïnvloeding is.
Daarom; moet volgens jouw; dit verboden worden.
Een verbod om de vrije keuze te vrijwaren! Vind je dat niet contradictorisch?
Oud 5 april 2010, 05:58   #680
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik kan zo nog uren doorgaan, artisjok, maar de vraag is : heeft het nut ? Ga je het ooit begrijpen ?
Ik begrijp zeer goed wat je schrijft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges
Zou artisjok veel met allochtonen omgaan denk je ? Want je weet : als je met de hond slaapt, krijg je zijn vlooien.
Citaat:
Een bok springt op alles wat beweegt, hé.
Citaat:
Zijn brein is mischien aan een update nodig .

Ik betwijfel niet dat je nog uren kan doorgaan; maar ik hoop dat je dit dan zal doen in K&K of per PM.
Argumenten, een discussieforum waardig, staan er niet. Enig nut heeft het dus niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be