![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en ja, dat is een betrekkelijk select groepje Laatst gewijzigd door Anna List : 19 april 2010 om 14:53. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Staatssecretaris
|
Ik heb niets tegen mannen met veel tattoo's, maar het is mijn "stijl" niet, zo simpel is dat. Vreemdelingen idem dito. Ik mag toch nog zelf kiezen met wie ik het NIET doe zeker! Of vind jij dat als iemand mij wil betalen dat ik dan geen "nee" meer mag zeggen en het met eender wie MOET doen? Ik ben geen gebruiksvoorwerp, ik ben een persoon met bepaalde voorkeuren, die ALTIJD het recht heeft om "nee" te zeggen, of dat nu gratis of betaald is.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 19 april 2010 om 14:56. |
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Banneling
|
Citaat:
jij 'verhuurt' je lichaam ... maar denkt wel boven de wet te staan qua discriminatie op basis van ras ? wat is het verschil met een vastgoedverhuurder ? ik denk dat je hier dingen neerpent die illegaal zijn Marijke ... ook jij mag me dunkt niet discrimineren op basis van ras |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Stel, ik maak een afspraak, ik kom toe, kleed me uit en vanaf het ogenblik dat je ziet dat mijn been vol tattoos staat, mag ik terug vertrekken?
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 19 april 2010 om 15:01. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Minister-President
|
Ja, misschien wel. Gewoon mijn broek opendoen en zeggen dat ik een ritssluitingfetsisjist ben of zo. En dan moet ik mijn shirt ook aanhouden, verdorie.
|
|
|
#167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
als jij én een pakweg Afrikaan bereid zijn de prijs te bepalen, na mag die Afrikaan toch niet gewoon geweigerd worden op basis van ras ? m.i. zal Marijke een andere reden moeten verzinnen om niet vervolgd te kunnen worden door het CGKR. |
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ge gaat er nog een zaak aan doen, aan uw tattoes |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nu zie ik het nog niet gebeuren dat een of andere afgewezen klant hiervoor klacht zou indienen of bij het CGKR zou gaan klagen (het CGKR vervolgt niet). Maar ik ben wel in mijn getattoëerd gat gebeten, hoor.
|
|
|
|
#170 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
IEDEREEN heeft het recht om nee te zeggen als het om sex gaat, gratis of betalend, dat maakt niets uit. Gedwongen sex is ALTIJD verkrachting.
|
|
|
|
#172 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#173 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 19 april 2010 om 15:11. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wanneer jij betalend klanten ontvangt, lijkt het me zo dat, ook jij, niet mag discrimineren op basis van ras (als ik u was : ik hield het op 'ge zijt mijn type niet' zonder verdere verklaring) want uiteindelijk, bvb een kamer verhuren in uw eigen huis is ook tamelijk ingrijpend op privacyvlak, en ook daar zou je niemand meer mogen weigeren op basis van ras ... |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar eventjes serieus nu: je zou dus je alom geroemde sekshonger afgeremd zien gewoon omdat er een paar dingen op mijn been en arm staan??
|
|
|
|
#176 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#177 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#178 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar ik raad je ten stelligste aan je 'voorkeuren' niet a priori op je site en dergelijke te zeggen (genre: slechts voor niet-getattoeërde blanken). Dan riskeer je hommeles.
|
|
|
|
#179 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Wat tattoos betreft, als dat er enkele zijn, ok, maar een man of vrouw die van zijn of haar lichaam een mannekesblad heeft gemaakt, sorry, daar knap ik op af. En dat is mijn goed recht. Zoals dat lief van die man van Sandra Bullock, een mooi meisje en ik ben bi, maar met de deze NOOIT!
|
|
|
|
#180 |
|
Banneling
|
|
|
|
|