![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten inderdaad met de gebakken peren, maar die zijn óók halal! U wordt blijkbaar van alle kanten belaagd door Joodse complotten en Joden die de wereld willen beheersen en overnemen, hun normen en waarden willen opdringen? Als het U een betere (of slechtere) nachtrust zou bezorgen; indien ik zou moeten kiezen tussen Joodse of islamitische overheersing, kies ik gegarandeerd voor de eerste, ik weet dan dat m�*jn wereld een wereld van vooruitgang, wetenschap, economische & financiële welvaart e.d. zal zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ú vermeldde de 'protocollen van Sion', niet ik, mijn beste...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() En dan? Wil het daarom zeggen dat het door joden geimplenteerd zou worden? Het begint wel genant te worden voor je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie was het weer die onlangs iemand van een verdieping hogerop op de metrorails wierp? Enz Hoe is het toch mogelijk te blijven ontkennen dat het hier met die massa niets-om-handen-hebbende meestal vreemde jongeren volledig uit de hand aan het lopen is? Weer minimaliseren, bijna ontkennen, hoera voor het niet bestaan van de onveiligheid die ze meebrengen ? En vooral: vlug een paar autochtonen opdiepen die ergens ook iets mispeuterd hebben! D�*t maakt alles goed! Ik woon ook niet in een buurt waar het volledig van datte is, dat betekent niet voor mij dat er op andere plaatsen geen dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, dat betekent niet voor mij dat ik me daar niets moet van aantrekken. Dat betekent niet voor mij dat ik nu en dan ook niet in "gevaarlijke" buurten op "gevaarlijke ogenblikken" rondloop. Mijn vrouw is nu eens met de trein ergens naar het binnenland. Ik durf er dan bijdenken: hopelijk overkomt er haar niets, zal ze geen slachtoffer worden van agressie voor het pikken van haar tas of whatever enz enz Stom van mij, nietwaar! Dat betekent niet voor mij dat ik (en anderen) onze kop in het zand moeten steken en doen alsof we van niets weten (men verstopt het al genoeg! De politie heeft dat filmpje over het zwart crapuul dat die man op de metrorails gooide drie maanden laten liggen vooraleer ze in het openbaar te durven/mogen tonen... en te vragen naar getuigen. Die "bevolkingsgroep" mag niet met de vinger gewezen worden nietwaar, we mogen ze niet allemaal over dezelfde kam scheren enz. Dat is veel belangrijker dan wat de slachtoffers overkomt! Durven ontkennen en minimaliseren dat er al veel te veel plaatsen zijn in het land of in bepaalde steden waar het "onveiligheidsgevoel" meer dan terecht aanwezig is, je moet het maar durven! Heb zojuist een artikel gelezen in DS over FDW die een filmpje op het internet heeft gezet waarbij een, toevallig jonge allochtone, dief aan het werk is. Meteen kommentaar van een multiculjournalist die meent dat dat een grove schande is, de "privacy" van die meneer nietwaar! Hij had het maar aan de politie moeten tonen - die er dan niets mee aanvangt. Blijkt echter dat de vele lezersbrieven die daarop volgen voor zeker 95% FDW gelijk geven, ook al moeten ze daarom niet steeds van hem hebben! De mensen zijn het met recht en reden zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nog het hartje van Antwerpen en Brussel niet, maar moeten we wachten om er iets over te zeggen tot het zover is? Daar wordt ondertussen goed aan gewerkt! Nog meer duizenden sukkelaars binnenlaten en ze dan wat over het land verdelen zodat iedereen zijn portie krijgt, nietwaar? We kijken er naar uit, naar meer verrijking! Laatst gewijzigd door andev : 8 april 2010 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb tien jaar in de Antwerpse Joodse wijk gewoond, nooit enig probleem gehad, in de zin van overlast. Die mensen, tenminste hun orthodoxe broeders wat lang niet alle Antwerpse Joden zijn, kiezen inderdaad voor segregatie maar dat leidt niet tot maatschappelijke problemen die op groot Stedelijk gebied zorgwekkend zouden zijn. Hun jongeren zijn geen straatburgemeesters, terroriseren aandachtswijken niet met drugshandel, vallen niet massaal uit de schoolbanken, zijn niet oververtegenwoordigd in werkloosheid, hun vrouwen en dochters zijn niet de grootste groep in vluchthuizen. Dit gaat over onveiligheidsgevoel van Afrikaanse vrouwen die vaak in aandachtswijken waar ze noodgedwongen wonen worden uitgescholden voor aap of slaaf, over Vlaamse meisjes die niet meer gerust over straat kunnen, over steaming van kinderen op speelplaatsen, loverboys, en ook over moslima's die steeds meer sociale controle opgedrongen krijgen... Het is echt geen toeval dat de groep waarvan agressie vertrekt vaak moslims zijn, of ontgaat u dat? Die agressie heeft ook onder moslims gevolgen, is u dit onbekend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 april 2010 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk was ik die vergeten, ja! Omdat er eigenlijk niet zoveel meer zijn, omdat het maar tijdens korte periodes van het jaar zijn. Dertig jaar geleden was dat wel wat anders toen de "mailboten" nog dagelijks over en weer voerden en het niet altijd de high society was dat ze meebrachten.
Maar nooit heb ik het zo erg weten zijn als wat we nu in grootsteden te verwerken krijgen, en dat is dag-in-dag-uit... en de nachten erbij natuurlijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat er ergens stond dat het niet met bepaalde grootsteden te vergelijken was, nog niet. Maar dat het er langzaam aankomt, vooral in bepaalde verpauperde buurten en in bvb een park niet ver van het station, waar ze op de loer liggen om de oversteek te kunnen wagen naar Engeland. Feit is wel dat wat in de gazet staat mensen alvast een onveiligheidsgevoel geeft nog voor ze naar "places to be" trekken, en misschien is het maar goed dat ze een beetje op hun hoede zijn, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=687 Waarom zet je me niet op je negeerlijst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had je nu nog iets te vertellen on toppic? |
|
![]() |
![]() |