![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat ge zegt slaat op minder dan niks, ge doet niet eens moeite om een deftige repliek te geven. Voor Grievous hetzelfde. Van mensen die al zo lang op dit forum zitten verwacht men toch iets hogere capaciteiten me dunkt. Nuja, joden vechten ook hun eigen oorlogen niet uit, dus er zal ook wel een reden zitten achter jullie laksheid. Waarmee creëer ik trouwens een sfeer van verdachtheid? Door vragen te stellen? Trek ik de holocaust in twijfel door het verdacht te vinden dat hij veel beter gedocumenteerd is dan EENDER welke andere genocide? Ik vind mensen zoals u het grootste gevaar. Véél te tevreden met de toestand van nu en geen vragen stellen omdat uw luie kont het goed heeft. Als gij en ik anno '40 leefden, zou gij de SSer geweest zijn, en was ik diegene die door u geëxecuteerd werd omdat ik het systeem in twijfel trok en u een leugenachtige hypocriet vind omdat ge om het even welke pro-zionistische onzin opzwelgt die u voorgeschoteld wordt. ELK systeem moet in twijfel getrokken worden, en dat doet gij enkel bij alles wat niet in uw denkwijze, waarin gij het goed hebt, past. Een decadent zwijn zijt ge, samen met de rest die er hier zoals u over denkt. Samen wentelen in de modder van anderen.
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 26 april 2010 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De enige nazis op dit moment zijn jij en alle anderen die het nodig vinden om elke genocide te minimaliseren zodat de Holocaust er als de meest mensonwaardige uitkomt. DAT noem ik negationisme.
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je de iets in perspectief plaatst je de rest goed praat. Joden hebben niet het monoplie op lijden, ook al proberen ze wel ERG hard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() Europahater: Banneling
Weggezuiverd blijkbaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tot het banier waaronder ze het doen een hakenkruis draagt en het vervolgde volk geen palestijnen maar joden zijn zeker. Blijf het maar keer op keer omzeilen door nooit in te gaan op de kwestie, maar ge blijft één van de dikste hersenloze racisten die ik reeds op dit forum ben tegengekomen, puur uit principe.
![]() |
#371 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En dat terwijl ik hier de Nazi zou zijn, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
![]() |
#372 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nazisme = o.a. het streven naar een eigen onafhankelijke staat door de Duitsers. Ook niks tegen in te brengen?
![]() |
#379 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Uw extremisme is anders al geloofwaardig van de dag dat ik voor het eerst een paar posts van u opmerkte.
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() Gegeven het feit dat die staat als bestond,is dit lachwekkend.Tegen het verenigen van alle duitsers in één staat was natuurlijk niets in te brengen.
Laatst gewijzigd door grievous : 26 april 2010 om 11:33. |
![]() |
![]() |