![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2461 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2462 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=J9yzoTHP9HY 7.750.000 views. Voor een Brusselse jongen ...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 4 mei 2010 om 15:53. |
|
|
|
|
|
|
#2463 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2464 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zegt voldoende over hoe wanhopig ze wel niet zijn.
|
|
|
|
|
#2465 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Niet om te verklaren waarom meer mensen iets krijgen tegen sommige allochtonen maar tegen allochtonen. Citaat:
Citaat:
Zoek manipuleren op in een verklarend woordenboek en vertel me waar jij gelezen hebt dat ik dit beweer. Citaat:
Citaat:
Dadbladen selecteren in functie van hun verkoop; TV in functie van kijkcijfers. Citaat:
Citaat:
Waar lees je dat nu weer? Citaat:
Beroordeel jij nu een volledige groep op basis van de daden van enkelingen? Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 4 mei 2010 om 18:07. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#2466 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Die allochtonen die misdaden plegen zijn uiteraard schuldig aan die feiten; maar jij maakt je schuldig aan het selectief weergeven van die feiten. Die allochtonen stellen zichzelf in een slecht daglicht; degenen die een groep beoordelen op basis van de daden van enkelen stellen die groep in een slecht daglicht. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....55#post4586755 Vertel eens; waarover precies lieg ik? Laatst gewijzigd door artisjok : 4 mei 2010 om 18:26. |
||
|
|
|
|
|
#2467 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waar beoordeel ik heel de groep? Ik zeg dat deze feiten ervoor zorgen dat steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. EN IK BEHOOR TOT DEZE GROEP! Is dat de schuld van de gewone mensen, nee, daar zijn enkel de criminelen schuldig voor. Waar beoordeel ik een groep? Waar zeg ik dan bv dat alle allochtonen crimineel zijn. Quote nu eens 1x hetgeen je beweerd!! Wat ik zeg zal ik nogmaals heel duidelijk in drukletters/vet plaatsen. AL DEZE CRIMINELE FEITEN HEBBEN DE OORZAAK DAT STEEDS MEER MENSEN IETS KRIJGEN TEGEN ALLOCHTONEN. En lees nu eens goed wat ik hiermee zeg. Nee, geef er geen draai aan, lees wat ik zeg. Dit is geen beoordeling, dit is geen veralgemening, dit is het geven van het gevolg wat gecreerd word door de criminele allochtone groep. Het enige wat ik eraan toevoeg is dat het al lang niet meer om enkelingen gaat. Enkelingen is een woord dat je zou gebruiken wanneer het om enkele feiten ging. Het zijn enorm veel feiten! Hier lieg je over voor de 2de keer... Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 4 mei 2010 om 18:41. |
||||
|
|
|
|
|
#2468 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
"degenen die een groep beoordelen op basis van de daden van enkelen stellen die groep in een slecht daglicht." Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....55#post4586755 Dit staat er : "Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen? Als jij je baseert op cijfers; zeg dat gewoon; en geef eventueel die cijfers. (met bron als het kan) Dan kan er ook gediscussieerd worden over wat de oorzaak is. Dat wil ik best geloven; maar dan vraag ik me nog altijd af waarom mensen iets krijgen tegen allochtonen omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van de allochtonen; en niet iets krijgen tegen een andere groep omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van die groep." Citaat:
Zolang je het niet voorstelt als de enige volledige realiteit. Laatst gewijzigd door artisjok : 4 mei 2010 om 18:56. |
|||
|
|
|
|
|
