![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
in het buitenland trekken ze zich niets meer aan wat er met dit apenland gebeurt. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Minister-President
|
Weinig, dat zeg ik niet. Maar ik verbaas er mij toch telkens weer als ik op mijn werk vragen krijgen over de situatie hier en vooral wanneer wij nu eens eindelijk onafhankelijk gaan worden. Trouwens de vragen van de pers aan de EU-commissie niet gezien? Een ware schande hoe de franstalige journalisten daar zowaar zelf aan politiek deden en de Vlamingen wederom letterlijk 'zwart' maakten. La belziek dat vechtend over straat gaat over bhv-perikelen voor het oog van de EU, geloof me, dat doet geen deugd aan 's lands imago.
|
|
|
#43 | |
|
|
Citaat:
de Vlamingen zijn pragmatischer omdat zij deze keer het laatste woord hebben. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het valt te hopen dat wij deze keer het laatste woord gaan hebben... en dan is het vooral de vraag hoe dat woord gaat klinken en uit hoeveel kelen het gaat komen.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 17 april 2010 om 14:52. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
duitsland, nederland, usa, china, groot-brittanië, luxemburg, ... |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Samen met Diest
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=61 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lokaal Raadslid
|
Zou ik me vragen mogen stellen over de 'spoed' in 'spoedbetoging'? Ik meen me iets te herinneren over de Volksunie of zoiets... Een soortement partij die collaboreerde met het FDF om de splitsing van BHV te bewerkstelligen. Dat laatste gebeurde in 1977 (een goed wijnjaar overigens). De Volksunie slaagde er 33 jaar geleden niet in BHV te splitsen. Zal dat donderdag ook gezegd worden? En nu is het plots 'spoed'? Laat me niet lachen
Laatst gewijzigd door Julianus : 17 april 2010 om 23:18. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vreemdeling
|
VOLK WORD STAAT ! ! !
EINDIG DE TIJD VAN UW BESCHAMENDE HORIGHEID http://www.youtube.com/watch?v=e2HnOBT_R7Y
|
|
|
#50 | |
|
|
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
blijven dromen BWarrior.
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Gouverneur
|
Waar heb je deze interessante nota vandaan Belgische Krijger ?
Als dat het akkoord is , zal er veel volk zijn donderdag in Vilvoorde .... Eigenlijk zou de betoging beter doorgaan in een "randgemeente"
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 18 april 2010 om 09:22. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
Dat zou ik ook wel willen weten.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 18 april 2010 om 09:12. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
je komt op straat om druk uit te oefenen, niet om te evalueren.
Akkoord of geen akkoord het heeft geen enkele zin om na het debat in het parlement in de namiddag, 'savonds druk te gaan uit oefenen. Ik vraag me echt af welke slimmerik dat heeft kunnen bedenken. |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zouden ze, het is hier geen burgeroorlog hé. Ondernemingen zijn hier om de centrale ligging ,omdat ze hier gekwalificeerd personeel vinden en/of omdat hier hun afzetmarkt is. Aan dit alles verandert niets . De problemen tussen Vlamingen en Walen kan een buitenlandse onderneming geen reet schelen. Wat een gezever zeg.
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist. Daarom moeten de Vlamingen nu toegeven. Want als de Vlamingen niet toegeven, blazen de Walen België op en dan is VL BXL kwijt.
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|