![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja ja, onze premier is goe bezig, het is legaal ook al is het tegen de wet. Verklaart wel veel in Absurdistan.
http://www.hln.be/hln/nl/1274/Land-i...grondwet.dhtml
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De volksraadpartij (www.volksraadpartij.be) is een nieuwe beweging in België, die alle standpunten die ze inneemt laat stemmen door zijn leden en laat verdedigen door zijn voormannen. Verspreid het woord aub op het internet, neem onze voetnoot over. Download en verspreid onze KETTINGBRIEF en teken aub onze LIJST voor onze partij-oprichting: http://www.volksraad.be. Eerst negeren ze Jou, dan drijven ze de spot met Jou, dan bevechten ze Jou en daarna win Je. (Mahatma Gandhi)
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Ik geloof er niet echt in, recht in België is krom
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Legaal, maar illegaal. Tegen de wet = illegaal, tegen de grondwet is zeker illegaal. Draaien en keren, en voor niks verlegen die mensen. Lang leve de revolutie
Er is binnenkort en mars voor het behoud van België, wanneer is het mars voor de splitsing?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Op die manier kan je alles goedpraten!!
Echt een staaltje van politieke hypocrisie!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Bon, na wat halve bedreiginkjes van mensen die blijkbaar liever hebben dat ik met mijn buitenlandse mening wegblijf uit dit forum, wist ik wel dat men een stokje zocht om mij weg te houden.
Op zich is dat geen erg. Het is wel een beetje lachwekkend dat men er blijkbaar niets beter op gevonden heeft dan dit : • om 09h10 begin ik een thread : http://forum.politics.be/showthread.php?t=138446 • een half uur later, om 09h40 start Amon Re met een quasi identieke thread : http://forum.politics.be/showthread.php?t=138449 Men vindt het kennelijk zinnig om mij een waarschuwing te geven, omdat ik niet kon weten dat iemand een half uur na mij een gelijkaardige thread zou starten : Dear Hallebarde, You have received a warning at Politics.be. Reason: ------- Onderwerp geplaatst in foutief subforum Beste, Dit topic bestaat al. Gelieve hier in het vervolg rekening mee te houden. mvg The Quibbler. Kijk, als men werkelijk niets beters dan dit kan bedenken, heb ik veel liever dat men mij openlijk laat weten dat mijn aanwezigheid op dit forum ongewenst is. Laat ik het voor iedereen dus wat makkelijker maken, en u allen geen overlast meer bezorgen. Het ga u niettemin allen goed. Hallebarde |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij bent een aanwinst voor dit forum ! hopelijk gewoon een foutje van een al te snelle moderator, ik hoop dat je snel excuses van hem/haar krijgt groet Anna |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er hier mensen genoeg die wensen dat je hier blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag eens aan de bakker, de buschauffeur of iedereen in het dagelijkse leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() kan niet goed volgen, iets overslagen van te lezen, denk ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want op die vraag kunt ge geen fatsoenlijk antwoord geven. Nu heeft Leterme iets gebroebeld van wel van ditte maar niet van datte .... en dat zal hem onder de neus gewreven worden op debatten door zijn konkurrenten, en in vraaggesprekken door kritische joernalisten. Dat illustreert maar hoe stom Leterme is. Mocht hij mij heel heel dik betalen om hem te advizeren, ik zou hem ingefluisterd hebben om te antwoorden: "de feiten zijn nu wat ze zijn, we moeten vooruit". Nog maar eens herhalen hoe slim het Weverke reageert op die ongrondwettelijkheid: (niet letterlijk, ik heb maar 640 kb flasj geheugen) als partij moet je deelnemen aan de verkiezingen; als demokraat moet je ze totaal bestrijden. (de bestrijding gebeurt dan ook volledig buiten de partij, door dat spellement van 'splits de kieskring; steun de burgemeesters" of zoiets.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet om. Het gaat om korrekt zijn. Respekt voor de bazisafspraken van onze samenleving is het begin van een respektvolle samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Mijn excuses hiervoor ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
nu allemaal een kusje erop en gáááááán
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de kardinaal reageerde: dat is illegaal maar niet tegen de grondwet, en hij stopte de zaak in zijn doofkelk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Absurdistan heeft "men" juridische spitsvondigheden om alles "legaal" voor te stellen in allerlei akademische bewoordingen. Alleen de uitverkorenen verstaan dat maar leggen het dan uit aan de proletariërs. ![]() |
|
![]() |
![]() |