![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor wat uw en mijn afwezigheid op de zwarte lijst van Messire Frietcot betreft : wat niet is kan nog komen. Wellicht zijn wij tot heden te beleefd gebleven in onze postings. Tja, dat heb je nu eenmaal als je geen platte beledigingen nodig hebt om een punt te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat uw ministers ook een centje in 't zwart mochten bijverdienen met andere acteerprestatie's dan deze in het parlement. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 17 april 2010 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 17 april 2010 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat hij gewoon niet aan de informatie over de adel geraakt om zijn gelijk te bewijzen is voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel het bewijs leveren dat je aan de informatie geraakt die hij wil hebben, maar hem die niet wil doorspelen. Om zijn stelling te bewijzen, moet hij namelijk aan de archieven van de RKK en in adellijke privé bezit geraken. En daar is hij dus niet welkom, want die mensen willen juist niet dat men kan bewijzen dat ze geen zuivere blanken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 |
Banneling
|
![]() ![]() [Willem van Oranje: ' bruyn van verve ende baerde' en ' meer bruin dan wit' (Beresteyn 1933): Na kennisname van deze persoonsbeschrijving begrijpt men dat deze gravure de donkere huidkleur weergeeft. De trekken zijn ver-Griekst. Andere portretten tonen echter ook de Afrikaanse gelaatstrekken (subnasale prognastie) en kroes haar. Deze trekken waren just sterk bij deze prinselijke familie en werden blijkbaar lange tijd gekoesterd als bewijs van blauw bloed in de familie] De theorie blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) is gebaseerd op persoonsbeschrijvingen in de literatuur, biografien en autobiografien. Maar ook in werken die portretten verzamelen van een bepaalde persoon. Men leest daarin dat de persoon werd beschreven als : Willem van Oranje: meer bruin dan wit of bruyn van verve en de baerde Isabelle de Charriere: Niet de witte handen Anna Margaretha van Aerssen: black as chimney Aarnout Joost baron van der Duyn van Maasdam: chimney sweeper, zwartbruin, swarthy Charles II Stuart: The Black Boy, A tall black man, The Swarthy Stuart Rousseau: a gentle black man in an Armenian coat Anna Boleyn: very dark, with black eyes and dark hair Elizabeth I: dark Vervolgens blijken ze als witten te zijn afgebeeld. Waarom? Verder zoeken levert wel gravures op met een zwarte huid. Het betreft informatie in openbare bronnen, meestal internet. Vervolgens staat vast dat zwarte Europeanen in de Middeleeuwen blauwe mannen werden genoemd, en soms ook als blauwe mensen afgebeeld. Aan het eind van de middeleeuwen ontstaat een kaste, de Europese adel die zichzelf blauw bloed noemt, afstammend van blauwe mannen, de Europese zwarten. Dus blauw bloed is zwart bloed. Blauw bloed symboliseert men met afbeeldingen van Moren op familiewapen, sieraden, familienamen en geografische namen. De obsessie met de Moor is dus feitelijk een weergave van de identiteit: blauw bloed. Blauw bloed is zwart bloed van de voorouder is een klassieke Afrikaan. Met leest: Beresteyn 1933 Courtney 1996 Paul Kaplan: The Rise of The black magi James Boswell's, journal Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 april 2010 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 21 april 2010 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 |
Banneling
|
![]() Egmond Codfried : banneling
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 |
Minister-President
|
![]() Is hij weeral weg?
Permanent deze keer?
![]() |
#1050 |
Banneling
|
![]() Ergens toch wel jammer want nu moeten zijn trouwe lezertjes missen hoe hij zijn ban aangrijpt om zijn bizarre stellingen te onderbouwen. Stellingen zoals dat er gaskamers voor hem en de zijnen worden gebouwd, of zoals dat dit forum vergeven is van 'stillen' (van AIVD, CIA, KGB, MI5 & 6, de Mossad etc etc etc) die hem het leven zuur maken en er op uit zijn hem het zwijgen op te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 |
Banneling
|
![]() Ik was dat geleuter stilaan beu..als er dan als eens iemand ten gronde wou debatteren was de repliek een belediging of een notering op zijn beruchte 'negeerlijst'..de lol was er allang af vrees ik..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Beetje te vergelijken zoals ik met Exodus op Aliens. Nu "channelt" hij al berichten ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik lol toch wel heel hard als ik dees lees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 |
Minister-President
|
![]() Jawel! Codfried is weer terug. hou u maar al klaar om nog eens stevig te lachen!
![]() |
#1055 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
#1056 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 |
Minister-President
|
![]() Hij kan mij niet horen. Ik sta op zijn negerlijst. Als ik begin te roepen steekt hij zijn vingers in zijn oren en begint hijzelf luidkeels te roepen dat hij mij toch niet kan horen.
![]() |
#1058 | |
Banneling
|
![]() ![]() [Queen Elizabeth I (1533-1603)] Mijn theorie Blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) vraagt zich af waarom de Europese elite zich witverfde met cremes die ook nog een blekende werking hadden, als zij reeds wit waren? In de posting over Queen Alexandra in deze draad leest men hoe er over de witte laag, voorzichtig blauwe pigment werd aangebracht op de aders aan de slaap, om de illusie van een tere witte en doorschijnende huid te versterken. Er zijn overgeschilderde portretten waarop men ook nadrukkelijk blauwe aders op handen en gezicht heeft getekend, waardoor het geheel vrij monsterachtig overkomt. Een ernstige soort van vandalisme om de zwarte identiteit van de adel te verbergen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 mei 2010 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 |
Parlementslid
|
![]() Jesus Christ monkeyballs, hij is hier alweeeer!
![]() |
![]() |
![]() |