![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2361 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat voor volk bedoel je hiermee? Mensen die iets tegen allochtonen criminelen hebben?
Laatst gewijzigd door illwill : 1 mei 2010 om 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#2362 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2363 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Dat kan ik geloven.
|
|
|
#2364 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Nee, met mensen die allochtonen automatisch associeren met criminaliteit.
|
|
|
#2365 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En maak er nu niet van dat ik beweer dat ?*lle bruinen crimineel zijn hé ! |
|
|
|
|
|
|
#2366 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wordt dit voorgehouden als het enige gedrag wat wordt goedgekeurd door God? Is er iemand die mannen voorhoudt dat zij vrouwen kunnen opleggen dat werken niet mag? Roept de paus dat heel Europa christelijk moet worden, inclusief wie een ander geloof aanhangt of ongelovig is? Wanneer je beweert dat vrouwen die niet Islamitisch gekleed zijn schaamteloze beesten zijn, valt dit dan nog onder vrijheid van religie? Ik denk van niet,u blijft relativeren, maar mocht iemand beweren dat moslims niet op straat horen zonder grondige reden, en niet mogen werken wat zegt u dan" Nazisme en discriminatie?" Maar wanneer moslims dit zeggen over vrouwen" is dit toch gewoon want het zijn gelovigen?" Twee maten en twee gewichten? |
|
|
|
|
|
|
#2368 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je ontkent toch niet dat onze maatschappij materialistisch is en de vrouw dikwijls misbruikt wordt als sex-object; zelfs gebruikt om producten te verkopen. Ik relativeer niet; ik haal aan dat buiten de door jouw gewraakte groep; er nog wel groepen/enkelingen zijn die niet achter "Waarden zoals gelijkheid; van man en vrouw, gelovige en ongelovige, homo en hetero,kinderen geboren uit gelovige of ongelovige ouders, maar ook vrijheid van mening en religie?" staan. Ooit al bijvoorbeeld het discours van "blood & honour" of BBET gehoord? Zijn dit voor jouw "echte Belgen"? Twee maten en twee gewichten? |
|
|
|
|
|
|
#2369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk het niet! Waar zegt een priester dat homo's geen deel mogen uitmaken van de samenleving, gedood moeten worden? Waar zegt een priester dat kinderen buiten het huwelijk geboren haram, verboden, te verstoten zijn? Vrije economie betekent niet dat materiele zaken "alles" betekent voor het Westen, evenmin worden vrouwen als sexobjecten behandelt, of heeft u daar in uw dagelijks leven last van? Blood and honor, dus omdat die minderheden er zijn moeten we zwijgen over wat uit naam van Allah massaal aan grote groepen gelovigen als "waarheden" wordt voorgehouden? Weet je wat? Speciaal voor jou! http://www.dailymotion.com/video/xd3...ne-taouil-news Niets mee aan de hand Arti??? |
|
|
|
|
|
|
#2370 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar blijkbaar fixeer jij je alweer op die ene extrimistische minderheid; en sluit je je ogen voor een andere extrimistische minderheid. Je kapt op 1 religie; en negeert dat een andere religie evengoed vrouwen discrimineert; en homo's uitsluit. Ja; de Katholieke Kerk predikt evengoed dat kinderen buiten het huwelijk; abortus; voorbehoedsmiddelen; euthanasie; des duivels zijn. Wat je "Vrije economie betekent niet dat materiele zaken "alles" betekent voor het Westen, evenmin worden vrouwen als sexobjecten behandelt, of heeft u daar in uw dagelijks leven last van?" betreft is dit nu toch een ontkenning van "dat onze maatschappij materialistisch is en de vrouw dikwijls misbruikt wordt als sex-object; zelfs gebruikt om producten te verkopen."? Ik wil zeker zijn dat ik je correct begrepen heb. |
|
|
|
|
|
|
#2371 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik fixeer een religie! Wanneer iemand anders dergelijke uitlatingen zou doen over moslim schreeuwt u moord en brand maar hee, het gaat over ongelovigen, niets aan de hand! U bent echt ziende blind! |
|
|
|
|
|
|
#2372 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom krijgen meer en meer mensen iets tegen allochtonen? Wat zijn dat eigenlijk, "allochtonen"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#2373 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....13#post4724413 |
|
|
|
|
|
|
#2374 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik ken bitter weinig "bruine criminelen" om eerlijk te zijn, dus in alle waarschijnlijkheid niet neen.
|
|
|
|
#2375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ik behoor niet tot die groep.
|
|
|
|
|
#2376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, alles wat je zegt betekend blijkbaar voor hem dat je bedoeld dat alle allochtonen criminelen zijn.
|
|
|
|
|
#2377 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is het nu eigenlijk?
|
|
|
|
|
#2378 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Gedraagt u dan ook niet zo.
|
|
|
#2379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat doe ik helemaal niet, jij maakt dat ervan. Stop daar dan mee.
Gij zijt ne schone gij. Je verdraait mijn woorden, je noemt mij onterecht een rasist, en ik ben het dan ook nog geweest ook.
Laatst gewijzigd door illwill : 2 mei 2010 om 13:42. |
|
|
|
|
|
|
#2380 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ja jongen, wees dan duidelijker.