Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2010, 15:19   #2361
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Dus ja, hier mee zei ge eigenlijk wél "blanken doen niks verkeerd, bruinen plegen criminele feiten".

Mijn karakter houd mij tegen om nutteloze dingen te doen, zoals blijven kat en muis spelen met volk zoals gij.
En wat voor volk bedoel je hiermee? Mensen die iets tegen allochtonen criminelen hebben?

Laatst gewijzigd door illwill : 1 mei 2010 om 15:20.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2010, 16:54   #2362
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn karakter houd mij tegen om nutteloze dingen te doen, zoals blijven kat en muis spelen met volk zoals gij.
Vele tientallen zijn u voorgegaan.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2010, 20:26   #2363
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Vele tientallen zijn u voorgegaan.
Dat kan ik geloven.
Oud 1 mei 2010, 20:27   #2364
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En wat voor volk bedoel je hiermee? Mensen die iets tegen allochtonen criminelen hebben?
Nee, met mensen die allochtonen automatisch associeren met criminaliteit.
Oud 1 mei 2010, 23:43   #2365
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus ja, hier mee zei ge eigenlijk wél "blanken doen niks verkeerd, bruinen plegen criminele feiten".
Ook blanken maken zich wel eens schuldig aan criminele feiten inderdaad. Mischien is het d?*?*rom dat je zo goed overweg kunt met de bruine criminelen ?
En maak er nu niet van dat ik beweer dat ?*lle bruinen crimineel zijn hé !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2010, 00:09   #2366
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zijn de feiten, of je er nu mee eens bent of niet. Iedereen heeft trouwens wel eens in een bendeke gezeten dat stoute dingen deed, maar dit was mijn punt niet. Ik zei eerder dat al die zaken gewoon getriggerd worden, gewoon automatisch door factoren in de omgeving. Er zijn alleen maar situaties.
Welke zaken bedoel je? Wat wordt uitgelokt door omgevingsfactoren? En welke zijn die factoren dan?Tot welke situaties leiden ze?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2010, 00:21   #2367
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik zou het niet weten; daarom zet ik het tussen aanhalingstekens.

Dat zeker niet.

Hier moet je mee opletten; want daar worden de Christelijke/Katholieke waarden en normen bij gerekend.

Een deel van onze wetgeving stamt uit de tijd van Napoleon.

Ben je zeker dat alle "echte Belgen" hier achter staan?

Wat doe je met mannen die vinden dat de vrouwen maar moeten thuisblijven bij de kinderen; hun carrière moeten laten varen voor die van de man; dat het huishouden vrouwenwerk is.

Dit is inderdaad onaanvaardbaar; gelukkig is dit de uitzondering.

Voor een stukje heeft die wel gelijk; want onze maatschappij is materialistisch en de vrouw wordt dikwijls misbruikt als sex-object; zelfs gebruikt om producten te verkopen.

In België heb je nog veel mensen die het idee hebben dat de man de kostwinner is. Hoeveel mannen zouden het kunnen verkroppen dat hun vrouw meer verdient dan zijzelf.

Ja.

Volledig akkoord.

Dat is nu toch wel eigen aan elke gelovige; van om het even welke religie; om te denken en te zeggen dat zijn religie de juiste is. Anders ben je toch geen gelovige.

Ik ben altijd voorzichtig met mijn antwoord.
Hoort u vanaf preekstoelen beweren dat mannen kostwinners zijn die vrouwen moeten onderhouden omdat zij zonder grondige reden het huis niet horen te verlaten?
Wordt dit voorgehouden als het enige gedrag wat wordt goedgekeurd door God?
Is er iemand die mannen voorhoudt dat zij vrouwen kunnen opleggen dat werken niet mag?
Roept de paus dat heel Europa christelijk moet worden, inclusief wie een ander geloof aanhangt of ongelovig is?
Wanneer je beweert dat vrouwen die niet Islamitisch gekleed zijn schaamteloze beesten zijn, valt dit dan nog onder vrijheid van religie?
Ik denk van niet,u blijft relativeren, maar mocht iemand beweren dat moslims niet op straat horen zonder grondige reden, en niet mogen werken wat zegt u dan" Nazisme en discriminatie?"
Maar wanneer moslims dit zeggen over vrouwen" is dit toch gewoon want het zijn gelovigen?"
Twee maten en twee gewichten?
Oud 2 mei 2010, 05:43   #2368
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoort u vanaf preekstoelen beweren dat mannen kostwinners zijn die vrouwen moeten onderhouden omdat zij zonder grondige reden het huis niet horen te verlaten?
Wordt dit voorgehouden als het enige gedrag wat wordt goedgekeurd door God?
Is er iemand die mannen voorhoudt dat zij vrouwen kunnen opleggen dat werken niet mag?
Roept de paus dat heel Europa christelijk moet worden, inclusief wie een ander geloof aanhangt of ongelovig is?
Wanneer je beweert dat vrouwen die niet Islamitisch gekleed zijn schaamteloze beesten zijn, valt dit dan nog onder vrijheid van religie?
Ik denk van niet,u blijft relativeren, maar mocht iemand beweren dat moslims niet op straat horen zonder grondige reden, en niet mogen werken wat zegt u dan" Nazisme en discriminatie?"
Maar wanneer moslims dit zeggen over vrouwen" is dit toch gewoon want het zijn gelovigen?"
Je weet toch ook wel wat de Katholieke kerk vertelt over homo's. Je weet ook dat vrouwen nog steeds niet toegelaten worden tot het priesterschap. Op vrouwen wordt beroep gedaan om de kerk te kuisen. Sedert wanneer mogen meisjes misdienaar zijn?

