![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() kan dat reisbureau niet vervolgt worden voor uitlokking ?
een inkomhal zo openlaten, dat vraagt er toch om ?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() In Nederland ook net zo'n "gevalletje" (deze foto is bewerkt LOL)
http://www.dumpert.nl/mediabase/9013.../mocromos.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandalisme.. Enfin genoeg om na 24u weer gelost te worden.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 april 2010 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het online plaatsen van een filmpje kent slechts 1 dader : hij die het online plaatst.
![]() |
![]() |
#46 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Deze knul gaat in de toekomst bleek uitslagen als iemand de befaamde openingszin gebruikt: "Ken ik u van ergens?" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() hahahahahahahaha
Dankzij de actie van FDW is die video nu ongeldig juridisch bewijsmateriaal geworden. Slim hé mannen ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 8 april 2010 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
ik zie niet in waarom dat zo zou zijn.
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Omdat de beelden onwettig openbaar gemaakt zijn.
Er zijn tal van voorbeelden. Vb: Reality programma's over wegpiraten: Wegpiraat gaat in beroep tegen zijn vonnis omdat er een cameraploeg het geheel gefilmt en uitgezonden heeft. Vonnis: vrijspraak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
de vraag is natuurlijk of zijn omgeving daar zwaar aan tilt... ![]() grapje hé pol ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ... als ik mijn vrouw vermoord, en als dat toevallig op een bewakingskamera opgenomen is, en als de een of de andere politieker dat op het internet plaatst zonder mijn toestemming, dan .... heb ik de perfekte misdaad gepleegd ?? Ik denk dat het ietske genuanseerder ineen zit. Maar dat is niet wat ik wou zeggen eigenlijk. Wat ik wel wou zeggen: ik zie geen verschil in het plaatsen van dat filmpke op het internet, met de volgende situasie: ik was getuige, met mijn eigen ogen, van dezelfde feiten, en ik laat op het internet zetten: "een man, leeftijd, kledij, haartooi, uitzicht neus, ogen, oren, baard .... trachtte in te breken ... bla bla ...". In beide gevallen geef ik zaken aan de goegemeente, die kan leiden tot het pakken van een ordinaire krimineel. In mijn ogen is het meewerken aan het pakken van een dief, een daad van maatschappelijke naastenliefde. Afijn, een medaille of zoiets waard. En als ge het nog fijner bekijkt: het enige wat maatschappelijk mis is, is dat het gerecht en de polies, zich laten vloeren hebben in snelheid, door meneer FDW. Het is eigenlijk de taak van de overheid om deze poging tot inbraak op te lossen, via o.a. het vragen tot medewerking van het publiek, nog voor de een of andere politieker zijn peesee nog maar kan opstarten. (en ik zeg niet dat iedere prutsdiefstal, zoals deze, op de Vlaamse nasionale zenders moet komen; want ik hoor belachelijkaards hier al afkomen !! een websiteke, pakweg per arrondissement of sentrumstad, is meer dan genoeg. en dan kan het Blok niet skoren met zulke 'futiliteiten') Mijn teelballen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet in het filmpje. Het is wel heel duidelijk dat jij niet weet wat de uitdrukking "mijn kloten" wil zeggen in het Vlaams. (natuurlijk weet je het wel, en is het enkel maar een onbeleefd getreiter van jouwentewege; nietszeggend of topik in deze draad; daarom zal ik je, als ik je eens tegenkom, een ferme sjot tegen je teelballen verkopen, dan zal je wel Vlaams leren zingen !!) (pas op, da's allemaal maar humor hé, over die teelballen. Maar de achterliggende analieze: wat doen wij met kriminaliteit als maatschappij: da's van mijn kloten)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 april 2010 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... Maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. ... (maar dan het hele gedichtje hé, kwestie dat ge door hebt dat het over het huwelijk gaat)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 april 2010 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beelden van een bewakingscamera's kunnen vrijgegeven worden mits toelating van de rechtbank, in het kader van het onderzoek en het opsporen van verdachten. |
|
![]() |
![]() |