![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op de site waar ik naar verwees staat wél harde data. # geschatte kankerdoden tengevolgen van Nagasaki/Hirosjima: ongeveer 1.900 http://www.rerf.or.jp/general/qa_e/qa2.html # gevolgen op nageslacht van overlevenden geen gevolgen vastgesteld. http://www.rerf.or.jp/general/qa_e/qa7.html De huidige generatie atoombommen zouden natuurlijk waarschijnlijk veel ergere gevolgen hebben dan die van 45, maar ik kan met de beste wil van de wereld van die van 45 geen ergere misdaad maken dan van de conventionele bombardementen. If anything vind ik de conventionele bombardementen veel erger. Van de atoombom staat tenminste nog vast dat ze miljoenen levens gered hebben door de capitulatie van Japan. Van de conventionele bombardementen staat enkel vast dat ze honderdduizenden burgers gedood hebben, maar van een directe relatie met de capitulatie van Nazi Duitsland is geen sprake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw probabiliteiten zijn fantasie. Ik doe geen uitspraak over of Iran een reële dreiging is voor Israel of niet. Ik zeg wel dat als de Israeli de kans nog maar op 0,1% schatten dat Iran hen zou aanvallen met nucleaire wapens de enige rationele keuze is die hun rest om te proberen te verhinderen dat het ooit zover komt. Zelfs als Israel niet gelooft in een directe nucleaire aanval. (I.e. 100% zeker is dat dat niet gebeurt) Hebben ze dan ook 100% zekerheid dat Iran de nucleaire technologie niet aan bvb terroristen zou leveren die alsnog Isaël aanvallen? Bekijk de zaken eens vanuit Israëlische bril, ipv uit een fantasiebril die de Israeli niet dragen. Het is makkelijk om vanuit België te zeggen dat de Israeli die 0,1% risico of whatever maar moeten nemen. Worst case wordt het midden-oosten een nucleaire woestenij, wat uw kouwe kleren niet raakt. Maar als je in Tel Aviv zou wonen zou je daar waarschijnlijk toch iets anders over denken niet? Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 21 april 2010 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is een achterlijke redenering. Welke wereld is de beste? Degene gedomineerd door de VS, of degene waarin de VS, Nazi-Duitsland en het Japan van WO II de macht delen? Gaat u nu als overtuigd aanhanger van 'multi-polair is per definitie beter' uw mening mogelijk toch eens moeten herzien? We kunnen van mening verschillen over de aard van de opkomende 'polen', dat zou ik nog kunnen begrijpen. Maar beweren dat multi-polair sowieso beter is, is onzin. Hopelijk ziet u dat zelf nu ook in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een verkeerde interpretatie van iemand die zegt te geloven in een sterke en niet democratische staat. Tussen ons twee bent u de anti-westerling en ik degene die de waarden van dat westen verdedig in tijden waarin die waarden met de voeten getreden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De situatie van Israel en die van pakweg de VS of Rusland tijdens de Koude Oorlog is wel lichtjes verschillend niet? Sorry maar Israel mag dan volgens u het recht wel niet hebben om preventief te handelen, vanuit hun standpunt kan ik dat wel perfect begrijpen. Het is ook niet bepaald zo dat Iran veel moeite doet om Israel gerust te stellen nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Waarom zou men de agressor moeten geruststellen? Ze schreewen al van in 2004 dat ze bijna nukes hebben om hen van de kaart te vegen. Alsof zulke leugens na 7 jaren herhalen plots waarheid zou worden.
Laatst gewijzigd door Zyklon B : 21 april 2010 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() De motivaties voor een oorlog zouden in ieder geval zuiver zijn en gij doet meer dan zogenaamd het internationaal recht verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even zuiver zoals die van Hitler dat waren.