Je ontkent toch niet dat onze maatschappij materialistisch is en de vrouw dikwijls misbruikt wordt als sex-object; zelfs gebruikt om producten te verkopen.

Ik relativeer niet; ik haal aan dat buiten de door jouw gewraakte groep; er nog wel groepen/enkelingen zijn die niet achter "Waarden zoals gelijkheid; van man en vrouw, gelovige en ongelovige, homo en hetero,kinderen geboren uit gelovige of ongelovige ouders, maar ook vrijheid van mening en religie?" staan. Ooit al bijvoorbeeld het discours van "blood & honour" of BBET gehoord?

Zijn dit voor jouw "echte Belgen"?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2010, 07:50   #2369
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je weet toch ook wel wat de Katholieke kerk vertelt over homo's. Je weet ook dat vrouwen nog steeds niet toegelaten worden tot het priesterschap. Op vrouwen wordt beroep gedaan om de kerk te kuisen. Sedert wanneer mogen meisjes misdienaar zijn?

Je ontkent toch niet dat onze maatschappij materialistisch is en de vrouw dikwijls misbruikt wordt als sex-object; zelfs gebruikt om producten te verkopen.

Ik relativeer niet; ik haal aan dat buiten de door jouw gewraakte groep; er nog wel groepen/enkelingen zijn die niet achter "Waarden zoals gelijkheid; van man en vrouw, gelovige en ongelovige, homo en hetero,kinderen geboren uit gelovige of ongelovige ouders, maar ook vrijheid van mening en religie?" staan. Ooit al bijvoorbeeld het discours van "blood & honour" of BBET gehoord?

Zijn dit voor jouw "echte Belgen"?
Dat meisjes geen misdinaren mogen worden is te vergelijken met geestelijken die roepen dat vrouwen zonder grondige reden het huis niet uit mogen , zichzelf horen te bedekken, en geen toegang hebben tot de arbeidsmarkt?
Ik denk het niet!

Waar zegt een priester dat homo's geen deel mogen uitmaken van de samenleving, gedood moeten worden?
Waar zegt een priester dat kinderen buiten het huwelijk geboren haram, verboden, te verstoten zijn?
Vrije economie betekent niet dat materiele zaken "alles" betekent voor het Westen, evenmin worden vrouwen als sexobjecten behandelt, of heeft u daar in uw dagelijks leven last van?
Blood and honor, dus omdat die minderheden er zijn moeten we zwijgen over wat uit naam van Allah massaal aan grote groepen gelovigen als "waarheden" wordt voorgehouden?
Weet je wat? Speciaal voor jou!
http://www.dailymotion.com/video/xd3...ne-taouil-news
Niets mee aan de hand Arti???
Oud 2 mei 2010, 08:09   #2370
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat meisjes geen misdinaren mogen worden is te vergelijken met geestelijken die roepen dat vrouwen zonder grondige reden het huis niet uit mogen , zichzelf horen te bedekken, en geen toegang hebben tot de arbeidsmarkt?
Ik denk het niet!

Waar zegt een priester dat homo's geen deel mogen uitmaken van de samenleving, gedood moeten worden?
Waar zegt een priester dat kinderen buiten het huwelijk geboren haram, verboden, te verstoten zijn?
Vrije economie betekent niet dat materiele zaken "alles" betekent voor het Westen, evenmin worden vrouwen als sexobjecten behandelt, of heeft u daar in uw dagelijks leven last van?
Blood and honor, dus omdat die minderheden er zijn moeten we zwijgen over wat uit naam van Allah massaal aan grote groepen gelovigen als "waarheden" wordt voorgehouden?
Weet je wat? Speciaal voor jou!
http://www.dailymotion.com/video/xd3...ne-taouil-news
Niets mee aan de hand Arti???
Ik heb toch niet gezegd dat er niets aan de hand is.

Maar blijkbaar fixeer jij je alweer op die ene extrimistische minderheid; en sluit je je ogen voor een andere extrimistische minderheid.

Je kapt op 1 religie; en negeert dat een andere religie evengoed vrouwen discrimineert; en homo's uitsluit. Ja; de Katholieke Kerk predikt evengoed dat kinderen buiten het huwelijk; abortus; voorbehoedsmiddelen; euthanasie; des duivels zijn.

Wat je "Vrije economie betekent niet dat materiele zaken "alles" betekent voor het Westen, evenmin worden vrouwen als sexobjecten behandelt, of heeft u daar in uw dagelijks leven last van?" betreft is dit nu toch een ontkenning van "dat onze maatschappij materialistisch is en de vrouw dikwijls misbruikt wordt als sex-object; zelfs gebruikt om producten te verkopen."?
Ik wil zeker zijn dat ik je correct begrepen heb.
Oud 2 mei 2010, 08:43   #2371
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb toch niet gezegd dat er niets aan de hand is.

Maar blijkbaar fixeer jij je alweer op die ene extrimistische minderheid; en sluit je je ogen voor een andere extrimistische minderheid.

Je kapt op 1 religie; en negeert dat een andere religie evengoed vrouwen discrimineert; en homo's uitsluit. Ja; de Katholieke Kerk predikt evengoed dat kinderen buiten het huwelijk; abortus; voorbehoedsmiddelen; euthanasie; des duivels zijn.

Wat je "Vrije economie betekent niet dat materiele zaken "alles" betekent voor het Westen, evenmin worden vrouwen als sexobjecten behandelt, of heeft u daar in uw dagelijks leven last van?" betreft is dit nu toch een ontkenning van "dat onze maatschappij materialistisch is en de vrouw dikwijls misbruikt wordt als sex-object; zelfs gebruikt om producten te verkopen."?
Ik wil zeker zijn dat ik je correct begrepen heb.
Dit is toch echt ongelovelijk! Deze discussie gaat over de reden waarom mensen iets krijgen tegen allochtonen, u kunt zien hoe iemand, lid van de executieve, moslimraad een haatpreek verkondigt, totaal anders dan de wijze waarop de man zichzelf profileert in de media en wat zegt u???
Ik fixeer een religie!
Wanneer iemand anders dergelijke uitlatingen zou doen over moslim schreeuwt u moord en brand maar hee, het gaat over ongelovigen, niets aan de hand!
U bent echt ziende blind!
Oud 2 mei 2010, 08:50   #2372
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Waarom krijgen meer en meer mensen iets tegen allochtonen? Wat zijn dat eigenlijk, "allochtonen"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2010, 09:46   #2373
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is toch echt ongelovelijk! Deze discussie gaat over de reden waarom mensen iets krijgen tegen allochtonen,
Inderdaad dat is de titel van deze discussie; en jij vroeg me "Wel, leg me maar uit; wat is dan volgens jou een "echte Belg"?"
http://forum.politics.be/showthread....13#post4724413
Oud 2 mei 2010, 12:40   #2374
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Welke zaken bedoel je? Wat wordt uitgelokt door omgevingsfactoren? En welke zijn die factoren dan?Tot welke situaties leiden ze?
Zie vorige posts.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ook blanken maken zich wel eens schuldig aan criminele feiten inderdaad. Mischien is het d?*?*rom dat je zo goed overweg kunt met de bruine criminelen ?
Ik ken bitter weinig "bruine criminelen" om eerlijk te zijn, dus in alle waarschijnlijkheid niet neen.
Oud 2 mei 2010, 13:33   #2375
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, met mensen die allochtonen automatisch associeren met criminaliteit.
En ik behoor niet tot die groep.
Oud 2 mei 2010, 13:34   #2376
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
En maak er nu niet van dat ik beweer dat ?*lle bruinen crimineel zijn hé !
Ja, alles wat je zegt betekend blijkbaar voor hem dat je bedoeld dat alle allochtonen criminelen zijn.
Oud 2 mei 2010, 13:39   #2377
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zie vorige posts.

Ik ken bitter weinig "bruine criminelen" om eerlijk te zijn, dus in alle waarschijnlijkheid niet neen.
Dus je komt eigenlijk nooit in de buurten waar de wetten van de sterksten gelden en waar het "normaal" is dat je criminele feiten pleegt?
Wat is het nu eigenlijk?
Oud 2 mei 2010, 13:39   #2378
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
En ik behoor niet tot die groep.
Gedraagt u dan ook niet zo.
Oud 2 mei 2010, 13:41   #2379
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gedraagt u dan ook niet zo.
Dat doe ik helemaal niet, jij maakt dat ervan. Stop daar dan mee.
Gij zijt ne schone gij. Je verdraait mijn woorden, je noemt mij onterecht een rasist, en ik ben het dan ook nog geweest ook.

Laatst gewijzigd door illwill : 2 mei 2010 om 13:42.
Oud 2 mei 2010, 13:43   #2380
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dat doe ik helemaal niet, jij maakt dat ervan. Stop daar dan mee.
Ja jongen, wees dan duidelijker.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be