![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1121 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De protestanten, niet de katholieken.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#1122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1124 |
|
Banneling
|
Ik weet niet welke criteria jij vooropstelt om een leraar goed tot perfect te noemen; maar voor mij telt in de eerste plaats het lesgeven.
|
|
|
|
|
|
#1125 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand een zeveraar noemen omdat je zijn/haar argumenten niet kunt weerleggen ... sterk. Laatst gewijzigd door daiwa : 21 april 2010 om 20:17. |
|
|
|
|
|
#1128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vrijheid van, is vrijheid van hé. Aangezien ze niet vrij zijn van, bestaat vrijheid van, niet. Hoe hard gij nu ook zoals een duiveltje in een wijwatervat rondspartelt om toch maar uw gelijk te krijgen, het zal u niet helpen want ge hebt geen gelijk. Vrijheid van menigsuiting is onbestaande zoals tevens vrijheid van geloof onbestaande is. Vandaar dat men bepaalde geloofsorganiaties als aanvaard beschouwt en andere bestempeld als sekten. Niet iedereen is dus vrij van geloof en niet iedereen is vrij van zijn mening te uiten. Je mag bepaalde meningen wel hebben maar daarom nog niet uiten. Bvb mag je van mening zijn dat er overdreven wordt inzake de vergassingen die er hebben plaatsgevonden maar je mag die mening niet uiten of ge krijgt prompt een boete van 10000 euro aan uw kloten. Is nog maar onlangs voorgevallen.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2010 om 20:21. |
|
|
|
|
|
#1129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1131 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1132 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze 2 (twee) zinnen horen samen!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U beseft het enkel niet! Citaat:
Tegen beter weten in had ik beter van U verwacht! Ik dácht enkel dat U zich daar beter zou voelen om de 'rechten' van de mohammedanen te bepleiten, zij hebben het nodig - daarginds! Citaat:
. Citaat:
Citaat:
Ik zal letterlijk én figuurlijk blijven vechten om die vrijheden te behouden en heringevoerde intolerantie, discriminatie, apartheid, achterlijkheid, religieuze waanzin, barbaarsheid, die U faciliteert en de hand boven het hoofd houdt, tegen te gaan! Áls we moeten inleveren op onze bevochten vrijheden is het te danken aan mensen zoals U en Uw protegees!!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|||||||
|
|
|
|
|
#1133 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens, Sjokske, het MAG gewoon niet. Die moeten zich gewoon aan de regeltjes houden, ze wisten hoe het daar aan toe ging, als ze daar begonnen werken. Als hun dit niet aanstond, moesten die daar niet solliciteren. Men zou die twee leraressen moeten aanklagen wegens contractbreuk, en zware proffesionele fout. Gewoon buitenzetten is niet streng genoeg. |
|
|
|
|
|
|
#1135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit betekent niet dat er geen vrijheid van meningsuiting bestaat. |
|
|
|
|
|
|
#1136 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
You tell me...
Citaat:
Wél wil 'onderscheiden' worden - en dát was nou nét de bedoeling - en dát getuigt nu ook niet meteen van veel respect naar anderen toe! Citaat:
Ons klimaat - en zeker niet binnenskamers - vereist geen hoofddoeken - de enige reden - nogmaals - van het dragen er van is; zich onderscheiden - getuigt niet van respect voor anderen! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||||||||
|
|
|
|
|
#1137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1138 | |||||||
|
Banneling
|
Tegen het dragen van een hoofdoek op zich; als uiting van "ik ben Moslim" heb je dus niets.
Citaat:
Maar hoeveel interpretaties heb je per Heilig boek? Citaat:
Citaat:
Gezien de pleidooien hier; is het hier ook erg nodig. Citaat:
Verplicht middels sociale druk; nog geen klein beetje. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#1139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=artisjok;470602
Dus als ik niet alle gebruiken en etiquette van mijn land naleef; als ik me niet aanpas aan de leidcultuur; laat ik me naar de slachtbank leiden.[/QUOTE] Nee, als je problemen hebt met te leven naar de normen van onze maatschappij alloceren ze u. Deze voormiddag nog maar net voorgevallen op de rechtbank. Uitspraak van de rechter. Was natuurlijk een blanke die daarvoor geccoloceerd werd. Voor allochtonen hebben ze kennelijk niet genoeg plaats. Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2010 om 21:24. |
|
|
|
|
|
#1140 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Kijk even om je heen, bekijk de wereld en alle rottigheid die er voorkomt door mensenhanden, welke 'god' die almachtig en alwetend is, zou dat toelaten, welke god zou zijn 'schepping', zijn 'creatie' zó naar de vaantjes willen zien laten gaan door ons stervelingen, aardwormen die we zijn en god's creatie naar de verdoemenis helpen, komaan. Maar om op je vraag te beantwoorden; de bijbel is een boek, geschreven door mensen die weliswaar beweerden door god geïnspireerd te zijn, het OT is veeleer het verhaal van het Joodse volk, het NT is het verhaal van Jezus, die liefde, naastenliefde en de liefde van zijn god kwam brengen, zijn ultieme offer aan de mensheid was, zichzelf laten doden vóór de gehele mensheid. De koran daarentegen, beweert van zichzelf het enige, echte woord van god/allah te zijn, het 'onveranderbare' woord van god/allah, de 'wetten' van allah die via een engel neergedwarreld zijn naar de moh. Géén interpretatie mogelijk, géén enkel letter die ooit veranderd mág worden, het is bovendien in de gebiedende wijze geschreven en geldt voor álle mensen en álle tijden, óók het voorbeeld van de profeet dient nagevolgd te worden door álle mensen en geldt voor altijd - hmmm fraai voorbeeld trouwens, vergelijk de levenswandel van beiden (Jezus versus mohammed-->zelfde raad gaf ik de wisord reeds) Citaat:
Je loopt als een schaap mee in de poco-kudde, het wordt ons dagdagelijks door de strot geramd en jij slikt het, dat is wat de poco-meute graag ziet, jij gaat daarin mee, ik niet, ik vecht tégen de stroom! Citaat:
'Hier' is het helemáál niet nodig, iedereen heeft dezelfde rechten én plichten, sommigen vergeten die plichten al eens, verdediging van hun rechten is totaal niet nodig, jij bent eigenlijk (samen met heel de poco-meute) de échte racist, jij & Cº ziet hen als onmondige kinderen die niet voor zichzelf kunnen opkomen en bij de hand moeten genomen worden, jij & Cº behandelt hen neerbuigend en als minderwaardig omdat jullie denken dat ze niet voor zichzelf kunnen opkomen, vergis je niet, ze kunnen dat best, beter dan jij ooit zou kunnen, is het niet met 'vragen', dan wordt het wel 'geëist'! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wens mezelf een kort leven toe, het zal mijn tijd wel duren en ik laat niemand na, dus maakt het voor mij eigenlijk niet zo veel uit, je zou eigenlijk kunnen stellen dat ik vecht om onze vrijheden te behouden voor 'jouw' kinderen, in de hoop dat zij nooit, maar dan ook nooit onder islamitisch juk hoeven te leven. Het ene religieuze juk hebben onze voorouders, grootouders en sommigen van ons hun ouders afgeworpen, dat juk vervangen door 1 dat zelfs tigmaal erger is is géén optie! Citaat:
|
||||||||
|
|
|