![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er al een of ander reactie van de NV-A sinds ze gisteren eens van het cordon hebben mogen proeven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met de federale in 2007, waar het kartel nog niet gebroken was? of met de Vlaamse uit 2009?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vlaanderen: VB kruipt weer lichtjes omhoog. 15-20% N.VA gaat heel wat wat vooruit. Worden de grootste partij in VL 30%+ O.VLD lichtjes achteruit SP.a lichtjes achteruit CD&V krijgt op zijn donder LDD haalt 5%+ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
VB haalt nauwelijks 15% (dan spring ik een gat in de lucht) NVA 22% LDD 5% De rest boekt een enrome overwinning door slechts een paar percenten achteruit te gaan.
![]() |
![]() |
#286 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom zou dat zo zijn in Vlaanderen? Wat zijn de scores van de sossen de laatste verkiezingen? Vlaanderen stemt al sinds jaar en dag rechts en centrum. Het zou me verbazen moesten ze nu terug naar links opschuiven, louter omdat de sossen in de oppositie zitten. Er is keuze genoeg: CD&V, N-VA, Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eventjes mijn voorspelling geven.
Ik zeg er wel bij dat het zeer moeilijk is om dat nu al te voorspellen, vermits er nog heel wat kan gebeuren op die 40 dagen. Naar mijn mening gaat dit weer een vuile campagne worden, en gaat de media nu onophoudelijk een psychologische oorlog voeren tegen alles wat Vlaamsgezind is. VRT en De Standaard zijn alweer goed bezig : ze maken er een premierskeuze van, en insinueren dat een Bart Dewever langs Waalse kant inbuvable is, dus wordt het Di Rupo of Thyssen (verborgen boodschap : "stem meer voor CD&V of ge krijgt Di Rupo in de plaats). Benieuwd hoeveel Vlamingen daar inlopen. Ik gok erop dat er dat niet teveel doen. Dan zie ik in mijn lichtjes troebele glazen bol : NV-A : 35% VLD : 16% CD&V : 14% Vlaams Belang : 12% SP.a : 10% Lijst Dedecker : 7% Groen! : 5% den overschot (BUB en dergelijke) : 1% En na de verkiezingen kunnen dan LDD en Vlaams Belang de verkiezingen aanvechten. De Franstaligen roepen NON! tegen al die "extremisten", en de Vlamingen weigeren een regering waarin ze geen meerderheid langs Vlaamse kant hebben. L' élargissement blijkt niet die van Brussel te zijn, maar die van de Vlaamsgezinde partijen. België wordt nog onbestuurbaardigerderderder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() Gaat lachen worden
![]() nie grijs maar klets van de misere in zijn partijtje , Annemans zag er gisteren ook niet zo fris uit net als Bruno ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de machtsverhoudingen in dit land. Laat ons vertrekken van de laatste verkiezingen in 2009 als uitgangsbasis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N.VA ---> naar meer dan 30%...... U gelooft dat zelf toch niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen horen rechts alleen jammeren over Walen, Franstalige Brusselaars, Islamieten en andere vreemdelingen. Een hoop gejammer maar geen concrete oplossingen. De mensen gaan dat moe worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Minister-President
|
![]() 35% voor de N-VA lijkt me een beetje met de haren getrokken. 't Mag gerust van mij, hoor, maar het lijkt me een beetje te optimistisch.
![]() |
#300 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |