![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wegens te weinig tijd op het werk Wegens te weinig loon op het werk Wegens te weinig volk op het werk Wegens te weinig coaching op het werk Wegens te weinig communicatie op het werk Wegens te weinig respect op het werk Wegens te weinig sfeer op het werk Wegens te weinig werk op het werk Wegens te weinig veiligheid op het werk Wegens te weinig pauzes op het werk Wegens te weinig planning op het werk Wegens te weinig vernieuwing op het werk enzovoorts. (zelf ben ik momenteel tevreden ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet wat mijn favoriete job is. Een job die ik nooit beu zou geraken.
Maar moet je dat worden wanneer je een diploma hebt? Is het niet het probleem dat hooggeschoolden wel een job hebben die meer verdient, maar daarnaast oersaai is? Laatst gewijzigd door bgf324 : 5 mei 2010 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die kans is minstens even groot als laaggeschoolde, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jobs voor hooggeschoolden lijken me eerder eenzijdig en saai. Ik ben nu 20 en ik vraag me nog steeds af wat ik binnen een aantal jaar wil doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Klopt.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ah, want nu trekken de bedrijven niet weg zeker ? Daarom dat er zoveel doppers zijn, omdat geen enkel bedrijf naar lageloonlanden trekt ? Niet zeveren, hé !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een echt avontuurlijke job wilt, stop onmiddellijk met de school, en word bandiet, huurling, hoer, dat brengt nog goed op ook nog...Veel geluk ! Laatst gewijzigd door den dinges : 5 mei 2010 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Saai! ![]() Mijn favoriete job zou chauffeur bij De Lijn zijn. Gewoon 8 uurtjes rondrijden van A naar B naar C naar D naar B terug, naar A via een andere weg. Mensen aanspreken en babbelen. Muziekske op de achtergrond en chillen! ![]() Ik heb al met honderden chauffeurs gesproken. En die zeggen altijd maar weer: "als ik dit had geweten had ik 20 jaar vroeger al voor het openbaar vervoer gesolliciteerd". De meeste hebben al jarenlang wat anders gedaan (verplegers, fabrieksarbeiders, metsers, camionchauffeurs, informatici, ...) Je kan het zo zot nie bedenken of het rijdt bij De Lijn. Het is zelf populair tegenwoordig bij hooggeschoolden: tot je 53ste ofzo je strontjob doen, en dan aan de kust met de kusttram gaan rijden. In stelplaats Knokke zijn er zo een paar figuren waarvan je echt niet verwacht dat ze met een kusttram zouden rijden. Maar om zo direct bij De Lijn te beginnen ![]() Hopen dat ik dat dan ook tot mijn 53ste vol houdt ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ging altijd eerst naar bureau rond negen uur om een paar afspraken te maken en dan recta mijn krant lezen in de GB,bij een kop koffie, en te middageten, waarna ik, in de namiddag, die paar afspraken afwerkte. Soms ging ik wel eens tennissen over de middag. ![]() Zolang ik maar voor miljoenen over mijn budget verkocht tegen het einde van elk jaar. Dat en andere straffe toeren, dat heeft zo 15 j geduurd. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 mei 2010 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |