![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 20 april 2010 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de paus weet wel beter. Daarom heeft Johannes-Paulus II zijn verontschuldigingen ook aangeboden voor het leed dat door zijn kerk de indianen is aangedaan gedurende vele, vele eeuwen. Overal waar de katholieke kerk passeerde vroeger, was het één grote slachtpartij en onderdrukking. D�*t noem ik pas goddeloosheid. Laatst gewijzigd door system : 20 april 2010 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij één goede reden waarom ik die "gods-verhaaltjes" (want meer is het niet) zou moeten geloven.
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Ik ben bezig met het geboortecijfer te verhogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() oei dat belooft niets goed, zoiets oproepen.
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() 1 reden? Alleen al omdat het OOK niet zo logisch is dat je denkt dat het heelal spontaan en plotseling uit niets ontstaan is, maar toch werkt volgens natuurwetten en zomaar puur toevallig intelligent leven voortbracht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Als je nadenkt kan iets toch niet ontstaan zonder eerste verwekker. Intelligent leven kan toch niet toevallig ontstaan. Het is een mysterie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op het eind zeg je "het is een mysterie" maar je begint met Creationisme ![]() Intelligent leven ontstaat niet plotseling, het begint , per toeval, onder de juiste omstandigheden, op één of meerdere planeten in de melkweg, bij de oersoep... Het, wat na mijn dood sprookje, is een bijproduct van het ego dat op zijn beurt onstond door het samenleven in grote(re) groepen. Afval dus... Uit de sterren ben je geboren, naar de sterren zul je terug gaan : http://www.youtube.com/watch?v=C5MHKgHHIH0 Laatst gewijzigd door Cdude : 21 april 2010 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Is creationisme niet dat men de schepping in 6dagen neemt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 21 april 2010 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() WEl dan ben ik een creationist omdat ik geloof dat het universum geschapen is met een bedoeling. De evolutie ontkracht ik echter niet.
Gelukkig dat een genie als u mij erop wijst dat ik google moet gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is dit nog steeds "42" Laatst gewijzigd door Cdude : 21 april 2010 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben een paar tienduizend celibatairen die staan te springen om los te gehen....
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk...
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja hoor, op een mooie dag dacht god : "laat ik vandaag maar eens een universum scheppen, het is er het weer voor".
![]() |
#120 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De laagste kost wordt gerapporteerd in Brazilie: 0.12 - 0.37$/m^3 (alleen productie, zonder distributie-kost.) Hoe ze dat doen lees je hier: Desalination by reverse osmosis En aangezien de energie-kost van een paar Kwh per m^3 nog omlaag kan, geraak je met een paar extra kerncentrales al heel ver. In vele landen die vandaag te weinig drinkwater hebben, is er teveel zon, en dan komt ook zonne-energie in aanmerking. Technisch is er geen enkele reden waarom niet alle mensen over een aanvaardbare hoeveelheid drinkwater zouden kunnen beschikken. Laatst gewijzigd door fonne : 21 april 2010 om 22:40. |
|||
![]() |
![]() |