Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2010, 03:12   #41
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Als er hier één iemand is die aangetoond heeft respect te hebben voor de Nederlandse taal en de Vlaamse geschiedenis is het wel Hallebarde. Als Française met een Vlaamse moeder toont ze een grote betrokkenheid en medeleven met de Vlaamse geschiedenis en zijn volk. Om dan zulke reacties te lezen op dit forum is wel een beetje van het goede teveel. Jullie verdienen haar solidariteit niet. Hoeveel kan een mens nog verdragen ???
Oud 5 april 2010, 05:59   #42
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Als er hier één iemand is die aangetoond heeft respect te hebben voor de Nederlandse taal en de Vlaamse geschiedenis is het wel Hallebarde. Als Française met een Vlaamse moeder toont ze een grote betrokkenheid en medeleven met de Vlaamse geschiedenis en zijn volk. Om dan zulke reacties te lezen op dit forum is wel een beetje van het goede teveel. Jullie verdienen haar solidariteit niet. Hoeveel kan een mens nog verdragen ???
En een zeer helder inzicht van de Belgische politieke realiteit.
Oud 5 april 2010, 09:04   #43
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Beste mensen,

Ik heb spijt van mijn felle reacties in deze draad. Reacties die zo goed als zeker berusten op een uit de hand gelopen misverstand tussen Hallebarde en mezelf. Daarom heb ik via pm haar mijn verontschuldigingen aangeboden en gevraagd voor een dialoog om één en ander uit te klaren.

Met dit bericht bied ik ook publiekelijk mijn verontschuldigingen aan Hallebarde aan.

groeten,

Txiki
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 10:49   #44
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik heb spijt van mijn felle reacties in deze draad. Reacties die zo goed als zeker berusten op een uit de hand gelopen misverstand tussen Hallebarde en mezelf. Daarom heb ik via pm haar mijn verontschuldigingen aangeboden en gevraagd voor een dialoog om één en ander uit te klaren.

Met dit bericht bied ik ook publiekelijk mijn verontschuldigingen aan Hallebarde aan.

groeten,

Txiki
Het siert u dat u op deze wijze en via een persoonlijk bericht uw verontschuldigingen aanbiedt omtrent een door wat nervositeit licht uit de hand gelopen misverstand, dat wij beiden beter hadden vermeden. Ook ikzelf heb in mijn reactie hardere woorden gebruikt dan mijn hart en geest normaliter toelaat ; bede deze met evenveel zand der verstandhouding te bedekken als ik inmiddels met de uwe had gedaan.

Als er plooien waren, zijn deze via persoonlijk bericht intussen gladgestreken : het incidentje is gesloten, de wederzijdse waardering is onaangetast.

Aan u en eenieder alhier een prettige en zonnige paasmaandag gewenst.

Hallebarde

Laatst gewijzigd door Hallebarde : 5 april 2010 om 10:50.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 10:51   #45
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ook hoofdpijn gekregen?
Het is weer beter nu.

Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:21   #46
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Mijn hoofdpijn is ook minder, hiermede verklaar ik dit incident gesloten.
Oud 5 april 2010, 18:42   #47
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Beste mensen,

groeten,

Txiki
Sterk, nee zeer sterk.
Oud 5 april 2010, 18:43   #48
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Het siert u dat u op deze wijze en via een persoonlijk bericht uw verontschuldigingen aanbiedt omtrent een door wat nervositeit licht uit de hand gelopen misverstand, dat wij beiden beter hadden vermeden. Ook ikzelf heb in mijn reactie hardere woorden gebruikt dan mijn hart en geest normaliter toelaat ; bede deze met evenveel zand der verstandhouding te bedekken als ik inmiddels met de uwe had gedaan.

Als er plooien waren, zijn deze via persoonlijk bericht intussen gladgestreken : het incidentje is gesloten, de wederzijdse waardering is onaangetast.

Aan u en eenieder alhier een prettige en zonnige paasmaandag gewenst.

Hallebarde
Zeer sterk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be