![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() ![]() AMSTERDAM - Ook katholieke nonnen hebben zich aan kinderen vergrepen. Dat meldt het NRC Handelsblad. Op de redactie van de krant en van de Wereldomroep hebben zich sinds eind februari 29 misbruikte vrouwen gemeld. Tien van hen zeggen dat ze door een priester zijn misbruikt. De andere vrouwen zeggen misbruikt te zijn door nonnen. Het klimaat in kindertehuizen van zusterordes zou volgens getuigen 'hardvochtig' zijn geweest. Bruut geweld en vernederingen zouden hiervan het gevolg zijn geweest. Bij een weeshuis in Sittard zou een kind door twee nonnen in de houdgreep zijn genomen toen het weigerde havermoutpap te eten. Toen de pap naar buiten kwam, werd het kind gedwongen haar eigen braaksel op te eten. http://www.telegraaf.nl/binnenland/6..._nonnen__.html
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 22 april 2010 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat is de meerwaarde van de foto's bij je artikels?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Dat weet ik niet, mogelijk dat het daardoor beter tot de verbeelding spreekt waar het precies over gaat.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Ik moet mij aansluiten bij ArjanD wat betreft de afbeeldingen. Een tekst gevuld met afbeeldingen is altijd beter. Als ik heel lange teksten schrijf waarin ik iets moet uitleggen dan probeer ik er ook veel afbeeldingen in te steken
![]() Maar dat terzijde. Het blijft uiteindelijk maar een klein tekstje over nonnen, hollandse dan nog wel.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 22 april 2010 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn alle nonnen schuldig?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze foto's geven geen meerwaarde of verduidelijking aan het artikel. Zie ook reactie SDX. Persoonlijk vind ik ze beetje "betuttelend" Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet doen jongen, ik ben gewoon een onbenullig oninteressant islambashertje, kan niet tippen aan jouw hoogstaande bijdragen en 'geeducteerde' persoonlijkheid. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Uw geloofwaardigheid is hierbij in ieder geval marginaal gestegen.
Laatst gewijzigd door Zyklon B : 22 april 2010 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, jij doet dat liever bij anderen blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Álle moslims; NEE, ze zijn zelf slachtoffer! Doe jij trouwens ook maar eens af en toe aan zelfreflectie, kan geen kwaad!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 april 2010 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem het gerust verder op voor leden van een criminele organisatie die anderen misbruiken, al dan niet sexueel. Heb je de CIA een proces aangedaan voor het verspreiden van honderduizenden korans? Bekijk dat even en laat me je aangepaste mening weten inzake schuldig en slachtoffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mahjah, jij bent ook een 'geeducteerd' mens eh? ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |