Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2010, 21:29   #801
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Waarvoor is die kopvod goed?
Om veilig te kunnen gaan ... 'karten'?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2010, 21:43   #802
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Om veilig te kunnen gaan ... 'karten'?
Ja, duidelijk een meerwaarde.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2010, 21:46   #803
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nee, want daarmee bevorder je de integratie niet. Iets waarvoor al heel wat inspanningen worden gedaan.

Paulus.
Maar nee, die zijn niet naar hier gekomen om te integreren, die zijn naar hier gekomen om, punt één, hun zakken te vullen en punt twee, om ons te komen bekeren.
Oud 8 april 2010, 23:56   #804
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Nee? Dan heb ik me vergist.
Maar de rest schreef je wel.
Welke rest? Dat naar die dieren verwijzingen? Ja.

En dat van die domme naïevelingen die in al die kwats geloven? Ja, dat ook.

In dat opzicht zijn dieren kennelijk verstandiger dan mensen, die doen gewoon hun ding zonder zich vast te klampen aan fantastische schijt verhaaltjes.

Even bij stil gestaan? God ziet ons. Dus altijd en eender waar.

Als je je dat alleen nog maar realiseert kunt ge niet meer gaan pissen. Niet alles he als die daar iedere keer mee over uw schouder hangt toe te kijken. Je zou het van minder aan uwe prostaat krijgen.

Ik heb het nog gezegd he. Is de mens wel zo slim ten overstaan van andere wezens? Hij is in ieder geval het enige wezen op aarde dat slim genoeg is om buildings te kunnen bouwen van meer dan 100 verdiepingen hoog, maar tegelijkertijd is hij het enige wezen dat dom genoeg is om er van naar beneden te springen.

Hoe dom kan een mens zijn om omwille van iets fictiefs , zichzelf zo vele genoegens des levens te ontzeggen en zich op te sluiten in een gevangenis van vodden omwille van een idee-fixe dat er iets is die dit hun opdraagt, een denkbeeldige God. Een God die de mens zou geschapen hebben en waarna die mens eerst naakt en daarna eeuwen lang in dierenvelletjes heeft rondgelopen alvorens OOIT een of andere van hen het eerste doekje is gaan weven.

En dan zou ik dergelijke achterlijke volgelingen des onzin niet als domme kiekens mogen bestempelen?

Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2010 om 00:09.
Oud 9 april 2010, 05:18   #805
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarvoor is die kopvod goed?
Wat is een kopvod?
Kop verwijst naar dieren.
Vod is een oude lap.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2010, 05:23   #806
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke rest? Dat naar die dieren verwijzingen? Ja.

En dat van die domme naïevelingen die in al die kwats geloven? Ja, dat ook.
...
De rest, over "beïnvloeden" "vrije keuze"...
http://forum.politics.be/showthread....65#post4680865

Laatst gewijzigd door artisjok : 9 april 2010 om 05:24.
Oud 9 april 2010, 05:42   #807
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Een vraag, die ik nog nooit op het Nieuws, duidingsprogramma's of in de "kwaliteits"-kranten heb zien verschijnen: is integratie een 1-richtingsstraat of niet?

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2010, 13:56   #808
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is een kopvod?
Vod is een oude lap.
Ik had koppijn van die kopstoot die die koppensneller me gaf nadat ik mn koptelefoon afzette, muggenzifter - dit is hier nochtans al uitgebreid aan bod geweest, je geheugen werkt anders prima in andere zaken!
Kop of munt?

vod
lor, tod, vodde, doek, dweil, lap, lomp, vaatdoek klungel, leur, prul, pruts
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/vod

Awel, nu gij weer, maar dan liefst on topic, het gaat hier over 'kopvodden' die ontslagen zijn omdat ze zich niet aan de kledingvoorschriften hielden van een bepaalde school!
Oud 9 april 2010, 19:15   #809
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had koppijn van die kopstoot die die koppensneller me gaf nadat ik mn koptelefoon afzette, muggenzifter - dit is hier nochtans al uitgebreid aan bod geweest, je geheugen werkt anders prima in andere zaken!
Kop of munt?

vod

!