#2469 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Degenen die een groep beoordelen op het gedrag van enkelingen stellen die groep in een slecht daglicht! Zeg me eens; wie zijn die enkelingen volgens jou? Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen? Hebben vooral Marokkanen daar niet de grootste vertegenwoordiging( en in die statestieken worden Belgische Marokkanen voor alle duidelijk niet meegerekend!) Wanneer we lezen over overvallen, problemen in metro's of ander openbaar vervoer, over wie gaat dit dan vooral? Wanneer we lezen over vluchthuizen, welke dames zitten hier dan? Wanneer er sprake is van schijnhuwelijken,gedwongen uithuwelijking, over wie gaat het dan? Kent u veel Vlamingen die denken dat bijvoorbeeld een lesbische dochter door de duivel bezeten is? Kent u veel pastoors die ongegeneerd haatpreken tegen ongelovigen of mensen van een ander geloof houden? Wie vallen vrouwen op straat lastig, troggelen kinderen op speelpleinen geld af omdat het "van hun" is? Wie houdt zich bezig met drughandel in wijken? Je kunt moeilijk ontkennen dat wanneer er te veel rotte appels zijn je oogst bedorven is, ookal zitten er nog goede appels tussen! Uw belerend vingertje want niet iedere allochtoon is een crimineel( gelukkig maar!)en dus mag je niet "veralgemenen" is precies waar ik u op aanspreek, u denkt dat uw zelfopgelegde zwijgplicht die mensen vooruit helpt, juist niet! De problemen zijn te groot om negatieve beeldvorming over die groepen te relativeren, zo krijg je ze al zeker niet opgelost maar daar gaat uw zorg dan ook niet naar uit lijkt me! Zoek de cijfers maar lekker zelf op en begin maar alvast aan uw parcours van uitsluiting en achterstand! Want andere oorzaken bestaan niet he? Toch niet waar u woont blijkbaar! |
|
|
|
|
|
|
#2470 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In de post die je citeert schrijf ik letterlijk "Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?" Wat maak jij ervan? "Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?" Moet ik al mijn citaten bijeenzoeken waar ik expliciet stel dat allochtonen inderdaad oververtegenwoordigd zijn? Jouw bewering is beneden alle peil! |
|
|
|
|
|
|
#2471 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarmee eens? Mooi zo! ( of ga je nu weer vragen wat ik daarmee bedoel en zijn we weer vertrokken voor enkele bladzijden?) |
|
|
|
|
|
|
#2472 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2465 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2327 Mij aanvallen is het enige wat je kan bedenken om je bewering te vergoelijken. Ik blijf erbij : "Dit slaat alles! In de post die je citeert schrijf ik letterlijk "Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?" Wat maak jij ervan? "Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?" Moet ik al mijn citaten bijeenzoeken waar ik expliciet stel dat allochtonen inderdaad oververtegenwoordigd zijn? Jouw bewering is beneden alle peil!" |
|
|
|
|
|
|
#2473 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je wordt helemaal niet "aangevallen" wel staat ter discussie wat je schrijft, daar wordt je op aangesproken, wanneer je daar niet mee om kunt kom je beter niet op een forum. Dus je bent akkoord dat er verband is tusen oververtegenwoordiging in een aantal statestieken en negatieve beeldvorming?(waarmee niet iedereen over dezelfde kam wordt geschoren, behalve u is er ook niemand die dit veronderstelt!) Hou dan op met je bezempje de problemen onder tafel te vegen, daar help je niemand mee, ongeacht of het over allochtonen of autochtonen gaat. Wanneer je inhoudelijk kun reageren kan de discussie misschien verder gaan? Lukt je dit denk je of gaan we weer jammeren dat "anderen je woorden verdraaien"? |
|
|
|
|
|
|
#2474 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2475 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb jou al eerder extreem naief genoemd. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 mei 2010 om 00:46. |
|
|
|
|
|
|
#2476 |
|
Banneling
|
Ze zijn niet OVERvertegenwoordigd maar ONDER en dit door het lakse beleid en lage straffen.
|
|
|
|
|
|
#2477 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 5 mei 2010 om 09:59. |
|
|
|
|
|
|
#2478 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2479 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ja
|
|
|
#2480 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij de mening hebt dat het fout is wat ik weergeef, dan heb je automatisch de mening dat ik dat niet mag zeggen, kortom, je wil het niet horen omdat je vind dat het niet zo is. De gepleegde feiten is de realiteit. Dat teveel gepleegde feiten door allochtonen zijn gepleegd is de realiteit. Dat de gevangenissen als gevolg vol allochtonen zitten is de realiteit. En dat er meer en meer mensen daarom iets krijgen tegen allochtonen is de realiteit. Wat niet de realiteit is, maar wat jij er probeert van te maken is, dat allochtonen crimineel zijn.
|
|
|