![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ooit al eens in een muziekwinkel binnengestapt, pakweg Mediamarkt ? Daar ligt een gigantische voorraad muziek-CD's tegen bodemprijzen, in alle genres. Ik zie niet zo goed in hoe platenmaatschappijen heer en meester spelen t.o.v. de consumenten. Je hebt een massa keuze, niet zelden tegen lage prijzen. Enkel de absolute klassiekers en de meest recente albums zijn aanzienlijk duurder, en zelfs dit kan soms aanzienlijk goedkoper uitpakken dan men zou verwachten. Muziek is dus niet duur, tenzij je erop staat naar een dure winkel te gaan (Free Record Shop) en steevast de laatste albums koopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
Ten tijde van Napster heb ik tonnen muziek gedownd en kwam zo in contact met vele nieuwe groepen. Tijdens die periode kocht ik 3 a 4 CD's per maand van de groepen die ik goed vond. Sedert de heksenjacht van de muziekindustrie is dat teruggelopen tot gemiddeld 1 a 2 schijfjes per jaar. Wie is dan de oorzaak van inkomstenverlies vraag ik je?
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Agent provocateur |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
En vooraleer je protesteert: uiteraard hebben ze niet alle artiesten. Duh ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Debieler dan dat jij denkt te weten wat mijn muzieksmaak is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wat doe ik hier moeite in het dwaze geloof dat gij het ooit zou snappen. Ga ergens anders nog wat 'redelijk zijn', filosofie uitspuwen en de bullshit die u gevoed is door televisie prediken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2 words : onlineshop, CC. Welcome to the 21st century. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Ah, de terugkeer van de slogan-praat. Ik dacht al, die schrijft zoveel volzinnen na elkaar, daar klopt iets niet.
Vergeet je volgend bericht niet af te sluiten met "Stilstand is achteruitgang" en nog van die clichés. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar KOOP ik oa. mijn muziek mee, meestal rechtstreeks van de groepen,labels , ... Vorsprung durch Technik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Min of meer, maar dat heb ik eigenlijk al duidelijk gemaakt in mijn eerste posts in deze draad. Uitzondering: dj-sets die ik van bevriende dj's krijg. Als jij weet hoe dat wettelijk zit, dan laat je het maar weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sites genoeg. Het aantal CD's die ik koop hangt af van de prijs. Voor 10 euro vind je massa CD's. Dat is de prijs van een vijftal pinten op café. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van dat geld wordt te weinig doorgestort; en gaat naar de "verkeerde" artiesten. En? Welke groepen krijgen welke gages en de kans om op alle zomerfestivals op te treden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt beginnende groepjes en dan de superrijken. Wat met die ertussen? Waar en hoe trek je de grens? Laatst gewijzigd door artisjok : 16 april 2010 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wij hoeven jou geen verantwoording af te leggen!! INTERNET IS FREE, deal with it. |
|
![]() |
![]() |