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2010, 19:24   #810
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Kop of munt?

vod
Vind je in je woordenboek ook "kopvod" terug?

Citaat:
Awel, nu gij weer, maar dan liefst on topic, het gaat hier over 'kopvodden' die ontslagen zijn omdat ze zich niet aan de kledingvoorschriften hielden van een bepaalde school!
Het gaat hier over leraressen die ontslagen werden omdat ze een hoofddoek dragen.
Het gaat hier om de zin en onzin van een verbod op het dragen van een hoofddoek.

Een meerwaarde van dit verbod heb ik in deze discussie nog niet gezien.
Een reden voor een verbod evenmin.

Nu gij weer; kan jij een reden of een meerwaarde bedenken voor een verbod?
Oud 9 april 2010, 21:03   #811
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is een kopvod?
Vod is een oude lap.
Wat zijn eigenlijk dieren. Jij voelt je duidelijk een echt opperwezen hé, maar de mens is evenzeer maar een diersoort hoor, juist zoals ook een paard een diersoort is, en daar spreekt men ook bij over een hoofd, ook al is dan een paard, een (dier).

Vod heeft meer betekenissen dan alleen maar een oude lap stof. Nooit gehoord over de voddenmarkt? Ge moet precies nog veel leren hé?
Oud 9 april 2010, 21:06   #812
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De rest, over "beïnvloeden" "vrije keuze"...
http://forum.politics.be/showthread....65#post4680865
Vrije keuze, dat is zo een voorwendsel zoals democratie. Onbestaande in België. Uw vrije keuze eindigt daar waar België begint.
Oud 9 april 2010, 21:06   #813
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat zijn eigenlijk dieren. Jij voelt je duidelijk een echt opperwezen hé, maar de mens is evenzeer maar een diersoort hoor, juist zoals ook een paard een diersoort is, en daar spreekt men ook bij over een hoofd, ook al is dan een paard, een (dier).

Vod heeft meer betekenissen dan alleen maar een oude lap stof. Nooit gehoord over de voddenmarkt? Ge moet precies nog veel leren hé?
Antwoord dan op mijn vraag; wat is een kopvod?
Oud 9 april 2010, 21:11   #814
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het gaat hier over leraressen die ontslagen werden omdat ze een hoofddoek dragen.
Het gaat hier om de zin en onzin van een verbod op het dragen van een hoofddoek.

Dat komt niet omdat die hier nog niet over rijkelijk naar voor zijn gebracht, dat gij die hier nog niet gezien hebt , maar omdat ge al wat u hier wordt voorgeschoteld en wat niet in uw kraampje past, door u gelezen wordt door een dubbele bril, een met blauwe- en een met oranje, glazen.
Oud 9 april 2010, 21:14   #815
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Antwoord dan op mijn vraag; wat is een kopvod?
Zoiets zoals een snotvod, maar dan voor op uw kop te zetten. Zoals die keukenhanddoek van Arafat.
Oud 9 april 2010, 21:25   #816
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik kan met de beste wil van de wereld géén, maar dan ook geen meerwaarde vinden in een 'kopvod/hoofddoek', ook niet van gewoon een 'sjalleke', zelfs niet als het regent, ik heb mijn haar graag los in weer en wind, is wél zo gezond, mijn haar is haast 1 meter lang, stel je voor als ik dat onder een 'doek(je) moest wegmoffelen, de ellende, om nog niet te spreken van jeuk, roos, eczema en andere aandoeningen door je haar constant onder een doek te verstoppen, indien een of andere dwaze allah/god/opperwezen dit gewild zou hebben, zou hij dat dan niet zo 'geschapen' hebben?

Overigens is dat 'hoofddoek' een belediging naar élk ander mens toe;
ten 1ste naar elke andere vrouw die er geen draagt, want die zou minderwaardig zijn aan de 'ware gelovige'
en ten 2de naar élke man toe waarvan gedacht wordt dat hij een potentiële verkrachter is indien hij een vrouw zou zien die 'hoofddoekloos' door het leven gaat.
Westerse mannen zijn meestal niet zo frusti over vrouwen zonder hoofddoek en gaan niet elke vrouw meteen bespringen bij het zien van hoofdhaar, bovendien worden vrouwen in het westen beschermd door onze westerse wetten en is verkrachting of aanranding nog steeds een misdaad
Zo; wát is nu de meerwaarde van dat 'kopvod'?!?

