![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie materialisme als een trend, NIET als 'waarden en normen' of 'verworven vrijheid'.
Citaat:
Heeft iedereen dan niet 'dezelfde' vrijheid van mening volgens jou, de ene minder dan de ander, de groep waar jij steeds voor op de barricades gaat staan, voor in de bres springt, heb jij het gevoel dat de vrije mening van die groep beperkt wordt op een of andere manier?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1262 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij was het die meende om mijn antwoord te moeten splitsen in aparte zinnen; en dan begrijp je het niet meer goed. http://forum.politics.be/showthread....63#post4705763 http://forum.politics.be/showthread....85#post4705785 |
|
|
|
|
|
|
#1263 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
BZN hield een waardenpeiling. Degene die meeste zorgen baart is het materialisme. http://forum.politics.be/showthread.php?t=137485 Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...Je hoeft overigens niet zo'n neerbuigend toontje aan te slaan met je; "..en dan begrijp je het niet meer goed.", want in de 21ste eeuw in een kennismaatschappij waar informatie vinden of opzoeken (over om het even wat 'iemand' niet zou begrijpen) een fluitje van een cent is, denk jij slim of superieur te zijn met je telkens weerkerende; "...en dan begrijp je het niet meer goed", siert je niet hoor!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zodoende verliezen 'wij' óók steeds meer - door 'onze' voorouders - verworven 'rechten & vrijheden' door álle religieuze en levensbeschouwelijke symbolen' te verbieden
|
|
|
|
|
|
|
#1266 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wens ze helemaal niet te volgen. Maar ze horen wel tot de normen en waarden van onze maatschappij tegenwoordig. Citaat:
Dit is wel een neerbuigend toontje "dát weet ondertussen het kleinste kind" post 1227 "Wat zijn 'geeducteerde' mensen, hoort U daar bij? "maar probeer de pocomeute dáár maar eens van te overtuigen." post 1173 en http://forum.politics.be/showthread....63#post4389863 |
||
|
|
|
|
|
#1267 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#1268 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dát bedoelde ik dan ook helemaal niet toen ik vroeg welke 'waarden & normen' U dan zoal niet wenst na te volgen, dat U die 'trend' niet navolgt is lovenswaardig, ik volg dat ook niet na en zie het dus ook niet als; 'waarden & normen'. Iets in mij zegt dat U best wist dat ik dat niet bedoelde en wat ik wél bedoelde! Citaat:
-Dat ik 'materialisme & schoonheidsideaal' niet zie als 'waarden & normen'? -Dat ik een totaalverbod op 'religieuze & levensbeschouwelijke symbolen' wél zie als een inperking van 'onze' verworven vrijheden, maar enkel een hoofddoekverbod niet? Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#1269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En terecht dat gij u diep schaamt, alleen zou het voor een andere rede moeten zijn, dat ge als mens zo idioot kunt zijn om uw leven te laten leiden door een grote hoop onzin in pakskes. Iedem als geloof echten aan koffieprutkijken, het breken van een spiegel, het onder een ladder door lopen, kaart leggen, het zoenen van kruisjes en ga zo maar verder. En dat allemaal in het jaar 2010, nog echte een middeleeuws gedrag, zo zot als moeder snepkes.
Laatst gewijzigd door Garry : 26 april 2010 om 18:24. |
|
|
|
|
|
#1270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voil�* ja, een inperking van 'onze verworven vrijheden & rechten', voor iedereen, dóór een (1) groep onaangepasten die geen enkele notie hebben van etiquette & elementaire beleefdheid, zoniet zou er nooit zo'n verbod nodig geweest of gekomen zijn!
Laatst gewijzigd door SDX : 26 april 2010 om 18:29. |
|
|
|
|
|
#1271 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nog erger het geloven in een bende leugenaars en profiteurs "politiekers in belgie". |
|
|
|
|
|
|
#1272 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
BZN hield een waardenpeiling. Degene die meeste zorgen baart is het materialisme. http://forum.politics.be/showthread.php?t=137485 Citaat:
Citaat:
Wat is jouw interpretatie? |
|||
|
|
|
|
|
#1273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
kan best wezen dat het zo genoemd wordt, positief dat het zorgen baart bij de meeste ondervraagden. Betekent echter niet dat ik het moet zien als; 'waarden & normen' en al zeker niet zo bedoelde!
|
|
|
|
|
|
|
#1274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1275 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn beste. Aanschouw het niet als beledigend. Weet dat onze soort slechts het mensDOM is DOM DOM DOM. Anders is het met de dieren, het dierenRIJK/ Mensdom - Koninkrijk/Mensdom -
Keizerrijk/ Mensdom - Plantenrijk/Mensdom. Naar het schijnt is dit tengevolge van de verscheidenheid. Ja, dat zal het zijn. Er zijn veel meer keizerrijken dan mensensoorten hé. |
|
|
|
|
|
#1277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit is een origineel foefke. Blijkbaar durf je er niet meer voor uitkomen wat je drijft bij dit taalgebruik. Moedig. |
|
|
|
|
|
|
#1278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar goed, je bedoeld natuurlijk mijn naar jou normen onbetaamt taalgebruik. Je voelt je in je kruis genomen bij het te verwerken krijgen van uitdrukkingen zoals kopvod, kiekens, jaloerse bokken enz. (kopvod:Vodden zijn doeken zoals ook poetsvodden doeken zijn, poetsdoeken, doeken of vodden om mee te poetsen. Hoofd doeken, vodden of doeken om het hoofd mee af te dekken. Snotvod: wanneer ik een vod aanwend om mijn snot mee af te vegen is dat een snotvod. Wanneer ik die ook gebruik om mee te nemen in mijn zak, dan is dat een zakdoek. Met andere woorden, ik kan een bedlaken gebruiken om mijn snot mee af te vegen, maar ik kan dat niet gebruiken als zakdoek omdat dat daar veel te groot voor is of mijn zakken te klein. Dus als kop een correct synoniem is voor hoofd en vod voor doek dan is kopvod een correct synoniem voor hoofddoek. Al deze benamingen zijn niet meer dan normaal correcte woorden, of je er nu aanstoot aan neemt of niet. Woorden zoals alle andere. Of ze al dan niet beledigend zijn wordt bepaald door wie ze beledigend vind, meestal de gene die er mee bedoeld wordt. bvb. Wanneer ik de bezoeker van prostituees een hoerenloper noem, en hij vindt dit beledigend, moet hij maar zien dat hij geen hoerenloper is hé. |
|
|
|
|
|
|
#1279 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|