![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ach, Pasen en paasmaandag, O.L.H. Hemelvaart,O.L.V. Hemelvaart,Allerheiligen, kerstmis en dan zeiken over religieuze symbolen die niet zouden kunnen op school? Hoe leg je dan al die feestdagen uit? ...cultuur, achtergrond, ...blabla, maar de wet kan wel veranderen voor een moslima? Uiteraard met de nodige uitvluchten... opnieuw naïeve en selectieve verontwaardiging, waar de moslima slachtoffer van is.
Deze aanvallen blijven niet standhouden...hier komen problemen van..serieuze problemen. Ik zou niet verschieten dat onze salonpolitiekers voor zoveel haat zorgen binnen de extremistische gemeenschappen, dat er binnenkort zo ne zot in de Brusselse metro ergens een bom laat afgaan...Uiteraard zal onze salonpolitieker daar ALWEER het slachtoffer niet van zijn... Wij zijn allen verantwoordelijk voor de geest van onze samenleving.. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 18 april 2010 om 13:02. |
|
|
|
|
|
#962 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah ja, dat is vanzelfsprekend, als men het niet eens is met de kledingvoorschriften op school, gaat men gewoon wat bommen leggen in trein of metro.
Ik doe dat ook elke keer als ik de moskee niet in mag met mijn schoenen aan! Da's toch gewoon norm�*�*l!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#963 |
|
Vreemdeling
|
Thuis doet u wat u wil (que religie dan toch), in het openbare leven past ge u aan. Deze aanpassing moeten mensen die naar andere landen/culturer gaan ook ondergaan. Zoniet :bollet af!!!
Laatst gewijzigd door animal farm : 18 april 2010 om 13:34. |
|
|
|
|
|
#964 |
|
Banneling
|
Waar wachten die leraressen nog op om die bommen te leggen?
|
|
|
|
|
|
#965 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ofwel teken je het pedagogisch project voor akkoord ofwel zoek je een andere school. |
|
|
|
|
|
|
#966 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=961 Misschien wachten ze op zijn/haar 'zegen'?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#967 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij schrijft "Ah ja, dat is vanzelfsprekend, als men het niet eens is met de kledingvoorschriften op school, gaat men gewoon wat bommen leggen in trein of metro." |
|
|
|
|
|
|
#968 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#969 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#970 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#971 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
En jij doet het 24 uur op 24, 7 dagen op 7...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#972 |
|
Banneling
|
Acht jij het nodig om hier te komen zagen dat een ander zou zagen?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=687 |
|
|
|
|
|
#973 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...alsook dat eeuwige 'slachtoffergevoel'!
Laatst gewijzigd door SDX : 18 april 2010 om 15:04. |
|
|
|
|
|
|
#974 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vandaar waarschijnlijk je "Ah ja, dat is vanzelfsprekend, als men het niet eens is met de kledingvoorschriften op school, gaat men gewoon wat bommen leggen in trein of metro.". |
|
|
|
|
|
|
#975 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ten 2de mevrouw, vreemd dat U voor deze bewering/uitlating: Citaat:
Ik zeg nógmaals; Citaat:
...en als viaSanktus er niet van zou verschieten dat er eens een bom in de metro zou kunnen liggen, omwille van een 'kledingvoorschrift' in een school, stel ik me daar vragen bij - of het viaSanktus dan ook niet zou verschieten als ik bommen leg in trein of metro als ik in de moskee mijn schoenen niet MAG aanhouden, maar MOET uitdoen!?!
Laatst gewijzigd door SDX : 18 april 2010 om 15:15. |
|||
|
|
|
|
|
#976 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Jawel mevrouw, maar zulke idiote uitlatingen klasseer ik verticaal" Bedenk wel dat als je uitlatingen dus niet in beschouwing neemt; je andere dingen kan lezen dan wat er staat. Vandaar waarschijnlijk je "Ah ja, dat is vanzelfsprekend, als men het niet eens is met de kledingvoorschriften op school, gaat men gewoon wat bommen leggen in trein of metro." 2 Ik vraag dit enkel indien ik dit nodig acht. |
|
|
|
|
|
|
#977 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Herhaal het nu nog een keer of 100 en gooi er nog wat links en citaten tegenaan.
|
|
|
|
|
|
#978 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#979 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
...arm kind...
Ja, ik heb begrepen dat jij en Sanktus het normaal vinden dat er vroeg of laat in een of andere trein een bom gelegd wordt omwille van een 'kledingvoorschrift' en dat jullie daarna salonpolitici de schuld gaan/zouden/kunnen geven, degenen die de bommen leggen treffen natuurlijk geen schuld, want de 'haat' in 'extremistische' gemeenschappen wordt veroorzaakt door de 'salonpolitici'. De 'extremistische' gemeenschappen zijn 'slachtoffer' - what's new?
Laatst gewijzigd door SDX : 18 april 2010 om 15:49. |
|
|
|
|
|
#980 |
|
Banneling
|
|
|