Laatst gewijzigd door SDX : 9 april 2010 om 21:27.
Oud 9 april 2010, 21:29   #817
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind j
...

Zodat ze in elk geval niet zichzelf gaan wurgen als ze willen gaan 'karten', nou goed?, voor hun eigen veiligheid, want achterlijke woestijnlakens en westerse technologie/speeltjes gaan blijkbaar niet zo goed samen!
Oud 9 april 2010, 21:31   #818
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Ik kan met de beste wil van de wereld géén, maar dan ook geen meerwaarde vinden in een 'kopvod/hoofddoek', ook niet van gewoon een 'sjalleke', zelfs niet als het regent, ik heb mijn haar graag los in weer en wind, is wél zo gezond, mijn haar is haast 1 meter lang, stel je voor als ik dat onder een 'doek(je) moest wegmoffelen, de ellende, om nog niet te spreken van jeuk, roos, eczema en andere aandoeningen door je haar constant onder een doek te verstoppen, indien een of andere dwaze allah/god/opperwezen dit gewild zou hebben, zou hij dat dan niet zo 'geschapen' hebben?

ten 1ste naar elke andere vrouw die er geen draagt, want die zou minderwaardig zijn aan de 'ware gelovige'
en ten 2de naar élke man toe waarvan gedacht wordt dat hij een potentiële verkrachter is indien hij een vrouw zou zien die 'hoofddoekloos' door het leven gaat.
Westerse mannen zijn meestal niet zo frusti over vrouwen zonder hoofddoek en gaan niet elke vrouw meteen bespringen bij het zien van hoofdhaar, bovendien worden vrouwen in het westen beschermd door onze westerse wetten en is verkrachting of aanranding nog steeds een misdaad
Heb je de vragen niet begrepen? Of doe je alsof?
Oud 9 april 2010, 21:38   #819
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En gelijk heb je. Bovendien is verkrachting in islammiddens ingeburgerd. Daar zijn vrouwen bij die de man waarmee ze trouwen nog nooit eerder gezien hebben en goesting of niet, maar op hun rug moeten ze voor die vreemde vent. Als dat geen verkrachting is, wat is er dan wel?

Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2010 om 21:39.
Oud 9 april 2010, 21:59   #820
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je de vragen niet begrepen? Of doe je alsof?
Er hoeft geen meerwaarde te zijn aan een verbod, er zijn zoveel verboden die ik - of anderen - onzinnig vinden - toch ga ik - of anderen - niet tegen elk verbod dat ik onzinnig vind, een klacht neerleggen of trammelant schoppen!

Er zou eigenlijk helemáál geen 'kopvod'verbod hoeven te zijn, elk individu dat zich ergens wil vestigen in een ander land met een andere cutuur, waarden, normen, gebruiken et al, zou in zijn hoofd toch op zn minst 1 (één) hersencel moeten hebben om te wéten dat er bij ons niet wordt rondgelopen met kopvodden, dat er hier geen behoefte aan is, dat het dragen van zo'n 'kopvod' niet nódig is, daar;

-1; niemand behoefte heeft aan de wetenschap tot welke religie/ideologie/geloofsgroep/criminele organisatie iemand behoort.
-2; in het westen, met ónze westerse wetten, vrouwen beschermd worden door diezelfde wetten tegen verkrachting en aanranding en er dus geen nood aan is om zichzelf zodanig te beschermen/verhullen/verpakken, zodat men niet verkracht wordt.
-3; dat in onze westerse landen de mannen meestal niet zo frusti zijn, dat ze élk 'hoofddoekloos' vrouwmens gaan bespringen.
-4; dat we hier niet in een woestijnklimaat leven waar dat soort 'bescherming' tegen zandstormen en extreme koude 's nachts niet nodig is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be