![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Met het faciliteren van islam, gooi je ál die vrijheden gewoon weg, in de prullenbak, daar in islam de begrippen; vrije meningsuiting, godsdienstvrijheid niet eens bestaan, je hoeft je blik enkel maar te richten op die islamitische paradijsjes waar iedereen zo vrij en vrolijk kan en mag rondlopen hoe men wil, mag doen en laten en zeggen wat men wil! Dit heeft niets maar dan ook niets met haat te maken, maar met 'het willen behouden van de vrijheden die we hebben' en NIET willen weggooien/verliezen aan een intolerante haatideologie waar géén van al die vrijheden bestaan waar U zo voor strijdt - trouwens; die strijd �*s al gestreden en hoeft niet opnieuw gestreden te worden, blijkt met het binnenhalen van een discriminerende ideologie dat we die strijd opnieuw zullen moeten gaan overdoen - om onze bestreden vrijheden te vrijwaren van intolerantie - U komt gewoon op voor die intolerantie, apartheid, discriminatie, U strijdt voor vrijheden die iederéén hier al lang heeft, maar die ons niet gegund worden eens degenen waar U zo voor strijdt, het voor het zeggen hebben! Citaat:
Ik trok jouw logica door!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|||
|
|
|
|
|
#1102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(De laatste woorden van de Chevalier de la Barre waren typisch voor de 19-jarige jongeman: “Ik had nooit gedacht dat men voor zo iets pietluttigs een eerbiedwaardig man ter dood zou brengen.” Zijn as werd ter hoogte van het befaamde kruisbeeld in de Somme gegooid. Thans staat er op de brug een monument met als inscriptie: "En commémoration du martyre du Chevalier de la Barre, supplicié a Abbeville le 1 juillet 1766, �* l'age de 19 ans, pour avoir omis de saluer une procession".) http://nl.wikipedia.org/wiki/Chevalier_de_La_Barre Mooie gelovige BENDE BANDIETEN |
|
|
|
|
|
|
#1103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga sowieso nergens de meubels herschikken, ik pas me aan aan de gastvrouw of -heer!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#1104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1105 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En jij ziet niet in; dat we met dit verbod onze vrije meningsuiting inperken. |
|
|
|
|
|
|
#1108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk worden er, met zo'n verbod, wel degelijk 'onze' vrijheden ingeperkt, ik heb dan ook nooit om zo'n verbod gepleit, in feite is het een grote schande dat er zo'n verbod moet zijn, elk mens die een werkende hersencel in zn hoofd heeft, past zich aan aan de gangbare waarden en normen van het land waarheen hij/zij verhuist, enkel uit elementaire beleefdheid alleen al zorg je er voor dat je de plaatselijke gebruiken en etiquette van het land waar je heengaat, naleeft. Er zijn in het verleden ook nooit zulke verboden geweest, die waren blijkbaar niet nodig (voor elke andere groep immigranten), er kon - in het verleden - blijkbaar wél aangepast worden aan de leidcultuur. "Si fueris Romae..." Nóg maar een keer!
|
|
|
|
|
|
|
#1110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vreemd, want de koraan is 1 grote oproep/aanzetten tot racisme, intolerantie, apartheid, discriminatie engazomaardoor...
|
|
|
|
|
|
#1111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik leef ook niet alle gebruiken en etiquette van mijn land na. Ik pas me ook niet aan aan de leidcultuur. Ik pas zelfs voor sommige normen en waarden die opgang maken. Maar ik ben blij dat je inziet dat wij met dit verbod onze eigen vrijheden inperken. Laatst gewijzigd door artisjok : 21 april 2010 om 18:40. |
|
|
|
|
|
|
#1112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1113 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1114 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een islam die staat voor; discriminatie, intolerantie, ongelijkheid, apartheid, de wereld voor allah en nog meer van dat fraais - �*s wel degelijk tégen onze normen, waarden, gebruiken, elementaire beleefdheid, etiquette, is tégen álles waar onze voorouders hebben gestreden! Citaat:
Eerlijk gezegd heb ik vaak gedacht dat U zich waarschijnlijk véél beter zou voelen in een of ander islamitisch paradijs, daar kan U naar hartelust opkomen voor de 'rechten' van de mohammedanen, ze hebben het nodig! Citaat:
Citaat:
Inderdaad verliezen we steeds meer en meer van onze verworven vrijheden, gaan er steeds meer regeltjes, ver- en geboden komen - met dank aan .. de door U zo geprezen onaangepasten die er voor gezorgd hebben dat er voor elk wissewasje een duidelijke regel moet komen, terwijl wij hier al eeuwen weten wat wel en niet hoort, spoelen er bij ons steeds meer hordes onaangepasten aan die menen het voor het zeggen te hebben en hun intolerantie willen komen opdringen, die onze vrijheden en democratie misbruiken om hun wetten op te komen leggen - met als gevolg; steeds meer regeltjes. Ik herhaal het nogmaals artisjok, we g�*�*n steeds meer verworven vrijheden verliezen/inboeten - met dank aan degenen die U zo hardnekkig blijft de hand boven het hoofd houden! Dat is in - ieder geval voor mij - géén reden tot blijdschap!
|
||||
|
|
|
|
|
#1115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sterk argument, daar kan ik écht niet tegenop, hebt U er zo nog meer?
|
|
|
|
|
|
#1116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of blijft U steken in Uw fabelachtige argumenten zoals; "zeveraar" ?
|
|
|
|
|
|
|
#1117 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
. Citaat:
Als jij die vrijheid wil opgeven; is dit enkel te danken aan jezelf. |
||||||
|
|
|
|
|
#1118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat betekend omgedraaid ? Dwz wederzijds respect , iemand een verbod opleggen na XXX aantal jaren is geen respect tonen . Perfecte leraars ontslagen omwille van een hoofddoek ....? Het is een domme pestwet en deze is er gekomen uit rechts poppulisme niet meer niet minder .... Hebt u moslims in uw familie of vriendenkring ? Waarschijnlijk niet .... uw kennis is dus louter gekomen uit ....??? Fabelachtig is wat jij steeds tracht neer te pennen "meubels herschikken " ???? Ons geloof is ok voor u ? Pedokerken en priesters , volgens uw gedachtengang zouden alle priesters enz... pedo's zijn .... is dit zo ? Is elke katholiek een pedo? Domme stelling niet ..... even dom als uw stelling . Laatst gewijzigd door Wisord : 21 april 2010 om 19:14. |
|
|
|
|
|
|
#1119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus leraars die zich niet aan de schoolregels houden zijn volgens u dus perfecte leraars ? Wat is het volgende, bepaalde lessen niet willen geven ?
|
|
|
|
|
|
#1120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Regels die ontworpen zijn om mensen in hun persoonlijke vrijheid te beperken zijn in mijn ogen pestregels. Wat is het volgende een verbod op lang haar bij mannen ? |
|
|
|
|