![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn ATARI 1040 kon je rechtstreeks (FM) op TV aansluiten EN had een MIDI INTERFACE ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit hoofdstuk sluit ik af. Eén ding. Ik heb spijt dat ik mijn tweehonderd Amiga-diskettes heb geformatteerd. Die games waren verslavend. Groetjes. btw: uw atari. die was toch niet zo echt veel beter hé ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 22 april 2010 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al mijn synths kon ik er mee sturen en settings opslaan. En zelfs een HELE seconde geluid genereren met een fractal generator. Jaja (zwijgt over die games... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw Atari of Amiga. Het zal ons een worst wezen. Punt is dat het geen grond is om te gaan discussiëren met wie pas superslim is afgestudeerd. Voorbijgestreefd .... Nogmaals: Wie zich wilt beschermen op het net gebruikt best een antivirussoftware. Zelfs de gratisse is een goei. |
|
![]() |
![]() |